Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Kindermoord om (v)echtscheiding ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=143773)

Eigenzinnig 16 september 2010 10:13

Kindermoord om (v)echtscheiding ?

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...enbrakel.dhtml
Sommige personen dalen écht af naar het niveau van een 'wild beest'...
Een kind van 4 de strop over snijden..hoe walgelijk moet je daar voor worden ?

maddox 16 september 2010 12:51

Dat valt wel mee... Welke grapjurk gebood dat men de eerstgeboorne zoon moest offeren, maar bedacht zich later, en mocht de zoon vervangen worden door een lam?

De schoofzak 16 september 2010 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4983959)

Volgens het nieuws van 13.00 u zou het kunnen de moeder zijn.

Nu ben ik van mening dat als een moeder haar kind doodt, dit geen uiting van crimineel zijn is, maar van psychiatrie.

En dan vind ik de woorden "afdalen naar het niveau van een wild beest" van het niveau van een wild beest.

Anna List 16 september 2010 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 4984223)
Dat valt wel mee... Welke grapjurk gebood dat men de eerstgeboorne zoon moest offeren, maar bedacht zich later, en mocht de zoon vervangen worden door een lam?

waarom zijn het toch altijd kinderen en dieren die t slachtoffer moeten zijn van die godsdienstwaanzinnigen ?

backfire 16 september 2010 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4984242)

Nu ben ik van mening dat als een moeder haar kind doodt, dit geen uiting van crimineel zijn is, maar van psychiatrie.

En dan vind ik de woorden "afdalen naar het niveau van een wild beest" van het niveau van een wild beest.

En als een vader zijn kind doodt?

(voor de rest akkoord met je stelling).

backfire 16 september 2010 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4984451)
waarom zijn het toch altijd kinderen en dieren die t slachtoffer moeten zijn van die godsdienstwaanzinnigen ?

Ik denk niet dat godsdienst er hier iets mee te maken heeft, tet. Euh, ik bedoel, Anna.

Anna List 16 september 2010 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4984482)
Ik denk niet dat godsdienst er hier iets mee te maken heeft, tet. Euh, ik bedoel, Anna.

was dat nu nodig ? in een serieus topic Backf ?

backfire 16 september 2010 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4984485)
was dat nu nodig ? in een serieus topic Backf ?

:oops:

vergeef mij.

Anna List 16 september 2010 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4984487)
:oops:

vergeef mij.

you are forgiven :-)

Vito 16 september 2010 15:27

Erg treurig... Een jong opgewekt knaapje dat op die manier moet gaan, erg treurig...

Rudy 16 september 2010 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4983959)

Triestig. Maar is dit een maatschappelijk probleem ? Dat vrouwen massaal worden verkracht in "pakweg" Oost-Congo vind ik relevanter.

backfire 16 september 2010 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4984507)
Triestig. Maar is dit een maatschappelijk probleem ? Dat vrouwen massaal worden verkracht in "pakweg" Oost-Congo vind ik relevanter.

Open daar dan een topic over. Ik bedoel daar niets verkeerd mee, hoor. Maar ook over dit soort zaken wordt wel eens gepraat, niet. Het lot van Congolese vrouwen maakt dit feit er niet minder erg op.

De schoofzak 16 september 2010 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4984479)
En als een vader zijn kind doodt?

(voor de rest akkoord met je stelling).

Dat kan crimineel zijn en dat kan psychiatrie zijn.

(ge moet dat maar eens aan Urbanus vragen, die had het over een vlaag van gezinsverbijstering ...
afijn, 't is geen draad voor humor, sorry daarvoor)

manta 16 september 2010 17:09

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4984634)
Dat kan crimineel zijn en dat kan psychiatrie zijn.

En waarom ziet u verschil tussen de twee ? 8O

duveltje382 16 september 2010 17:17

Spijtig genoeg hoor je meer en meer dat vrouwen de aandacht op deze manier moeten vragen

Kindermoord hier,en kindermoord daar,lijkje in deze hof en elders

En dan maar over onze priesters zagen hé

grimbergen 16 september 2010 18:16

Ze spreekt onze landstalen niet. :roll: Ik voel de straffeloosheid weer naderen.

Rudy 16 september 2010 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4984511)
Open daar dan een topic over. Ik bedoel daar niets verkeerd mee, hoor. Maar ook over dit soort zaken wordt wel eens gepraat, niet. Het lot van Congolese vrouwen maakt dit feit er niet minder erg op.

Tuurlijk dat. Met alle respect.
Sta mij echter toe te reageren als één verschrikkelijk incident meer aandacht krijgt dan een massale schending van mensenrechten, zoals verkrachting onder toezicht van zowel mannelijke als vrouwelijke VN-waarnemers.
Maar, je hebt gelijk. Misschien moet ik daar toch eens een afzonderlijke topic voor opstarten. Maar, weet je, ik doe dat niet. En weet je waarom ? Omdat massale verkrachting van vrouwen al zoveel wordt aangekaart binnen de reguliere media, maar bitter weinig respons geniet. Zelfs niet van de vrouwen.

Rudy 16 september 2010 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4984726)
Spijtig genoeg hoor je meer en meer dat vrouwen de aandacht op deze manier moeten vragen

Kindermoord hier,en kindermoord daar,lijkje in deze hof en elders

En dan maar over onze priesters zagen hé

Eno2. Na enkele jaren kom ik tot de conclusie dat je een vrouwenhater bent. Om toch maar die wereldvreemde priesters beschermen. Nogal een geluk dat er vroeger geen gemengde scholen bestonden.
Misschien dat, in een tijd zonder informatica, kindermoord met de mantel der liefde werd toegedekt.
Best dat ouderlingen het achterste van hun tong niet laten zien.

duveltje382 16 september 2010 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4985047)
Eno2. Na enkele jaren kom ik tot de conclusie dat je een vrouwenhater bent. Om toch maar die wereldvreemde priesters beschermen. Nogal een geluk dat er vroeger geen gemengde scholen bestonden.
Misschien dat, in een tijd zonder informatica, kindermoord met de mantel der liefde werd toegedekt.
Best dat ouderlingen het achterste van hun tong niet laten zien.

Ba ff nu

Ik ben zeker niet eno2,en ik keur kindermoord nooit goed,ook ben ik echt arm geweest,en start geen threads over dingen waar ik niets over weet !!!!!!!
Als ik iets start weet ik waar ik over schrijf,geen gespam bij mij !!

duveltje382

Raf 16 september 2010 19:50

Citaat:

Dikke, vette ².

Opmerkelijk hoe sommige mensen er als de kippen bij zijn om zo'n drama politiek te recupereren wanneer ze een vreemde naam in de krant zien. Dat is pas ècht walgelijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be