![]() |
Kindermoord om (v)echtscheiding ?
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...enbrakel.dhtml
Sommige personen dalen écht af naar het niveau van een 'wild beest'... Een kind van 4 de strop over snijden..hoe walgelijk moet je daar voor worden ? |
Dat valt wel mee... Welke grapjurk gebood dat men de eerstgeboorne zoon moest offeren, maar bedacht zich later, en mocht de zoon vervangen worden door een lam?
|
Citaat:
Nu ben ik van mening dat als een moeder haar kind doodt, dit geen uiting van crimineel zijn is, maar van psychiatrie. En dan vind ik de woorden "afdalen naar het niveau van een wild beest" van het niveau van een wild beest. |
Citaat:
|
Citaat:
(voor de rest akkoord met je stelling). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vergeef mij. |
Citaat:
|
Erg treurig... Een jong opgewekt knaapje dat op die manier moet gaan, erg treurig...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(ge moet dat maar eens aan Urbanus vragen, die had het over een vlaag van gezinsverbijstering ... afijn, 't is geen draad voor humor, sorry daarvoor) |
Citaat:
Citaat:
|
Spijtig genoeg hoor je meer en meer dat vrouwen de aandacht op deze manier moeten vragen
Kindermoord hier,en kindermoord daar,lijkje in deze hof en elders En dan maar over onze priesters zagen hé |
Ze spreekt onze landstalen niet. :roll: Ik voel de straffeloosheid weer naderen.
|
Citaat:
Sta mij echter toe te reageren als één verschrikkelijk incident meer aandacht krijgt dan een massale schending van mensenrechten, zoals verkrachting onder toezicht van zowel mannelijke als vrouwelijke VN-waarnemers. Maar, je hebt gelijk. Misschien moet ik daar toch eens een afzonderlijke topic voor opstarten. Maar, weet je, ik doe dat niet. En weet je waarom ? Omdat massale verkrachting van vrouwen al zoveel wordt aangekaart binnen de reguliere media, maar bitter weinig respons geniet. Zelfs niet van de vrouwen. |
Citaat:
Misschien dat, in een tijd zonder informatica, kindermoord met de mantel der liefde werd toegedekt. Best dat ouderlingen het achterste van hun tong niet laten zien. |
Citaat:
Ik ben zeker niet eno2,en ik keur kindermoord nooit goed,ook ben ik echt arm geweest,en start geen threads over dingen waar ik niets over weet !!!!!!! Als ik iets start weet ik waar ik over schrijf,geen gespam bij mij !! duveltje382 |
Citaat:
Opmerkelijk hoe sommige mensen er als de kippen bij zijn om zo'n drama politiek te recupereren wanneer ze een vreemde naam in de krant zien. Dat is pas ècht walgelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be