![]() |
Aangesloten leden bij politieke partijen
Mij valt één ding op: de nva heeft de 'jongste' basis.
Leve de Vlaamse toekomst. link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100916_032 titel: CD&V verliest op één jaar tijd 7 procent van zijn leden beetje tekst: Citaat:
|
Allemaal postjesjagers en carrièrejagers ja. 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij zijn eerder diegenen die onze politieke vertegenwoordigers geregeld eens goed uitkafferen vanwege hun platbroekerige gedrag op partijvergaderingen... Wij zijn de luis in de pels,dissidenten pur sang die niet te beroerd zijn om hun stem en tevens hun onvrede binnen te partijgrenzen te ventileren |
Citaat:
enne, sta me toe je post met een serieuze korrel zout te nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dit al van in de jaren eind de tachtig,toen hij ons eens hoogstpersoonlijk op een partijmeeting kwam vertellen hoe iederéén diende in te leveren teneinde de toenmalige werkloosheid te bestrijden.... Aangezien ik de eerste vraagsteller was en direkt hem voor het blok plaatste door te vragen hoevéél betaalde mandaten hijzelf zou afstaan ten voordele van enkele sukkelaars om die zodoende een sigficant inkomen te garanderen bleef hij me het antwoord schuldig... Later op diezelfde avond benaderde hij me persoonlijk met de vraag waarom ik hem zo scherp aanpakte... Mijn antwoord was dat hij niet kon verlangen van zijn partijgenoten om gaan in te leveren op hun modale lonen terwijl hijzelf al cumulerend gretig zijn eigen zakken vulde.... |
Citaat:
Hopelijk zijn er nog meer leden zoals u in de verschillende partijen! |
Citaat:
Svennies, kerel, wij moeten eens een pint gaan pakken. Ik trakteer! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be