![]() |
Preformatie - The Sequel
Is dit nu een echte doorstart of blokkeert het maandag alsnog als er echt kleur moet bekend worden over de fiscale autonomie e.d.?
Al bij al zijn de reacties van de franstalige partijen onverwachts positief... |
Citaat:
|
Citaat:
|
het zou best kunnen hoor, dat ze doorstarten.
nergens negatieve opmerkingen, overal voorzichtigheid. |
Citaat:
|
Dat ze het eens vragen aan die schildpad of was het een kreeft die in Duitsland al die voetbaluitslagen met grote juistheid wist te voorspellen. ;-)
|
Citaat:
http://www.lesoir.be/actualite/belgi...fit-793496.php De discussie gaat er blijkbaar over of de besprekingen over de financieringswet/begroting 2011-2012 nu 4 dan wel 6 �* 8 weken moeten duren. Ik stel voor dat ze er gewoon mee beginnen en mocht het echt niet gaan, het spelletje zwartepieten -de blufpoker was gisteren net terug begonnen- nog even uitstellen en opsparen tot zou blijken dat ze er echt niet uit geraken. De PS is nu wel echt radeloos aan het worden, me dunkt. |
Citaat:
Goed nieuws voor Vlaanderen. Of wat bedoel je precies met "doorstarten?" |
Citaat:
ik geloof niet wat ze zeggen tot er iets op papier staat en door hen ondertekent als bindend. |
Citaat:
|
Citaat:
dat ze dan allemaal naar Wallonie verhuizen hé want geen corridor = geen wallobrux en is Brussel verlost van die extremisten. |
Citaat:
Na hun Plan B-débacle opnieuw een heel geloofwaardige wending. Of is het zo dat ze ervan uitgaan dat hun kiezers er nu toch geen heil meer in zien (cfr. reacties op allerhande franstalige oorlog, sommigen ervan lijkende op regelrechte oorlogsverklaringen) en dat er toch niks meer te winnen of te verliezen valt? Ik vrees dan ook dat de echte separatisten (van welke kant dan ook) nu wel eens zouden kunnen oordelen dat de boedelscheiding misschien toch wel geen slechte oplossing zou zijn. |
Citaat:
En voor de rest : het is allemaal een spelletje blufpoker.... |
Citaat:
Dat van een "ultimatum" sprake zou zijn, is inzover ik weet ook nooit door een N-VA onderhandelaar op die manier zo uitgesproken. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hoe ze het ook uitleggen, mij blijven het uitvluchten lijken om maar niet over financiële stromen (in welke vorm dan ook) te moeten praten. |
Citaat:
|
Citaat:
Als goede verslaafde zouden ze moeten inzien dat aanvaarding de eerste stap tot afkicken is. Zolang ze in denial blijven en het spelletje heel hoog blijven spelen, zullen ze van verwarring over paniek tot volledig psychose gaan en dan vrees ik voor het welzijn van iedereen in België. Angst, paniek of verwarring zijn nooit de beste raadgevers geweest. Zeker niet een combinatie van de drie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nu deel 2: de reformatie?
leuk meegenomen is dat reformer ook hervormen betekent, misschien een teken aan de wand dat het toch nog goed kan komen? Binnenkort een reformateur dan ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be