![]() |
Oorlog of vrede?
Wie zal het zeggen .Het einde is nog lang niet inzicht
Citaat Nieuwsblad: Kans op akkoord wordt nu wel heel klein N-VA en PS beschieten elkaar met grof geschut ‘Onaanvaardbaar', ‘geen manier van werken', ‘onbetrouwbaar'... het zijn maar enkele verwijten die gisteren over en weer vlogen tussen N-VA en de Franstaligen. Het vertrouwen zit opnieuw onder het vriespunt, de kans op een reanimatie van de onderhandelingen slinkt met de dag. |
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
|
Als het nu ook nog echt waar is:
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: |
Ik hoop dat iedereen hier toch beseft dat Vlaamse onafhankelijkheid bij een stopzetting van de onderhandelingen tussen PS en NVA, nog lang niet aan de orde is. Je moet je alleen afvragen wat ze deze keer uit hun mouw zullen schudden. Ik hou mijn hart echt al vast.
|
Citaat:
|
Weer knallende ruzie in Belgische formatie
Citaat:
|
Citaat:
|
het wordt tijd om de boedelscheiding beginnen te regelen.
|
Citaat:
Dan komt mijn prognose volledig uit: Geen staatshervorming. Geen splitsing BHV. Een Vlaamse federale minderheidsregering. Wat dan weer een mooie - en veel grotere, Vlaamse verkiezingsoverwinning betekend volgende verkiezing. Het Belgische vat is af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zoiets?
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: ![]() :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: |
Citaat:
Het Zoniënwoud over enkele jaren? Als beiden landsdelen Brussel willen is dit wel een worst case scenario... ![]() |
Niks scheiding . Nog een paar bemiddelaars en nog wat gezever maar een federale regering zal er komen of je nu wilt of niet . Het is uitzichtloos maar Belgie zal en moet overeind blijven .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be