Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Support your local fruitcake!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=143851)

Fien Fluytenzuyger 18 september 2010 14:00

Support your local fruitcake!!

12 Bijlage(n)
Weg met dien 'Ollander harrie christus, leve Mark Peeters en zijn theorieën over ruimtevaart en anticonceptie!! Eigen morosoof eerst!

Citaat:

Mark Peeters is een zonderling figuur uit Vlaanderen. Hij is bekend in diverse studentensteden door de heel aparte boodschap die hij uitdraagt.

Peeters is er immers van overtuigd dat ruimtevaart niet bestaat. Maanlandingen doet hij af als fantasie. Zijn hoofdargument is: De constante horizontale (eind)snelheid die nodig is om te ontsnappen aan de aarde (28.000 km/uur, dit werd berekend in 1966) is nog nooit gehaald, gemeten of getoond.

Hijzelf staat erop anoniem te blijven. De naam "Mark Peeters" komt van Mark Uytterhoeven en Bart Peeters. Zo hoopt hij naar eigen zeggen een eventuele aanslag of moordpoging van de NASA op hem te voorkomen.

Bovendien voert Mark Peeters een campagne tegen anticonceptiva. De pil zou de vrouw onaantrekkelijk maken. Hij ziet zelfs de Belgische staat als propaganda voor de pil. De nationale feestdag is immers 21 juli, of 21-07. Dit zou propaganda zijn om 21 dagen de pil te nemen en 7 dagen niet. Dit is dan ook de basis voor de meeste van Peeters' redeneringen. Peeters legt niet bestaande associaties, zoals maanlanding en maandstonden, de Waalse voetballer Philippe Albert die in Newcastle gaat voetballen en prins Filip (Philippe) en koning Albert II die betrokken zouden zijn bij de wandaden van Marc Dutroux, naar wie onderzoek werd gevoerd in Neufchâteau.

Mark Peeters heeft een beloning van 1.000 euro uitgeloofd aan de eerste 'eerlijke' persoon die effectief een snelheid heeft gehaald van meer dan 2.800 km/u, ook al is dit maar één tiende van de snelheid die nodig is voor ruimtevaart.

Hij was de voorbije 10 jaar te zien op het festival in Werchter. Mark Peeters vindt nauwelijks gehoor in de pers (tenzij in studentenmilieus waar hij voor amusement zorgt) en draagt zijn boodschap uit via plakkaten waarmee hij rondloopt in de grote steden, zoals Gent, Antwerpen en Leuven.

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:: cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
^^^^^ ^^^He's teh man!

keep on truckin' ---------------------->

MARK PEETERS IS DE NIEUWE COPERNICUS!!
http://markpeeters.skynetblogs.be/

Jazeker 18 september 2010 15:33

Met mogelijke ingang van internering na zijn middagdutje. Die Mark Peeters is ook naar maar heeft geen macht. Idem voor totale lunie Codfried.

bgf324 19 september 2010 12:32

forumlid Harriechristus krijgt mijn nominatie :cheer:

Zijn bijbel leest mierenzoet. :cheer:

Cdude 19 september 2010 15:05

Mark Peeters heeft nog nooit van de Space Shuttle gehoord en de ISS zien blinken in het nachtelijk firmament?

Wat zijn pil en foef betreft ...daar heeft hij wel een punt.
Maar ik heb ze graag beetje droog. Dat schuurt lekkerrrrr

nihao 19 september 2010 15:28

Ik heb voor Prematuurke gestemd.
Omdat hij naar het vaderland toe zevert.

bgf324 19 september 2010 17:00

Mijn mama heeft vandaag ook fruitcake gemaakt.

Bovenbuur 19 september 2010 17:15

Zo zie je maar: als alle journalisten hun termen iets beter uitleggen word ons een hoop onzin bespaard. Want wanneer zie je nou iemand vermelden dat de ontsnappingssnelheid de snelheid is die een object vanaf het aardoppervlak zou moeten hebben om zonder enige vorm van aandrijving geheel aan de aardse zwaartekracht te ontsnappen en dus irrelevant is voor een aangedreven raket, en zeker voor eentje die in een baan om de aarde gaat hangen of bijvoorbeeld een object gaat bezoeken dat in een baan om de aarde draait?

koe de poing 19 september 2010 17:19

leeft dienen mark peeters nog 8O

niet meer gezien sinds mijn studententijd, en toen zag het er al een verlepte plant uit

Vlaamse Leeuwin 19 september 2010 20:24

Ik dacht hier recepten voor fruitcake te vinden :?

Cdude 19 september 2010 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin (Bericht 4989611)
Ik dacht hier recepten voor fruitcake te vinden :?

nope, a little bit short of a full basket I'm afraid :silly:

bgf324 25 september 2010 16:21

Docent Chemie komt in aanmerking hiervoor :|

Fien Fluytenzuyger 26 september 2010 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4999945)
Docent Chemie komt in aanmerking hiervoor :|

Ha, dat zijn juist de beste! :lol: Dacht dat die soort al aan het uitsterven was...

Vroeger van zo ene geweten:

[nasale stem]
"Martens! Ruik eens aan deze reageerbuis Martens! Goed ruiken! Diep ademhalen!"
[Maarten ruikt aan de regeerbuis]
"Dat is zéér giftig!! Daar moet je goed mee opletten!"

Of nog zo ene die een fascinatie had voor chloorgas die aan het obsessieve grensde. Heel de vleugel mocht ontruimd worden, toen hij op een dag wat overdreven had met de aanmaak ervan.

My kind of people... 8-)

Albrecht 26 september 2010 21:13

Ik mis Egmond.

Inno 26 september 2010 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5001987)
Ik mis Egmond.

Die is wss dood, de blanken hebben hem gehad met hun nieuwe holocaust.

Albrecht 26 september 2010 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5001995)
Die is wss dood, de blanken hebben hem gehad met hun nieuwe holocaust.

Of heeft de koning, een gewitte neger, hem vermoord omdat hij hun geheim verklapt heeft. :-D

Inno 26 september 2010 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5002020)
Of heeft de koning, een gewitte neger, hem vermoord omdat hij hun geheim verklapt heeft. :-D

:-D

Bovenbuur 28 september 2010 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5002020)

Of hij is gekidnapt door Dewanand om zijn sterke genen die hij nu gedwongen word in de hindoepopulatie in te brengen.

Bovenbuur 28 september 2010 12:02

Waarom word die Mark Peeters trouwens geintroduceerd als een van de vele mensen die geloven dat de maanlandingen nep waren terwijl verderop blijkt dat hij ook niet gelooft dat er mensen zijn die ver kunnen springen of dat er eens in de 28 dagen een volle maan is. (Iets wat toch verdomd makkelijk te controleren is, niet?)

Anna List 28 september 2010 12:29

Mark Peeters is puur kunst.

vooral zijn strijd over de maanlandingen zijn geniaal !

ook zijn stukjes waar hij cijferkundige verbanden legt tussen verschillende gebeurtenissen zijn meesterlijk.

zijn vrouwendinges vind ik persoonlijk nogal denigrerend soms, maar wtf moet kunnen in de kunsten !

echt ondergewaardeerd als kunstenaar ... hoog tijd dat Jan Hoet de man opvist.

Herr Flick 28 september 2010 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fien Fluytenzuyger (Bericht 5001961)
Ha, dat zijn juist de beste! :lol: Dacht dat die soort al aan het uitsterven was...

Vroeger van zo ene geweten:

[nasale stem]
"Martens! Ruik eens aan deze reageerbuis Martens! Goed ruiken! Diep ademhalen!"
[Maarten ruikt aan de regeerbuis]
"Dat is zéér giftig!! Daar moet je goed mee opletten!"

Of nog zo ene die een fascinatie had voor chloorgas die aan het obsessieve grensde. Heel de vleugel mocht ontruimd worden, toen hij op een dag wat overdreven had met de aanmaak ervan.

My kind of people... 8-)

Den onze zette zo bijna het gehele lokaal in de fik ...

En met dien anderen hebben we nog booz gestookt,... 8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be