![]() |
|
Lol, als ge deftige (overzichtelijke) antwoorden wilt moet ge niet op dit forum zijn, zoveel is zeker, zoek beter via Google. :P
|
het is het proberen waard.
er zitten toch genoeg blokkers op het forum dacht ik of weten gc of thepiano het :idea: |
Citaat:
|
[/list][/quote]
Ge boedoelt "Marx" ?[/quote] ik BEdoel inderdaad marx |
Ik loop niet achter ideologen.
|
Karim Van Overmeire is de Soeslov van het Vlaams Blok. En Karel Dillen is natuurlijk de bron van alle wijsheid.
|
Het Vlaams Blok heeft een programma, heeft een ideologie en politici die deze overbrengen, ieder op zijn manier.
Morgen is het trouwens verkiezingscongres in Antwerpen :P |
Citaat:
|
Citaat:
Dat van KVM was niet gelogen - ik word blijkbaar niet geloofd -, ik geloof dat FDW dit zelf zei in DS bij de beoordeling van de VB-parlementsleden |
Citaat:
|
Ideologie is naïef. Het VB zoekt geen oplossingen voor maatschappijproblemen in welke ideologie dan ook. Dat is de bedoeling van het VB ook niet... Het VB is er om ons met de neus op de feiten te drukken. Het VB heeft geen ideologie.
Ideologie heeft in het verleden al veel miserie berokkend. Denken we maar aan de ideologie van Lenin, Stalin, Hitler, Napoleon en vul het oneindige lijstje zelf maar aan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het je moest interesseren, op het forum 'Rechts' heb ik de beginselen van 'rechts' nog eens klaar en duidelijk gesteld (zie: "Wat is rechts?"). Er zijn nog altijd te veel lasteraars die 'rechts' verwarren met liberaal-kapitalisme, NAVO-atlantisme, religieuze kwezelarij enz.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be