![]() |
Mijn bericht
Hallo mensen,
Dit bericht is gericht aan alle mensen met minimaal een beetje goedheid in zijn hart. Aan iedereen die een betere wereld wil. Aan iedereen die in angst leeft voor wat de toekomst ons te bieden heeft. Aan iedereen die het beste wil maken van zijn leven. Dit is een noodroep. Een noodroep voor vrede. Voor vriendschap. Voor echte liefde tussen mensen. Voor liefde voor de natuur. Voor liefde voor jezelf en je omgeving. Een noodroep voor een menswaardig bestaan voor iedereen. Een noodroep voor rechtvaardigheid. Ik excuseer me dat deze maatschappij niet is geworden wat het had kunnen worden. Ik excuseer me ervoor dat deze maatschappij niet veel beter is. Ik excuseer me ervoor dat mijn islamitische geloofsgenoten jullie niet een veel gelukkiger bestaan hebben kunnen bezorgen. Ik excuseer me voor alle fouten die er zijn gemaakt door alle mensen de laatste decennia. Ik excuseer me. Het spijt me dat ik gefaald heb. Het spijt me dat ik niet genoeg heb gedaan. Het spijt me dat we met zijn allen niet gelukkiger zijn. Ik neem alle schuld op me. Geef mij de schuld. Doordat goede mensen niet genoeg hebben gedaan voor een betere maatschappij zitten we waar we nu zijn. Ik hoop dat het niet te laat is. Ik hoop dat we een handreiking naar elkaar kunnen doen. Ik hoop dat we die handreiking zullen accepteren. Ik hoop dat we gezamenlijk zullen werken aan een betere toekomst. Ik hoop dat we samen de mouwen zullen opstropen. Ik hoop dat we elkaar in goede en slechte tijden zullen helpen. Dit schrijf ik terwijl ik een brok in de keel heb. Terwijl ik voel dat de spanning hoog is. Terwijl de onvrede in de maatschappij groot is. Terwijl ik en vele anderen de hoop nog niet verloren hebben. De hoop wordt steeds kleiner. Ook al is hij heel klein. Ook al is er maar een klein beetje hoop over. Het is alles wat we nodig hebben. Laten we ons vastklampen aan die hoop. Laten we diep in onszelf zoeken. Laten we die warmte zoeken. Dat licht zoeken. Dat licht is er. Het is nog nooit weggeweest. Ik kan het. Jij kan het. Wij kunnen het. |
K&K. Duidelijk teveel gezopen.
|
Citaat:
Ook gebruik ik geen andere verdovende middelen. |
Ik hoop dat dit bericht zich als een rollende sneeuwbal zich over het hele internet verspreid. Laat goedheid overwinnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok ok het bericht is aan iedereen gericht |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De beste manier daarvoor natuurlijk is dat de mensen die in de slechte stukken wonen, die ter plaatse verbeteren, in plaats van en masse naar hier te komen. |
Een emotioneel bericht van een Turkse Nederlander, geregistreerd op dit Belgisch forum sinds 2002, en met pakweg bijna 4000 postings.
Moet ik nu beginnen wenen ? Nederland heeft tegenwoordig meer behoefte aan dergelijke tranentrekkerij. Eet een broodje gezond, of een kroket uit het muurke. Dat helpt. |
ik heb geen goedheid in mijn hart. Niks, nada, nopolos.
|
...en ik leef niet in angst voor de toekomst. Niks, nada, nopolos!
Af en toe moet het eens goed stormen zodat de straat schoongeveegd wordt! |
Met een pilletje komt het wel goed.
|
Ik vind het lief van die Turkse Nederlander :-)
|
![]() |
*proest* en oprecht hoongelach @ foto uit post #16
|
Citaat:
Zou Albrecht dit ook weten? Mohammed referred to Blacks as "raisin heads" Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens is het ten strengste 'verboten' om posters van de moh te maken, wisje dat ook al niet? Ik wil wel een levensgroot varken in mn tuin met de naam 'mohammed' op, net als de goeie ouwe Theo V.G., degene die op zn 'halals' werd afgeslacht, om 2 redenen doe ik dat niet; ten 1ste zou dat een grove belediging zijn voor dat arme varkentje en ten 2de is mijn tuin langs alle zijden afgeschermd zodat niemand mijn uiting van 'respek' voor de religie van de wrede zou zien, dubbel jammer helaas. Het is stil waar het nooit waait en reageer eens op de openingspost. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be