![]() |
high-level werkgroep financieringswet: groene onderhandelaars?
Citaat:
CD&V: 1 SP.A: 1 Groen!: 3 ?????? Kan mij iemand uitleggen waarom de groenen zoveel mensen (mogen) afvaardigen? Hebben die mensen anders niks te doen ofzo? :-) |
Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd :-D
|
Dat is de verkapte vorm van de boedelscheiding, want dat is wat er nu begonnen is. 8-)
|
Dat zijn dan al 3 mensen minder waarmee rekening gehouden moet worden.
|
Citaat:
|
van die 2 anderen heb ik nog nooit gehoord, maar als we ons op die van hecke baseren zal het iets met soortelijk gewicht te maken hebben.
stefaan kan schrijven, we kunnen hopen dat er toch nog 1 zal bijzitten die kan lezen en 1 die kan tellen, maar zeker zijn we nooit. de grote vraag die zich stelt is of die allemaal met een roestbak gaan afkomen die een blauwe rookfluim de atmosfeer inblaast |
vera dua is weer schandelijk over het hoofd gezien trouwens voor die high level werkgroep
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Groen! kan op die manier niet meer samen heulen met de Franstaligen en moet dan het voorstel wel verdedigen tijdens de onderhandelingen. Ecolo luistert namelijk nog naar de mening van haar Vlaamse zusterpartij, ook al is deze veel kleiner. Vanuit Vlaanderen is het dus gemakkelijker om de Franstaligen te overtuigen via die weg, dan eender welke andere weg. Ecolo is namelijk niet weg te denken om een 2/3 meerderheid te kunnen vormen en veel beter voor rede vatbaar dan alle andere Franstalige partijen. |
CD&V pakt in wat de belangrijkste werkgroep van heel de communautaire onderhandeling moet zijn, uit met een backbencher ... (alle respect voor koen vdh, niks persoonlijks, integendeel) ... maar hier klopt iets niet.
ofwel gelooft CD&V niet in dit stadium van de onderhandeling (zou ook verklaren waarom men Groen! zo onnozel laat doen met 3 ) ... iemand anders een idee/info daarover ? |
wat is de franstalige samenstelling ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be