![]() |
Ducarme "waarschuwt" Dewever.
alhier
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
K&k
|
Insinueer je nu dat ze in de krant plaatsen dat het goedkoop is een politieke moord te laten uitvoeren en er je dus niets meer tegenhoudt BDW te vermoorden?
Meer tussen de regels kan ik niet lezen, sorry :crazyeye: |
De waalse politici laten hier duideljk hun goed hart zien.
In plaats van (zoals ze eerder reeds via hun media opriepen) alle NVA'ers te verdrinken in de Atlantische oceaan kiezen ze nu eerder voor een klinische en meer humane oplossing. Laat het genocidaire opruimen over aan professionals. Picqué die oproept tot de geboorte van een Brussels nationalisme waarbij (naar zijn zeggen) de "tegenstrever" moet worden "vernietigd" kan nu overgaan tot een meer selectief "vernietigen" van de "tegenstrevers" die hij in dezelfde oproep kwalificeert als "vijanden"... |
Eigenlijk is het een grappig artikel, of toch alleszins de kop.
Ducarme wil iets doen aan de prijzenpolitiek: 'Tegenwoordig vind je al een huurmoordenaar voor amper € 1000.' Wat zou hij voorstellen: minimumtarieven voor huurmoorden? Remgeld? |
Citaat:
|
Ik kan helemaal niet lachen met deze draad.
Er is totaal geen verband tussen de titel en het gelinkte artikel. De titel is dus misleidend; de draad is grof beneden het peil van dit forum. Voor mijn part zouden de mods hier zwaar aan moeten tillen. Ik heb nog nooit iemand 'geband'; ik zal altijd de opinie van iemand anders lezen - als de draad me interesseert tenminste. Nu bekruipt me die goesting wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De kogel kwam van links
Ik zou niet zo licht tillen aan de veiligheid van de politieke mandatarissen. Vooral dan niet als er grote belangen op het spel staan. Waakzaamheid blijft geboden.
In Nederland ging men er ook vanuit, dat politieke moord uitgesloten was tot Fortuyn zieltogend op de parkeerplaats van de omroep aangetroffen werd en later vastgesteld werd, dat een groenlinkse fanatiekeling hem vermoord had. En in Luik is er in het nabije verleden toch een Minister van Staat door huurmoordenaars vermoord. De opdrachtgevers werden eveneens in dezelfde richting gesitueerd. Daarom zou de NVA beter zo snel mogelijk maatregelen treffen om de veiligheid van haar mandatarissen te gaan verzekeren. Ze kan wellicht het voorbeeld volgen van Benno Barnard en bij het VB even een kopje koffie gaan drinken en informatie inwinnen over de gepaste beveiligingswerkwijze en/of tijdelijk er ook enige beveiliging lenen. "Si vis pacem para bellum" plachten de Ouden te zeggen. |
Niks 'bescherming' van de nva'ers (waar ik op gestemd heb).
Als er eentje een pets op zijn kop krijgt, dan is dat mooie reclame; dat brengt stemmen op. En mocht er onverhoopt toch ééntje, wat ik helemaaaaal niet verwacht, zwaarder aangepakt worden, dan zal dat nog veeeeel meer de goede zaak dienen, èn ook nog stemmen opleveren. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet Dewever die een gevaar betekend voor het Belzieke staatje. Hij is slechts de spreekbuis van een flink deel van de bevolking. En er zitten gevaarlijkere exemplaren in de coulisse te wachten om de scepter van hem over te nemen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be