![]() |
PBL-RKT op toernee
Aan alle militanten en sympathisanten,
PBL-RKT gaat regelmatig op toernee en krijgt vaak de vraag van kandidaat-militanten om mee op pad te mogen gaan. Bij deze willen we iedereen die de basisprincipes van PBL-RKT onderschrijft, meegeven dat zij welkom zijn. Wie graag mee op toernee wil met PBL-RKT kan dat nu zaterdag 25 september. Dan is het immers Trappistenavond, ten voordele van de bierliefhebber en van de projecten van pater Bolle in Igunga-Tanzania. Waar: zaal De Bosuil, Bieststraat 233 te 3191 Schiplaken (Vlaams-Brabant) Wanneer: 25 september, vanaf 19u30 Er wordt niet enkel Trappist van Westmalle geschonken, ook van Westvleteren! En er valt wat te bikken: abdijkazen, paté, kop en abdijbrood van Averbode. Meer info: http://www.bollebolle.be/home/agenda/ ps: de PBL-RKT-leden en uitgenodigde sympathisanten voor het exclusieve "ontmoet en groet"-gedeelte worden uiteraard op het afgesproken tijdstip op de afgesproken plaats verwacht. |
zou ik daar welkom zijn ? (vraagt hij zich handenwrijvend af ...)
|
Eerst wil ik weten wat PBL-RKT betekent, verdoeme...
Voor wat staan die letters? |
Citaat:
RK = rijkskatholiek? |
plaatselijke bier liefhebber - ronde korte tenen
|
Zuip en vreet u vol om de negerkes en Pater Bolle te helpen, ... ;-) dat vind ik nog een schoon initiatief zie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
woehoe :cheer:
|
Citaat:
En in uiterste nood kan een T-shirt met de tourdata van Toast uit 1991 er wellicht ook nog mee door. |
Of een van the Aajrish Ripeubliken Aarmie :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laken ken ik maar Schiplaken .............
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof het ook hoor. Die pbl-rkt-erkes zien er mij niet zo democratisch, tolerant, enz uit.:-) Volgens mij hebben zij iets tegen H.M.K.Fabiola. Gewoon maar omdat Zij Koningin is, en dat is niet eerlijk.:-( |
Citaat:
|
Citaat:
(Hoewel ik jullie nu doe twijfelen met mijn overdaad aan smileygebruik.;-)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be