Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Moet het subforum 'staatsinrichting' een slotje krijgen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=143976)

Hollander 22 september 2010 21:19

Moet het subforum 'staatsinrichting' een slotje krijgen?

Moet het subforum 'Staatsinrichting' een slotje krijgen?

Het lijkt me dat dit deel van het forum niet meer zo heel druk is. Eigenlijk lijkt het hele idee van staatsinrichting in deze context een beetje een anachronisme. Wellicht is het beter gewoon het onderwerp te laten rusten. Zand erover.

wat vindt u?

filosoof 22 september 2010 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollander (Bericht 4995108)

Het lijkt me dat dit deel van het forum niet meer zo heel druk is. Eigenlijk lijkt het hele idee van staatsinrichting in deze context een beetje een anachronisme. Wellicht is het beter gewoon het onderwerp te laten rusten. Zand erover.

wat vindt u?

Eerst garanties krijgen en dan de ander op de kniƫen! :twisted:

Glenneke 22 september 2010 21:57

Nee wanneer het forum "verkiezingen" wordt gesloten komt iedereen terug naar hier, trouwens als het de volgende weken een beetje verkeerd gaat dan gaat het hier nog heel druk worden bet het bespreken van A B C D E, ... plannen

Scarabaeida 22 september 2010 22:01

Misschien kunnen we dat forumgedeelte best opgeslokt laten worden door het subforum 'Geschiedenis', al vrees ik dan het ergste ervoor. Het is misschien ook daarom dat de administratie het subforum 'Staatsinrichting' relatief ongemoeid lieten. Men had waarschijnlijk een 'afleider' nodig.

plakker 23 september 2010 08:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Glenneke (Bericht 4995177)
Nee wanneer het forum "verkiezingen" wordt gesloten komt iedereen terug naar hier, trouwens als het de volgende weken een beetje verkeerd gaat dan gaat het hier nog heel druk worden bet het bespreken van A B C D E, ... plannen

Tenzij we eindeloos terug op verkiezingen uitkomen... ;-)

EddyBal 23 september 2010 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Glenneke (Bericht 4995177)

Ik vrees dat die allemaal in verkiezingen gaan terecht komen. Verkiezingen en staatsinrichting bij elkaar in hetzelfde deel plaatsen zou volgens mij wijzer zijn.

Rogge 23 september 2010 09:13

Schaf het gelegenheidssubforum verkiezingen af. Die zijn intussen toch al lang gepasseerd, en de discussies daar gaan bijna allemaal over staatsinrichting.

Ernst Niessen 23 september 2010 11:09

Citaat:

wat vindt u?

Zullen we daarvoor eerst een werkgroep oprichten? De onderhandelaars zullen met voorstellen moeten komen, vooropgesteld dat er voldoende vertrouwen is. :-)

Anna List 23 september 2010 11:10

beter verkiezing 2010 sluiten en bij staatinrichting onderbrengen

Ernst Niessen 23 september 2010 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4995682)
beter verkiezing 2010 sluiten en bij staatinrichting onderbrengen

Goed voorstel, Anna List.

Heren?

Shadowke 23 september 2010 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Niessen (Bericht 4995713)
Goed voorstel, Anna List.

Heren?

maakt voor mij ni veel uit :)

Pelgrim 23 september 2010 15:43

Ik stel voor van dit subforum gewoon "K&K 2" te maken.

liberalist_NL 24 september 2010 13:39

Citaat:

wat vindt u?

Toen ik de titel van dit draadje las, dacht ik dat je het ging hebben over het constante gespam van Henri1 en consoorten.

Maar uw reden is voor mij niet reden genoeg, hoor. ;-)

nihao 24 september 2010 13:46

Citaat:

De onderhandelaars zullen met voorstellen moeten komen
Vooraleer er een werkwijze en een agenda en andere modaliteiten zijn afgesproken, of wa ?

Hollander 24 september 2010 13:56

Wellicht is een subforum "Staatsopheffing" een betere titel?

Ernst Niessen 27 september 2010 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollander (Bericht 4998096)

Thema: "Wat na de staatsinrichting?"
Of: "Staatsinrichting nieuwe stijl: De Herenigde Nederlanden" ;-)

poekieJ 27 september 2010 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollander (Bericht 4998096)

staats(her)vorming lijkt me toepasselijk. Dat kan ook staatsopheffing omvatten maar dat wekt dan toch niet zoveel tegenstand op.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be