![]() |
De racistische interims
Beste mensen,
Ik haat interims |
Waarom ?
|
Citaat:
|
Ach er is toch geen werk :-D
|
Citaat:
Jij hebt daar toch geen last van ? Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zojuist de reportage gezien, over die racisme http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...12496/1.869854 In een herhaling, daarom IK HAAT HUN :evil: Omdat ikzelf, ik ben het slachtoffer geweest van hun racisme, ik werd van de ene kast op de andere kast gezet, Ik haat hun nogmaals, Hoeveel allochtoonse sollicitanten, worden dagelijks het slachtoffer van racisme, en discriminatie, Ikzelf, hoeveel malen wordt ik uitgenodigd door interims, ik ga ter plaatse, ik wordt onderweg geflitst, ik verbruik diesel, ik verbruik mijn tijd, ik kan niet uitslapen, de maffiapraktijken van de interims, ik pleit voor een "wettelijke genocide" van de interims, PAK HEN AAN, pak HEN AAN, bende politici !!!!!!!!!! Dit is een Monkar, een Schande |
En die vrouwelijke consulentes die horen eerder thuis in de "schipperstraat"
Verdoeme !!!!!!!!! |
|
Interims respecteren gewoon de 'wensen' van hun 'klanten'
Net zoals den 'lowbudget' Colruyt 'halal' eten aanbiedt.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Begrijp ik het goed en noem jij deze vrouwelijke consulentes 'hoeren'? |
Citaat:
|
Dat is geen humordraad, maar toch moest ik het volgende posten:
http://www.youtube.com/watch?v=Xi6ZJcle3r0 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zo hoerig dansen om dan op een maandag een "Allochtoonse jongen" te discrimineren dat gaat er bij mij niet in |
Citaat:
Ten tweede, dat geeft u nog altijd geen recht iemand een hoer te noemen.. Het oordelen siert ons niet en dat zou jij moeten weten mijn beste. Ik walg van mannen die vrouwen 'hoer' noemen en er als de eerste bijzijn om met het vingertje te wijzen naar de ander. Maar komt het op uw nafs aan dan zijn deze idioten de eerste die de echte hoeren opzoeken. Laten we eerlijk zijn, bepaalde allochtonen vegen hun voeten aan het studeren en educatie stelt helemaal niks voor in hun wereldje. Tja, dan moet ge ook niet verschieten als ge geen werk vindt hé. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be