Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Christenen drie jaar cel voor drinken water tijdens Ramadan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144032)

rikus 23 september 2010 21:17

Christenen drie jaar cel voor drinken water tijdens Ramadan

ALGIERS - Omdat ze tijdens de islamitische vastenmaand Ramadan overdag een paar slokjes water hebben gedronken, moeten twee christenen uit het noorden van Algerije voor een gevangenisstraf van een aantal jaar vrezen.
Voor een rechtbank in de regio Tizi Ouzou hoorden ze de openbare aanklager 36 maanden gevangenis eisen. De verdediging pleitte voor vrijspraak. De politie pakte de Algerijnen van 34 en 37 jaar oud op 12 augustus op. Ze waren aan het werk op een bouwplaats en werden daar betrapt toen ze een paar slokken water dronken.

Volgens justitie is er schade toegebracht aan de staatsgodsdienst. De uitspraak in het proces wordt op 5 oktober verwacht.

Kodo Kodo 23 september 2010 21:21

Wat alvast schade toebrengt aan de staatshuishouding en de volksgezondheid, is dat miljoenen de bodemloze stupiditeit hebben om een maand lang overdag niet te drinken. Nog een paar van dat soortje hier in huis halen, en we mogen dat ook niet meer zeggen. Of durft één van de mohammedanen op dit forum soms te beweren dat je dit argument in Algerije in het openbaar kunt aanvoeren zonder dat je gevaar loopt, te worden gelyncht?

Albrecht 23 september 2010 21:34

De nieuwe Islamitische republieken zouden een voorbeeld moeten nemen aan het Ottomaanse Rijk. Moslims en Christenen leefden toen veel vrediger tezamen.

Kodo Kodo 23 september 2010 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 4996789)
De nieuwe Islamitische republieken zouden een voorbeeld moeten nemen aan het Ottomaanse Rijk. Moslims en Christenen leefden toen veel vrediger tezamen.

Jaja, devsjirme was zo één van de praktijken, of de slav(inn)enmarkt van Istamboel.

Raven 23 september 2010 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo (Bericht 4996750)
Wat alvast schade toebrengt aan de staatshuishouding en de volksgezondheid, is dat miljoenen de bodemloze stupiditeit hebben om een maand lang overdag niet te drinken. Nog een paar van dat soortje hier in huis halen, en we mogen dat ook niet meer zeggen. Of durft één van de mohammedanen op dit forum soms te beweren dat je dit argument in Algerije in het openbaar kunt aanvoeren zonder dat je gevaar loopt, te worden gelyncht?

U zal niet worden gelyncht....

Dionysus 23 september 2010 22:13

De woorden pants-on-head retarded schieten mij binnen.

Albrecht 24 september 2010 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo (Bericht 4996815)
Jaja, devsjirme was zo één van de praktijken, of de slav(inn)enmarkt van Istamboel.

Een heel objectieve website. :roll:

lombas 24 september 2010 16:57

Dat is gewoon ronduit achterlijk.

den dinges 24 september 2010 23:59

Tof land Algerije...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikus (Bericht 4996734)

ALGIERS - Omdat ze tijdens de islamitische vastenmaand Ramadan overdag een paar slokjes water hebben gedronken, moeten twee christenen uit het noorden van Algerije voor een gevangenisstraf van een aantal jaar vrezen.
Voor een rechtbank in de regio Tizi Ouzou hoorden ze de openbare aanklager 36 maanden gevangenis eisen. De verdediging pleitte voor vrijspraak. De politie pakte de Algerijnen van 34 en 37 jaar oud op 12 augustus op. Ze waren aan het werk op een bouwplaats en werden daar betrapt toen ze een paar slokken water dronken.
Volgens justitie is er schade toegebracht aan de staatsgodsdienst. De uitspraak in het proces wordt op 5 oktober verwacht.

Geluk dat ze geen pint aan het drinken waren , zoals hier. Met nog een bak Stella in de schaduw, op reserve...:-D

stropke 25 september 2010 02:08

De achterlijkheid van de debiele ideologie van pedofeet Moham is nog eens te meer aangetoond.
Maja, Geert Wilders is een rascist tuurlijk.
Wel der zijn gelukkig nog meer rascisten. :twisted:

Travis66 25 september 2010 10:48

Telkens ik denk dat het niet zotter kan, gebeurt er zoiets.

Sunny 25 september 2010 11:05

En dan zeggen dat er hier nog tal van naievelingen rondlopen die de islam proberen te verkopen als vredelievende, tolerante godsdienst. En natuurlijk de ogen sluiten voor dergelijke praktijken in oorden waar moslims de meerderheid uitmaken.

Alboreto 25 september 2010 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sunny (Bericht 4999423)
En dan zeggen dat er hier nog tal van naievelingen rondlopen die de islam proberen te verkopen als vredelievende, tolerante godsdienst. En natuurlijk de ogen sluiten voor dergelijke praktijken in oorden waar moslims de meerderheid uitmaken.

Mensen die in een land wonen dat atoombommen voor andere landen opstelt moeten toch echt wel idioten zijn.

Oh ... wait ...

Sunny 25 september 2010 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 4999439)
Mensen die in een land wonen dat atoombommen voor andere landen opstelt moeten toch echt wel idioten zijn.

Oh ... wait ...

Dat is dus jouw manier om te zeggen dat je die islamitische straf goedkeurt. Het mag ook directer hoor (stropoppen hoeven niet), waarom tijd verliezen met zo'n omwegen om je punt te maken?

Alboreto 25 september 2010 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sunny (Bericht 4999478)
Dat is dus jouw manier om te zeggen dat je die islamitische straf goedkeurt.

En alweer een stropop, was te verwachten.
Probeer eens begrijpend te lezen wat ik schrijf.

Als je iets niet begrijpt vraag het dan.

Sunny 26 september 2010 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 4999595)
En alweer een stropop, was te verwachten.
Probeer eens begrijpend te lezen wat ik schrijf.

Als je iets niet begrijpt vraag het dan.

Leg jij maar uit waarom je een "stropop" als atoombommen bij dit onderwerp betrekt. Ik kan maar één reden bedenken.

grimbergen 26 september 2010 11:05

Ik zeg het nogmaals. Samenleven met de islam is onmogelijk. Omdat ze onverdraagzaam en xenofoob zijn.

Alboreto 26 september 2010 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sunny (Bericht 5000828)
Leg jij maar uit waarom je een "stropop" als atoombommen bij dit onderwerp betrekt. Ik kan maar één reden bedenken.

Blij om te zien dat ge gestopt zijt me woorden in de mond te leggen en gewoon te vragen wat ik bedoel wanneer ge het niet begrijpt.

Ge be(ver)oordeeld mensen op basis van wat hun regering (wetgevers) beslissen.
Ik trok dit gegeven door naar onze maatschappij.

Uw redenering maakt u een oorlogszuchtig persoon die niet bang is atoomwapens te gebruiken die andere landen hier hebben neer gepoot.

Duidelijker zo?

Nu over het onderwerp.
Buiten de nogal misleidende topic-titel is het nog afwachten of er effectief een veroordeling volgt.
Mocht dit er komen zou ik het erg vinden.

Nu is het wel zo dat velen hier eisen dat iedereen zich hier maar moet integreren, aanpassen en plooien naar onze gebruiken.

Wanneer iemand anders het met hen eens is en dit ook eist dan kan dit plotseling niet meer.

En nee, ik keur dit niet goed, ik probeer consequent te zijn en keur geen van beiden goed.
Ik ben voor godsdienstvrijheid in beide gevallen.

Raven 26 september 2010 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5000848)
Ik zeg het nogmaals. Samenleven met de islam is onmogelijk. Omdat ze onverdraagzaam en xenofoob zijn.

wen er maar aan. Volgens demografische cijfers zou er een omschakeling zijn tussen de meerderheid vlaamse origine/buitenlandse origine tegen 2030 �* 2040. Dat betekent dat voor elke blanke die u ziet op straat, u tenminste 1 andere niet-blanke zal zien.

Om het in de woorden van Dyab Abu JahJah te zeggen, volgens mij een van grootste politieke talenten in de pre-sharia4belgium tijd, indien u er niet tegenkan, moet u maar emigreren.

suqar_7loe 26 september 2010 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 4998469)
Dat is gewoon ronduit achterlijk.

²

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be