![]() |
![]() |
Het frisse en het jonge imago van de BUB heeft men ook maar afgedaan, nu de BUB maskertjes gevallen zijn.
|
Hoeveel lentes telt dat frisse dametje naast Cedric?
|
Wie heeft die opmaak gedaan zeg? Gutenberg? Zelden zoiets armoedig gezien. Die ketting tussen die pasfoto's is hilarisch gewoon.
|
Zeg: vertel mij nu eens eerlijk, is heel die BUB geen forumgrap?? Ik kan echt niet geloven dat zoiets bestaat, het lijkt wel iets uit "In De Gloria". Iedereen in de partij, van de "voorzitter" tot de "webmaster", post hier blijkbaar op het forum?? Ze hebben zelfs een paar duizend postings achter hun naam, allemaal bestaan ze uit één zin waar niets dan nihilistische onzin uitkomt. Sinds ik dat forum hier lees heb ik nog nooit zoveel gelachen ... Post nog eens een "pamflet", alstemblief :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Met welke "jonge" deerne zal mr. Y. op een pamfletje staan? En goedgelovige Kim zal ongetwijfeld met de enige nog rondstrompelende "oudstrijder" van 1830 op zo'n papiertje staan... |
Verspillen jullie partijen ondertussen maar verder het geld van de belastingbetalende Belg. Wij voeren campagne met ons eigen geld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik voer alleen campagne. |
Citaat:
|
Citaat:
Hier, slimme [size=7]Lijsttrekkers B.U.B. voor de Vlaamse Raad[/size] Antwerpen ![]() Kim Roovers, 20. Brussel ![]() Hans Van de Cauter, 31. Limburg ![]() Pieter Custers, 19 Oost-Vlaanderen ![]() Thomas Van Linter, 20. Vlaams-Brabant ![]() Bruno Yammine, 22. West-Vlaanderen Bruno Crombez, 38. U zei? |
Citaat:
|
Als u mensen van 40, 50 jaar oude knarren noemt, dan is het erg met u gesteld.
We hebben inderdaad mensen die op pensioen zijn, maar wat is er mis met mensen die zich politiek willen engageren? Het Vlaams Blok heeft zelfs een wandelend lijk rondlopen: Karel Dillen. :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Afin... De partij is vooral actief op internetfora (vaak onder schuilnamen waarmee ze de boel belazeren door zich uit te geven als ex-CVP'ers die door het kartel zich bedrogen voelen) waar ze al 0 mensen overtuigd hebben van hun Belgisch bedrog. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be