![]() |
Alle politieke partijen, zelfs het Vlaams Blok, hebben groene thema's opgenomen in hun programma. Uw partij is dus achterhaald en links en rechts voorbijgestoken. En daar jullie in de vorige regering hebben bewezen dat jullie onbekwaam zijn om te besturen en de kiezers dat terecht hebben afgestraft is het tijd om Luc Versteylen zijn droom ten grave te dragen. Als jullie dat zelf niet willen inzien hebben we nog altijd de kiesdrempel als spreekwoordelijke stok achter de deur. Op naar 13 juni!!! :D
|
Citaat:
|
Tot wat dient deze post eigenlijk ? Of is dit de manier van een blokker om een constructieve dialoog tot stand te brengen ?
|
Gewoon iemand met teveel tijd,
die overal in het forum nutteloze threads start ... LoL; op naar 13 juni ! Alsof heel België hervormd zal worden die datum. :roll: |
Ik dacht dat dit een soort vragenronde was. Of vergis ik mij? Met andere woorden: Wolf, waar staat uw vraag?
|
Citaat:
jammer genoeg gaat groen ook steeds meer die richting uit |
Citaat:
|
'Spreekwordelijke stok achter de deur' om op jullie vrouwen te kloppen???
|
Citaat:
het steeds noodzakelijker worden van de SPa om een meerderheid te kunnen vormen? de schande dat vlaanderen steeds meer rasisten in het parlement heeft? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be