Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Nog altijd geen correctie op de N-VA site. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=14414)

Kim 23 mei 2004 09:13

Blijkbaar is de trots groter dan te moeten toegeven aan dat "piepkleine Belgicistische partijtje" dat ze in de fout zijn gegaan.

Dat is dan zeer spijtig maar dat zal niet zonder gevolgen blijven.

Zeno! 23 mei 2004 09:16

Kijk, het is zondag vandaag en straks begint het N-VA congres in Gent. Ik vrees dat er op dit moment zeer weinig mensen met de website bezig zijn.

Jan van den Berghe 23 mei 2004 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Blijkbaar is de trots groter dan te moeten toegeven aan dat "piepkleine Belgicistische partijtje" dat ze in de fout zijn gegaan.

De N-VA is helemaal niet in de fout gegaan. Heeft de BUB trouwens al iets laten weten aan de N-VA?

En vergeet niet dat de administrator van het CD&V-forum inderdaad kan aantonen dat er met nepprofielen werd gewerkt, zodanig dat er wel sprake is van bedrog door op zijn minst één BUB-medewerker, nl. mr. Y.

Kim 23 mei 2004 09:36

De N-VA is op de hoogte gesteld.

De moderator van CD&V kan aantonen dat het IP-adres niet hetzelfde is als dat waarmee Bruno op hun forum zat.

Jan van den Berghe 23 mei 2004 09:37

Citaat:

De moderator van CD&V kan aantonen dat het IP-adres niet hetzelfde is als dat waarmee Bruno op hun forum zat.

Daarom blokkeerde hij onmiddellijk drie profielen nadat de oproep verscheen... Jajaja....

Kim 23 mei 2004 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
De N-VA is helemaal niet in de fout gegaan.

Bart de Wever zegt dingen op de site én in de krant zonder de bron na te kijken.

Dat is een zeer grote én stomme fout! Had hij even de tijd genomen om de mail wat nader te bekijken, had ook hij tot de conclusie gekomen dat er iets mis was met die mail, maar nee... dat is tijdverlies

The Paulus Experience 23 mei 2004 09:39

Wanneer is dit allemaal over?
Ik denk dat Jan zich nu al wat ongemakkelijk moet voelen het steeds voor de NVA op te nemen :lol:

Het is zalig om zien: mekaar de kop inslaan, het licht in de ogen niet gunnen, tot ze even op de Belgiscisten kunnen kappen.

Doet me denken aan sommige kinderen die samenspannen tegen de ouders. :lol:

Kim 23 mei 2004 09:40

Citaat:

Citaat:

Daarom blokkeerde hij onmiddellijk drie profielen nadat de oproep verscheen... Jajaja....

U gaat niet blijven lachen, morgen stappen wij naar de provider en als die de gegevens niet wil mededelen in verband met privacywetgeving, dan zal het via de rechtbank gebeuren maar de ware identiteit van die schrift- en naamvervalser zal bovenkomen!

Jan van den Berghe 23 mei 2004 09:42

Citaat:

Citaat:

De N-VA is helemaal niet in de fout gegaan.

Bart de Wever zegt dingen op de site én in de krant zonder de bron na te kijken.

Dat is een zeer grote én stomme fout! Had hij even de tijd genomen om de mail wat nader te bekijken, had ook hij tot de conclusie gekomen dat er iets mis was met die mail, maar nee... dat is tijdverlies

Misschien met de mail zelf, maar niet met die oproep. Of dan beter: over het feit dat er vastgesteld kan worden dat BUB'ers op allerlei fora onder nepprofielen bezig zijn en zich voor iemand anders uitgeven. Dat is wel vaststelbaar; daarom besloot de moderator van het CD&V-forum drie profielen te blokkeren. Ook heeft men alvast toegegeven dat een reeks profielen door mr. Y. op dit forum waren aangemaakt, en dat hij zelfs zo ver ging om discussie neer te schrijven tussen zijn eigen profielen. Misschien kan de persmededeling in die zin dan veranderd worden. Dan wordt de Blubberclub nog belachelijker gemaakt. Dan is het geen oproep meer, maar een vaststelling van wat ze echt doen!

Jan van den Berghe 23 mei 2004 09:43

Citaat:

U gaat niet blijven lachen, morgen stappen wij naar de provider en als die de gegevens niet wil mededelen in verband met privacywetgeving, dan zal het via de rechtbank gebeuren maar de ware identiteit van die schrift- en naamvervalser zal bovenkomen!

Waarom zou ik niet blijven lachen? Meent u dat ik achter die mail zit misschien?

Jan van den Berghe 23 mei 2004 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
Ik denk dat Jan zich nu al wat ongemakkelijk moet voelen het steeds voor de NVA op te nemen :lol:

O neen, integendeel :lol:

Kim 23 mei 2004 09:44

Citaat:

Citaat:

Waarom zou ik niet blijven lachen? Meent u dat ik achter die mail zit misschien?

Als dat zo zou zijn, dan geef ik gratis vaten aan gans de provincie Antwerpen! :wink:

The Paulus Experience 23 mei 2004 09:45

Citaat:

Citaat:

Als dat zo zou zijn, dan geef ik gratis vaten aan gans de provincie Antwerpen! :wink:

Jan, zeg dat jij er achter zit! :P :P :P

schol!

Kim 23 mei 2004 09:47

:D It would make my day... :wink:

Jan van den Berghe 23 mei 2004 09:47

Citaat:

Jan, zeg dat jij er achter zit! :P :P :P

OK, maar dan alleen als goedgelovige Kim ook een gratis vat geeft aan heel de provincie West-Vlaanderen en dat Hans I de Grote een rondje geeft in de VB-kroeg te Roeselare! Alvast schol!

The Paulus Experience 23 mei 2004 09:48

Citaat:

ja, en uw bankrekening zal ook blij zijn 8O :?

Kim 23 mei 2004 09:51

Citaat:

Citaat:

ja, en uw bankrekening zal ook blij zijn 8O :?

De schuldbekentenis van Jan is me meer waard :wink:

In ieder geval, ik heb weer een nieuwe bijnaam: goedgelovige Kim.

Tja, allesbeterwetende Jan, 't amusement ermee.

Jan van den Berghe 23 mei 2004 10:12

Citaat:

De schuldbekentenis van Jan is me meer waard :wink:

:lol:

Jammer, maar u richt zich tot de verkeerde persoon. Het vat mag u echter wel bij me afleveren; het is altijd welkom (liefst Warsteiner, maar het mag De Koninck zijn).

Tantist 23 mei 2004 10:41

Citaat:

Dat is dan zeer spijtig maar dat zal niet zonder gevolgen blijven.

Klein vraagje... Heeft Bruno Yammine zijn excuses al aangeboden aan alle internetfora waar hij zijn bedrog heeft gepleegd? Of heeft de BUB dat gedaan in zijn plaats?

Zo niet, hoeven jullie niet te hoog van de toren te blazen.

Jan van den Berghe 23 mei 2004 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Klein vraagje... Heeft Bruno Yammine zijn excuses al aangeboden aan alle internetfora waar hij zijn bedrog heeft gepleegd? Of heeft de BUB dat gedaan in zijn plaats?

Zo niet, hoeven jullie niet te hoog van de toren te blazen.

Neen, hij wil zelfs niet antwoorden op de vraag die hem daar werd gesteld: waarom ontkende u dat u actief was onder de naam "Bruno". Dat heeft hij immers gedaan...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be