![]() |
Hoe ga jij om met een forummening in real life?
Ik vraag me af of je, als allochtoon of autochtoon, hetzelfde zou reageren op dezelfde rechtuit-rechtaan mening van op het forum, mocht het op straat zo gebeuren? Of op café voor wat het waard is.
Ik heb het dan vooral op vlakken met immigratie, integratie etc. Ik weet ook wel dat het merendeel gewoon niet zo sterk hun mening zou verkondigen, maar stel dat ze dit wel doen, wat dan? Fysieke agressie? Enkele vrienden opbellen om amok te maken? Klacht indienen? |
Papa, broer, neven, nonkels, ooms, opa, vrienden, vrienden van mn zus, vrienden van mn broer, moskeegangers, .. opbellen:twisted:
|
Als ge het goed brengt, kunt ge bijna alles zeggen wat je wil.
Enkel (extreem)-linksen zijn onverdraagzaam daarin, maar dat zijn dutsen. |
Erop kloppen op voorwaarde dat ze mannelijk zijn & van hetzelfde ras als mezelf. Als dat niet zo is, betreft het meestal politie, best wat inhouden zeker dan...
|
Citaat:
|
Hier op het forum proberen deze verschillende bevolkingsgroepen elkaar te overtuigen, maar in het dagelijkse leven zie je elkaar net sneller aftuigen :|
|
Eens minzaam lachen met een blik vol leedvermaak, ondertussen enkele zachte schouderklopjes gevend genre: 't is goed, ge zijt braaf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
goeike :-) |
Citaat:
|
ik doe krak t zelfde, klaat mss de flauwekul in t begin wat achterwege ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
me dunkt dat vooral iemand als gij IRL daar niet mee zou wegkomen ... iedereen gaat direct gaan lopen van u. edit, allez, denk ik zo hé, want ik denk ook dat gij in t echt ni zo zou doen... |
Mijn mening is in het echte leven hetzelfde als hier. In het echte leven vind ik alleen veel minder mensen die erover in discussie willen gaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be