Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Hoe ga jij om met een forummening in real life? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144143)

plakker 26 september 2010 16:52

Hoe ga jij om met een forummening in real life?

Ik vraag me af of je, als allochtoon of autochtoon, hetzelfde zou reageren op dezelfde rechtuit-rechtaan mening van op het forum, mocht het op straat zo gebeuren? Of op café voor wat het waard is.
Ik heb het dan vooral op vlakken met immigratie, integratie etc.
Ik weet ook wel dat het merendeel gewoon niet zo sterk hun mening zou verkondigen, maar stel dat ze dit wel doen, wat dan?
Fysieke agressie?
Enkele vrienden opbellen om amok te maken?
Klacht indienen?

suqar_7loe 26 september 2010 16:55

Papa, broer, neven, nonkels, ooms, opa, vrienden, vrienden van mn zus, vrienden van mn broer, moskeegangers, .. opbellen:twisted:

C uit W 26 september 2010 16:55

Als ge het goed brengt, kunt ge bijna alles zeggen wat je wil.
Enkel (extreem)-linksen zijn onverdraagzaam daarin, maar dat zijn dutsen.

Raven 26 september 2010 17:06

Erop kloppen op voorwaarde dat ze mannelijk zijn & van hetzelfde ras als mezelf. Als dat niet zo is, betreft het meestal politie, best wat inhouden zeker dan...

den dinges 26 september 2010 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5001433)
Ik vraag me af of je, als allochtoon of autochtoon, hetzelfde zou reageren op dezelfde rechtuit-rechtaan mening van op het forum, mocht het op straat zo gebeuren? Of op café voor wat het waard is.
Ik weet ook wel dat het merendeel gewoon niet zo sterk hun mening zou verkondigen, maar stel dat ze dit wel doen, wat dan?
Fysieke agressie?
Klacht indienen?

Met allochtonen valt heel goed te praten over immigratieproblemen. Op voorwaarde dat je het over andere bevolkingsgroepen als de hunne hebt.:-) Begin tegen Turken over het wangedrag van Marrokkanen, je zal zien hoe veel bijval je krijgt. Begin tegen Marrokkanen over die vervelende negers, hetzelfde, en ga zo maar door...:-)

plakker 26 september 2010 19:07

Hier op het forum proberen deze verschillende bevolkingsgroepen elkaar te overtuigen, maar in het dagelijkse leven zie je elkaar net sneller aftuigen :|

kiko 26 september 2010 19:34

Eens minzaam lachen met een blik vol leedvermaak, ondertussen enkele zachte schouderklopjes gevend genre: 't is goed, ge zijt braaf.

Ratatosk 26 september 2010 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5001441)
Papa, broer, neven, nonkels, ooms, opa, vrienden, vrienden van mn zus, vrienden van mn broer, moskeegangers, .. opbellen:twisted:

Vergeet uw moeder niet.

suqar_7loe 26 september 2010 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5001775)
Vergeet uw moeder niet.

Mijn mama is een lieve, die doet daar niet aan mee.

den dinges 26 september 2010 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5001782)
Mijn mama is een lieve, die doet daar niet aan mee.

Aan wat doet ze niet mee ? Steniging van de vijand ? Koppensnellerij ?

suqar_7loe 26 september 2010 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5002167)
Aan wat doet ze niet mee ? Steniging van de vijand ? Koppensnellerij ?

Geen kwaad woord over mijn mama :evil:

Cdude 26 september 2010 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5002172)
Geen kwaad woord over mijn mama :evil:

"a moeder" ?

Rudy 27 september 2010 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5001433)
Fysieke agressie?
Klacht indienen?

Waarom zou een mening buiten het forum anders moeten zijn ?

Anna List 27 september 2010 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5001441)

:rofl:

goeike :-)

plakker 27 september 2010 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5002368)

Omdat veel mensen sneller hun ongezouten mening geven omdat het "maar" op 't internet is.

Anna List 27 september 2010 10:31

ik doe krak t zelfde, klaat mss de flauwekul in t begin wat achterwege ...

nihao 27 september 2010 10:34

Citaat:

ik doe krak t zelfde, klaat mss de flauwekul in t begin wat achterwege ...
2.

eno2 27 september 2010 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5002368)

Omdat jij buiten het virtuele forum gewoon niet het lef hebt om in d e echte realiteit de seriële bully uit te hangen.

Anna List 27 september 2010 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5002495)
Omdat jij buiten het virtuele forum gewoon niet het lef hebt om in d e echte realiteit de seriële bully uit te hangen.

ne zagevent gelijk gij zou 'in t echt' toch nogal rap zijnen bak volkrijgen van mij ze.

me dunkt dat vooral iemand als gij IRL daar niet mee zou wegkomen ... iedereen gaat direct gaan lopen van u.

edit, allez, denk ik zo hé, want ik denk ook dat gij in t echt ni zo zou doen...

Bovenbuur 27 september 2010 11:20

Mijn mening is in het echte leven hetzelfde als hier. In het echte leven vind ik alleen veel minder mensen die erover in discussie willen gaan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be