Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Dewinter speelde 'Morelschandalen' door om gesjoemel te verbergen ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144183)

Eigenzinnig 28 september 2010 10:14

Dewinter speelde 'Morelschandalen' door om gesjoemel te verbergen ?

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...gsdossier.aspx
Wat een thriller..Morel en Vanhecke werden naar eigen zeggen dus genekt door Dewinter omdat ze te dicht bij 'financiëel partijsjoemel kwamen..

nihao 28 september 2010 10:45

Het is niet de eerste keer dat de kostprijs van het drukwerk van die partij in het nieuws komt...

Zelf ben ik daar trouwens altijd zeer tevreden over geweest : als je dat blaadje in vieren vouwde paste het perfect in de bodem van het bio-emmertje en de inhoud ervan was helemaal assorti met compost-to-be.

Bierke 28 september 2010 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nihao (Bericht 5004324)
Het is niet de eerste keer dat de kostprijs van het drukwerk van die partij in het nieuws komt...

Zelf ben ik daar trouwens altijd zeer tevreden over geweest : als je dat blaadje in vieren vouwde paste het perfect in de bodem van het bio-emmertje en de inhoud ervan was helemaal assorti met compost-to-be.

Schitterend, 'k moet zeggen dat de 'flair' nu wel verdwenen is uit die partij .. nu nog wat schandalen en het is over en uit met de uni-bra

vlijmscherp 28 september 2010 10:56

met alle respect voor die mensen, maar wie trekt zich dat nu nog aan???

Eigenzinnig 28 september 2010 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5004352)

Ik..:roll:

toccata 28 september 2010 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5004352)

Elke partij met een parlementaire vertegenwoordiging is relevant

ot: dit is partijpolitiek op zijn smerigste, helaas is zoiets mogelijk bij alle partijen

Den Duisteren Duikboot 28 september 2010 14:27

Met permissie, maar ik stel me nog steeds vragen bij de deontologie van Knack, die het e-mailverkeer van Morel en Vanhecke publiceerde, ofschoon de politieke relevantie daarvan nihil is. Nu blijkt dus dat ze die correspondentie van Filip Dewinter hebben gekregen: dié informatie was politiek gezien een stuk relevanter geweest...

suqar_7loe 28 september 2010 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5004400)
Ik..:roll:

Waarom trek jij u dat aan?

fernand 28 september 2010 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5004225)
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...gsdossier.aspx
Wat een thriller..Morel en Vanhecke werden naar eigen zeggen dus genekt door Dewinter omdat ze te dicht bij 'financiëel partijsjoemel kwamen..

artikel niet gevonden

Xenophon 28 september 2010 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fernand (Bericht 5005200)
artikel niet gevonden

Ze hadden het daarstraks al van hun website gehaald.

Mogelijks op advies van hun raadsman...

Den Duisteren Duikboot 28 september 2010 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5005222)
Ze hadden het daarstraks al van hun website gehaald.

Mogelijks op advies van hun raadsman...

Niet dat de zaken er leuker op worden voor het VB:

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...l-op-n-va.aspx

Xenophon 28 september 2010 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 5005277)
Niet dat de zaken er leuker op worden voor het VB:

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...l-op-n-va.aspx

Het VB is niet meer belangrijk beste vrienden. De vijand van Belgie is niet het VB maar de N-VA. De N-VA is duizend maal gevaarlijker voor de Belgische staat dan dat het VB ooit geweest is.

Dat komt ervan als je het VB de grote slechterik maakt, dan stemmen de mensen met een gerust hart N-VA. :D

Of, hoe de Belgische staat niet kan winnen eender wat ze doet! :D

Den Duisteren Duikboot 28 september 2010 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 5004820)
Met permissie, maar ik stel me nog steeds vragen bij de deontologie van Knack, die het e-mailverkeer van Morel en Vanhecke publiceerde, ofschoon de politieke relevantie daarvan nihil is. Nu blijkt dus dat ze die correspondentie van Filip Dewinter hebben gekregen: dié informatie was politiek gezien een stuk relevanter geweest...

Dit wordt blijkbaar ontkend door Rik van Cauwelaert... Wat 'n soap... :-)

solidarnosc 28 september 2010 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 5004510)
Elke partij met een parlementaire vertegenwoordiging is relevant

ot: dit is partijpolitiek op zijn smerigste, helaas is zoiets mogelijk bij alle partijen

Bij Groen! zouden ze neem ik aan wel gerecycleerd papier gebruiken en niet van dat 100% blank papier.;-)

Max van Dietschland 28 september 2010 20:04

Ik denk niet dat Vlaams Belang nog veel toekomst heeft. Ook al omdat men niet meer op één lijn zit. Ze hebben een beetje de ziekte van de VLD overgekregen. Bovendien komt hun boodschap niet meer geloofwaardig over. De rechtlijnigheid van het vroeger Vlaams Blok ontbreekt.

Misschien moet men maar de partij voor een tijdje opdoeken en de leden en mandatarissen massaal NVA laten steunen, dit zou NVA toch ook weer 10 extra procenten kunnen geven. Dit tot de Vlaamse onafhankelijkheid.

Na de Vlaamse onafhankelijkheid verliest de NVA haar belangrijkste thema. Ze zal zich dan moeten omvormen tot een rechts-conservatieve partij met wellicht ook liberale standpunten. Dat geeft dan weer ruimte voor een nieuwe nationalistische partij die resoluut kiest voor het solidarisme. Bovendien zal thema's als immigratie en internationale politiek ook opnieuw meer aandacht krijgen. Nieuwe talentvolle jonge mensen die nu binnen NSA, Voorpost, KVHV en NSV zitten, kunnen dan een stap voorwaarts maken.

Max van Dietschland 28 september 2010 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5005372)
Het VB is niet meer belangrijk beste vrienden. De vijand van Belgie is niet het VB maar de N-VA. De N-VA is duizend maal gevaarlijker voor de Belgische staat dan dat het VB ooit geweest is.

Dat komt ervan als je het VB de grote slechterik maakt, dan stemmen de mensen met een gerust hart N-VA. :D

Ik vraag mij af of heel dat hysterisch gedoe rond racisme en onverdraagzaamheid indertijd rond het Vlaams Blok/Belang gewoon een dekmantel was, voor hun echte vrees dat het Vlaams Blok/Belang België zou kunnen vernietigen. Daarom hebben de media ook het kartel voluit gesteund, om het Vlaams Belang te kunnen treffen. Men ging er vanuit dat het kartel wel zou toegeven inzake de Vlaamse eisen. Toen Leterme in 2007 te lang standhielt, heeft men de druk opgevoerd, Leterme werd als een onbekwame kluns voorgesteld, dit om CD&V te dwingen om toch toe te geven aan het staatsmanschap en dat gevaarlijk kartel uit elkaar te spelen. Wat ook weer mislukte voor onze Belgisch gezinde vrienden, want NVA werd in zijn eentje zo groot als het kartel....

Xenophon 28 september 2010 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 5005492)
Ik vraag mij af of heel dat hysterisch gedoe rond racisme en onverdraagzaamheid indertijd rond het Vlaams Blok/Belang gewoon een dekmantel was, voor hun echte vrees dat het Vlaams Blok/Belang België zou kunnen vernietigen.

Uiteraard is dat zo. Maar de hele heksenjacht heeft ertoe bijgedragen dat de N-VA nu zo groot is.

Citaat:

Daarom hebben de media ook het kartel voluit gesteund, om het Vlaams Belang te kunnen treffen. Men ging er vanuit dat het kartel wel zou toegeven inzake de Vlaamse eisen. Toen Leterme in 2007 te lang standhielt, heeft men de druk opgevoerd, Leterme werd als een onbekwame kluns voorgesteld, dit om CD&V te dwingen om toch toe te geven aan het staatsmanschap en dat gevaarlijk kartel uit elkaar te spelen. Wat ook weer mislukte voor onze Belgisch gezinde vrienden, want NVA werd in zijn eentje zo groot als het kartel....
Neen, dat denk ik niet. De media steunde het kartel omdat de CVP van plan was van "een Volks Unie" te doen met de N-VA.

Het was Martens indertijd die zei, "de VU maken we kapot door Shiltz minister te maken," en het is zo gelopen ook.

Je dacht toch niet dat het toeval was dat de strategie van BDW in wezen uit, "ik wil geen minister worden" bestaat?

system 28 september 2010 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5005372)

Moest ik in uw plaats zijn, zou ik dat ook maar zeggen. U moet dit wel zeggen. Want heel veel lol is er de laatste tijd niet meer te beleven in het VB. Zeker niet wanneer zelfs Koen Dillen, zoon van, 'zeer ontchoogeld' is over Filip Dewinter na diens uitval naar MRM en FVH en er bovendien een pak VB-ers op de NVA stemmen. Wat een debacle daar in het VB.

Nu, dat laatste verheugt me tenzeerste. Binnenkort zal ik niet meer hoeven te schrijven NVA= VB-light, maar NVA= 100% VB. D�*t zou pas heerlijk zijn.

Xenophon 28 september 2010 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5005558)
Moest ik in uw plaats zijn, zou ik dat ook maar zeggen. U moet dit wel zeggen. Want heel veel lol is er de laatste tijd niet meer te beleven in het VB. Zeker niet wanneer zelfs Koen Dillen, zoon van, 'zeer ontchoogeld' is over Filip Dewinter na diens uitval naar MRM en FVH en er bovendien een pak VB-ers op de NVA stemmen. Wat een debacle daar in het VB.

Nu, dat laatste verheugt me tenzeerste. Binnenkort zal ik niet meer hoeven te schrijven NVA= VB-light, maar NVA= 100% VB. D�*t zou pas heerlijk zijn.

Ja, het VB is dood! Leve het VB!

system 28 september 2010 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5005578)
Ja, het VB is dood! Leve het VB!

Mensen in uw positie moeten zich natuurlijk aan elke strohalm proberen vast te klampen. Gelukkig maar dat u die nog heeft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be