![]() |
gelukkige bierfeesten :D! ps: Heb je dit al es gedaan wat wij nu doen met u vriendin?
De titel zegt het allemaal,
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...oberfest.dhtml Een koppeltje laat zich in met veel-te-veel bier en raakt verleid tot decadentie. Zonder enige schaamte (zowel voor bier als voor seks) laten ze zich ergens in met vleselijke lusten achter een vrachtwagen. Zoals het het westen krediet toe brengt, liggen er steeds decadenteren tot de loer die dachten even het spelletje over te nemen en de jongen (van het koppel) te verplichten toe te kijken. Resultaat: 18 jarige meisje verkracht als toneelsstuk voor haar 24 jarige vriend. Of hoe dit soort "feesten" geen plaats hebben in onze moderne maatschappij. Afgelopen jaar zijn er maar liefst 9 verkrachtingen gebeurd tijdens de oktoberfesten in Duitsland en dit is alvast nummer 1 van 2010. Ik zou het haast jammer vinden, ware het niet dat dit koppel het duidelijk zelf hebben gezocht door zich in te leven in de gedoogde drug, alcohol, en zich tot ondenkbare decadentie te wagen. We kunnen de decadente westerling niet genezen van zijn zonden, maar mogelijk wel deze feesten afschaffen die de aanleiding geven tot al deze gebeurtenissen. Wat vindt u daarvan? Passen deze 200 jarig ouwbollige feesten nog in dit moderne westen? |
Die feesten passen perfect in ons decadente westen.
Die verkrachtingen helaas niet. maar wat wil je, met een paar 10 000 mensen op een kluitje, als er maar 0.01% verkrachters tussen zit, die de kans schoon zien, is het snel verklaard. (probeer je maar eens in te denken hoe het op echt grote festivals is...) Maar dan moet je eens voorstellen hoe een Hadj eraan toe gaat... kwestie, dan stromen er 100 000den toe, en niet allemaal zijn ze van zonde gevrijwaard |
Citaat:
Op den Hadj wordt er alleen sex IN het huwelijk voltrokken. De hoeren worden efkes getrouwd en klaar 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Verkrachters hebben geen excuus. Maar ik geef voorkeur aan roodgloeiende stalen tangen. Dan bloeden ze niet dood. |
Ik zou er wat op gaan staan pissen
Wie weet had ze dat wel geil gefunden jajaj |
Citaat:
|
en in sommige maatschappijen is het natuurlijk de schuld van de verkrachte vrouw, en die wordt dan gepast gestenigd...
http://www.nrc.nl/buitenland/article...a_verkrachting |
Weet je wat, ik maak hem zelf maar, voordat iemand/omdat niemand anders het doet:
Het waren weer allochtonen zeker? |
Zo'n feesten, bacchanalen, geflipte samenkomsten zijn natuurlijk aan de mensheid. Zonder deze uitspattingen zou de mensheid er nog veel erger aan toe zijn.
Het is zeer logisch dat ze bestaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be