![]() |
Heeft iemand zin in nieuwe verkiezingen?
Alle beraad zit weer vast.
Het gaat niet vooruit. De NVA is de grootste... maar ze kunnen niet veel he. Kunnen misschien wel maar ze mogen blijkbaar niet. |
K zou zeggen maakt de bollekes maar zwart !
|
Ja. La Milfette zakt weg in de peilingen, dus zouden nieuwe verkiezingen wél iets kunnen opleveren.
|
Geen probleem nu moet ik toegeven.
Nog eens mijn ongenoegen te laten blijken over de huidige situatie |
Citaat:
|
Er komen geen nieuwe verkiezingen. December moet eerst passeren.
|
Citaat:
Januari is ook goed ! ;-) |
Citaat:
Het is toch de schuld van de Walen! Gemakkeljk... BDW weet goed hoe hij het volk kan manipuleren. Maar in de spiegel kijken, dat durft hij wel niet meer. |
Citaat:
Verkiezingen ? Zit niemand op te wachten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'Neen Bart! Geen akkoord sluiten. Het is neen en het blijft neen!' Nu, de kans is zeer groot dat Olijke Bart er zelf al niet veel goesting in had. |
Citaat:
|
Citaat:
ik kijk er al naar uit :lol: |
Citaat:
Zijn goede score heeft 'm nog meer schrik bezorgd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de vredelievende democratische belgen tonen weer eens hun ware gelaat... Indien u gelooft dat dit mogelijk is, dan bent u nog dommer dan ik voor mogelijk hield! Weet u, soms hoop ik dat ze 'intelligente' mensen als u aan de macht laten, belgie was gedaan in één enkele dag |
Citaat:
Die bleitpartij, want dat waren ze voor 13/06 haalde 28%, daar moeten ze iets mee doen he. Maar het waren bleiters, nu hoor je frikandel Bart en zijn decipelen niet meer. |
Citaat:
Maar nog eens, hoe gaat u uw logische redenering uitvoeren? De vlamingen moeten de franstaligen respecteren (dixit de franstaligen), en dat gaan we verbeteren door de grootste vlaamse partij te kortwieken? jajaja.. uw 'redenerings-vermogen' blijkt zeer groot te zijn |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be