![]() |
domme vraag : zijn de recente verkiezingen al geldig verklaard?
Domme vraag.
Zijn de recente verkiezingen eigenlijk al geldig verklaard? |
Ik dacht dat met de aanvaarding van de geloofsbrieven, het parlement officieel is gemaakt.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeer aan te raden is het boek "Gödel, Escher, Bach, an eternal golden braid" van Douglas Hofstädter. Het gaat eigenlijk over het zelfbewustzijn, maar Hofstädter legt een link naar de stellingen van Gödel over de fundamentele onvolledigheid van axiomatische systemen. Die worden hier op een buitengewoon leesbare en amusante manier uitgelegd. |
Citaat:
Ik heb de foto nooit goed bekeken, maar in de verte zo was ik van het idee dat het het grappige duo was van TV. Rechts Bart Peeters :lol: :rofl: |
Citaat:
|
Waar was die hele heisa van ongeldige verkiezingen nu voor nodig?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad zeg, waarom heisa maken omtrent ongelijke behandelingen en discriminatie? |
Citaat:
Leer het verschil domme Vlaming, leer uw plaats nu toch eens. |
Citaat:
Dat heeft niets met BHV en discriminatie te maken, het gaat hem over A zeggen en B stemmen. |
Citaat:
Dus u vindt het normaal dat o.a. CD&V 3 jaar lang zegt dat de eerstvolgende verkiezingen ongeldig zullen zijn nu doodleuk stemt dat alles in orde is? In plaats van te beginnen huilen over de verknechting van Vlaanderen, zou je beter eens op die vraag antwoorden. |
Citaat:
|
Citaat:
Er is geen enkele vlaming verplicht van op de CD&V te stemmen, dat ze het toch doen betekent dat: a) Een aantal Vlamingen zijn politieke onbenullen. b) Een aantal Vlamingen staan vijandig tegenover Vlaanderen. Ze zijn dus akkoord met het gedrag van de CD&V. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be