![]() |
Belgie gaat gebukt onder autochtoonse criminaliteit = Els Clottemans
Is het niet zo mensen?
Clottemans, op wat baseert zij zich? De westerse cultuur? De renaissance? Het monderisme? Ja ja Clottemans, boegbeeld van het Westerse progressisme, En haar vriend, die van twee walletjes wou eten, |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest vind ik, op basis van de graad van debiliteit in de openingspost, dat dit draadje gerust naar K&K mag. |
Citaat:
|
Citaat:
het lijkt mij trouwens zo te zijn dat over het algemeen de graad van debiliteit in k&k LAGER ligt dan in de rest van het forum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ik duidelijk wil maken, ik zet een spiegel voor, en ik lach om jullie reacties
Wanneer een Moslimjongen iets uitspookt, dan wordt onmiddellijk de Islam erbij gehaald, en dit is verkeerd, begrijpen jullie? |
Citaat:
Hoe zit het met Carlos Van Deun, die zijn eigen geliefde neerstak met een schaar in haar oog Toen ik dat las, ik viel bijna flauw van de shock, hoe kan een mens nu zoiets doen???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moor heeft gewoon voor deze 1e keer gelijk, weet je wel.. Men haalt er direct de islamitische leer bij wanneer een Marokkaan stout is geweest nochtans zegt die leer totaal wat anders.. |
Citaat:
dat hij niet stout moet zijn, maar de ongelovige de keel moet oversnijden? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be