Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat culturele bijspijkering voor Vlamingen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144284)

liberalist_NL 30 september 2010 20:11

Wat culturele bijspijkering voor Vlamingen

Dat jullie dit moeten missen. :-D

Scarabaeida 30 september 2010 20:12

Staan er nog strandkabinetjes te huur?

parcifal 30 september 2010 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 5008923)

Mja, de betere nederlands jeugd.
Vreemd dat het zelfmoordcijfer voor reality shows in nederland nog zo laag is, overigens.

Moest ik met dergelijke bende 3 weken moeten doorbrengen zouden er gegarandeerd slachtoffers vallen. :twisted:

Steve_M 30 september 2010 20:46

Citaat:

Wij hoeven dat niet te missen, want RTL is zo goed het programma te streamen op de website.

Mitgard 30 september 2010 20:53

Citaat:

In Vlaanderen gaan ze niet eens doorhebben dat dat satire is, hoor.
Dat zijn doodnormale Hollanders in Vlaamse ogen.

moser 30 september 2010 20:57

Dat hebben we hier al min of meer gehad in de vorm van "Zeetongen en Bakvissen" e.d.

Steve_M 30 september 2010 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 5008986)
Dat hebben we hier al min of meer gehad in de vorm van "Zeetongen en Bakvissen" e.d.

Het is toch een ander concept, hoor. Oh Oh Cherso is het Nederlandse equivalent van Jersey Shore. Dat is trouwens nu bezig op MTV.

Mitgard 30 september 2010 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5008990)
Het is toch een ander concept, hoor. Oh Oh Cherso is het Nederlandse equivalent van Jersey Shore. Dat is trouwens nu bezig op MTV.

Ge moet het allemaal maar kennen.

moser 30 september 2010 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5008990)

Het zit in een ander jasje, maar het resultaat lijkt toch hetzelfde. Wat (oppervlakkige) jongeren op vakantie, camera erop en wachten op de kolder.

Steve_M 30 september 2010 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 5009003)
Het zit in een ander jasje, maar het resultaat lijkt toch hetzelfde. Wat (oppervlakkige) jongeren op vakantie, camera erop en wachten op de kolder.

"Zeetongen" was meer stijl "Het leven zoals het is:". Verschillende jongeren, die niets met elkaar te maken hadden en uit verschillende achtergronden kwamen werden los van elkaar gevolgd. "Jersey Shore" en "Oh Oh Cherso" zijn beide in de stijl van "The Real World": mensen met een gelijkaardige achtergrond (in Jersey Shore Guido's en Guidettes, in Cherso Hagenezen) worden gedwongen samen in een huis te wonen en samen te werken. Oh Oh Cherso is ook veel meer gestuurd dan Zeetongen. Tot zover uw mediawatcher.

moser 30 september 2010 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5009009)
"Zeetongen" was meer stijl "Het leven zoals het is:". Verschillende jongeren, die niets met elkaar te maken hadden en uit verschillende achtergronden kwamen werden los van elkaar gevolgd. "Jersey Shore" en "Oh Oh Cherso" zijn beide in de stijl van "The Real World": mensen met een gelijkaardige achtergrond (in Jersey Shore Guido's en Guidettes, in Cherso Hagenezen) worden gedwongen samen in een huis te wonen en samen te werken. Oh Oh Cherso is ook veel meer gestuurd dan Zeetongen. Tot zover uw mediawatcher.

Ander format, zelfde effect. In de tijd van "Zeetongen" werd na zowat iedere uitzending er serieus wat afgelachen met het gedrag van de mensen die eraan meededen. Het had minder "sérieux" dan HLZHI. Bijna Jambers-like.

Als ge dan in dit programma een kerel met twee getattoëerde steren op zijn schouders hoort zeggen: "Ik heb al twee sterren, wie wil er mijn derde zien", ja dan weet je het wel. Ik weet dat het niet helemaal dezelfde type programma's zijn, maar de reacties die erop volgen zijn vrij vergelijkbaar.

Steve_M 30 september 2010 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 5009034)
Ander format, zelfde effect. In de tijd van "Zeetongen" werd na zowat iedere uitzending er serieus wat afgelachen met het gedrag van de mensen die eraan meededen. Het had minder "sérieux" dan HLZHI. Bijna Jambers-like.

Als ge dan in dit programma een kerel met twee getattoëerde steren op zijn schouders hoort zeggen: "Ik heb al twee sterren, wie wil er mijn derde zien", ja dan weet je het wel. Ik weet dat het niet helemaal dezelfde type programma's zijn, maar de reacties die erop volgen zijn vrij vergelijkbaar.

Natuurlijk zijn al die programma's uitlach-tv.

Zeno! 30 september 2010 22:41

Citaat:

:lol:

Let's return the favor: dat jullie dit moeten missen.

Of dit.

Wat zou het leven zijn zonder onze cultuurzenders.

Eberhard Leclerc 30 september 2010 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 5009080)

Let's return the favor: dat jullie dit moeten missen.

.

Provincialen met ondertitels.

Typisch 'Vlaams'.

Eberhard Leclerc 30 september 2010 23:35

Dé hit in Holland is idd Cherso:

Nu even netjes op de livestream voor Belgie, voordat dat ook verboden wordt.

http://www.rtl.nl/components/reality...erso_s1_a5.xml

Steve_M 30 september 2010 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 5009140)
Provincialen met ondertitels.

Typisch 'Vlaams'.

Ik wil niet vervelend doen, maar Oh Oh Cherso wordt ook gewoon ondertiteld, hoor.

http://www.rtl.nl/components/reality...erso_s1_a1.xml

Txiki 30 september 2010 23:42

Het kan niemand wat schelen hoor.

Steve_M 30 september 2010 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5009157)
Het kan niemand wat schelen hoor.

Als wij nu graag naar brol kijken, dan kijken we toch naar brol zeker.

Txiki 30 september 2010 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5009172)
Als wij nu graag naar brol kijken, dan kijken we toch naar brol zeker.

Net daarom. Al dat gezaag daarover en daarrond is overbodig. Dat ze de mensen met rust laten.

Steve_M 1 oktober 2010 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5009174)
Net daarom. Al dat gezaag daarover en daarrond is overbodig. Dat ze de mensen met rust laten.

Maar Txiki, je begrijpt het niet. Ik zit nu te kijken naar sterretje, die een grietje met genitale wratten mee naar huis heeft gebracht. De meisjes moeten werken als propper, maar eerst bezoeken ze een aquapark. :twisted:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be