moser |
30 september 2010 21:46 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M
(Bericht 5009009)
"Zeetongen" was meer stijl "Het leven zoals het is:". Verschillende jongeren, die niets met elkaar te maken hadden en uit verschillende achtergronden kwamen werden los van elkaar gevolgd. "Jersey Shore" en "Oh Oh Cherso" zijn beide in de stijl van "The Real World": mensen met een gelijkaardige achtergrond (in Jersey Shore Guido's en Guidettes, in Cherso Hagenezen) worden gedwongen samen in een huis te wonen en samen te werken. Oh Oh Cherso is ook veel meer gestuurd dan Zeetongen. Tot zover uw mediawatcher.
|
Ander format, zelfde effect. In de tijd van "Zeetongen" werd na zowat iedere uitzending er serieus wat afgelachen met het gedrag van de mensen die eraan meededen. Het had minder "sérieux" dan HLZHI. Bijna Jambers-like.
Als ge dan in dit programma een kerel met twee getattoëerde steren op zijn schouders hoort zeggen: "Ik heb al twee sterren, wie wil er mijn derde zien", ja dan weet je het wel. Ik weet dat het niet helemaal dezelfde type programma's zijn, maar de reacties die erop volgen zijn vrij vergelijkbaar.
|