![]() |
Wij willen www. weg
Hoeveel tijd, kosten , ergernissen en inspanningen zouden we niet beparen, als het prefix www. op internet niet meer ingevuld diende te worden?
Het overgrote deel van het gesurf gaat via dit prefix. Laat ons stellen dat dit prefix automatisch voorondersteld wordt, zodat alleen andere URL's moeten ingetikt worden. Hoeveel tijd, kosten, ergernissen en inspanningen zou dat niet besparen? |
Als ik surf met Firefox, wordt dit vaak automatisch ingevuld.
|
Maar is dit niet meer iets voor K&K?
|
Citaat:
maar de moderatie geeft nu weer niet thuis |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom is het ook een dikke onzin thread Verbannen naar KéK |
Citaat:
Zo zie je maar, voor je je begint te ergeren, betere research doen. |
Je kan toch zelf instellen in je browser of je de aanvulling met "www." wil of niet.
Als ik intik "forums.politics.be" mag die browser er zelfs geen "www." voorzetten. Ik heb een hekel aan programma's die "denken" te weten wat ik zou willen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vraag me af hoeveel jaren dat van een mensenleven kost, je continu nutteloos ergeren. 'k hoop redelijk veel, 'k heb geen zin om later samen met een bende neuten in 't rusthuis te zitten.
|
Deze draad hoort thuis in economie. Voka is nog aan het berekenen hoeveel onze Vlaamse ondernemers verliezen aan deze treurige zaak. Een loonkostvermindering kan het probleem waarschijnlijk oplossen.
|
Citaat:
|
Citaat:
weeweeweepunstsreeppuntstreep, je wordt er onnozel van. Aaangezien een dergelijke wereldwijde serieuze zaak afgevoerd werd naar K&K, ga ik hier niet meer posten. Doei. |
Citaat:
Zoals al gezegd; de meeste browsers vullen dit ondertussen al lang automatisch in. En ga je via google of een link hier of daar hoef je ook alleen maar te klikken. Ik kan mij niet herinneren waarneer ik nog eens www ingetikt zou hebben. |
Citaat:
Misschien heb je toch gelijk... |
Citaat:
Dit is ronduit belachelijk. Voor ellenlange URLs zijn er altijd services als tinyurl.com Voor de rest moeten de mensen niet nog luier gemaakt worden dan ze al zijn. Doei. |
Maar Fien toch, voor u is alleen fluitenzuigen een wereldwijde serieuze zaak zeker?
|
try again
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be