Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Van Campenhout stapt uit Open VLD (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144354)

Vito 2 oktober 2010 10:02

Van Campenhout stapt uit Open VLD

De vraag is: hoe lang duurt het eer hij lid wordt van N-VA?

duveltje382 2 oktober 2010 10:13

De dikke nek die bij ons in "park spoor noord" met zijn vrienden kwam golven zal nu wel een toontje lager zingen ;)

Vito 2 oktober 2010 10:58

???

respublica 2 oktober 2010 14:00

Waarom stapt hij er uit op het moment dat Open VLD terug in de Antwerpse coalitie stapt?

Steve_M 2 oktober 2010 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5011027)
De dikke nek die bij ons in "park spoor noord" met zijn vrienden kwam golven zal nu wel een toontje lager zingen ;)

Bij ons, bij ons, park spoor noord is van alle Antwerpenaars. Meer nog, park spoor noord is vooral betaald door de dikke nekken op het zuid en de randgemeenten, niet door de bewoners van 2060 ;-)

duveltje382 2 oktober 2010 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door respublica (Bericht 5011345)
Waarom stapt hij er uit op het moment dat Open VLD terug in de Antwerpse coalitie stapt?

Tja volgens de thread starter is dit het antwoord
http://forum.politics.be/showpost.ph...97&postcount=3

duveltje382 2 oktober 2010 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5011353)
Bij ons, bij ons, park spoor noord is van alle Antwerpenaars. Meer nog, park spoor noord is vooral betaald door de dikke nekken op het zuid en de randgemeenten, niet door de bewoners van 2060 ;-)

Is gebruik om het Vb te nekken,en ja ook met mijn geld :evil:

Steve_M 2 oktober 2010 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5011358)
Is gebruik om het Vb te nekken,en ja ook met mijn geld :evil:

Stel je voor, een open groene ruimte in een voorheen troosteloos deel van de stad, waar jonge gezinnen in de zomer kunnen verpozen. Een ware schande!

duveltje382 2 oktober 2010 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5011432)
Stel je voor, een open groene ruimte in een voorheen troosteloos deel van de stad, waar jonge gezinnen in de zomer kunnen verpozen. Een ware schande!

Sorry kleine Steve-M

Waar ploegen nu naar drugs spuiten zitten te zoeken,waar hangjongeren hun gangen kunnen gaan,waar je na 20.00 uur geen kat meer ziet

EN DAAR MOET MOET IK BELASTINGEN VOOR BETALEN :evil:

Jonathandv 2 oktober 2010 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vito (Bericht 5011000)

Ze krijgen Kim Geybels in de plaats :-D

Steve_M 2 oktober 2010 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5011486)
Sorry kleine Steve-M

Waar ploegen nu naar drugs spuiten zitten te zoeken,waar hangjongeren hun gangen kunnen gaan,waar je na 20.00 uur geen kat meer ziet

Ja, want voor park spoor noord er was werden er geen drugs gebruikt en waren er geen hangjongeren in 2060. Toen was het er een waar paradijsje. Maar nu ze dat foeilelijke rangeerstation hebben verwijderd en in zowat alle straten in de buurt van de dam huizen aan het renoveren zijn, nu is het er pas echt onleefbaar. Voor projecten als park spoor noord betaal ik GRAAG belastingen, met de glimlach.

duveltje382 2 oktober 2010 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5011498)
Ja, want voor park spoor noord er was werden er geen drugs gebruikt en waren er geen hangjongeren in 2060. Toen was het er een waar paradijsje. Maar nu ze dat foeilelijke rangeerstation hebben verwijderd en in zowat alle straten in de buurt van de dam huizen aan het renoveren zijn, nu is het er pas echt onleefbaar. Voor projecten als park spoor noord betaal ik GRAAG belastingen, met de glimlach.

Als je geld wilt weg gooien,denk dan eens aan mijn dakloze dagen,en geef het aan een goed doel .....

Steve_M 2 oktober 2010 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5011505)
Als je geld wilt weg gooien,denk dan eens aan mijn dakloze dagen,en geef het aan een goed doel .....

Wie zegt dat ik dat niet doe? Alleen beschouw ik stadsontwikkeling nu niet meteen als weggegooid geld.

Den Duisteren Duikboot 2 oktober 2010 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vito (Bericht 5011000)

De N-VA was, net als de VLD, voor de brug. Die discussie is nu weliswaar afgesloten, maar het geeft wel aan dat Van Campenhout niet noodzakelijk beter zal functioneren binnen de N-VA.

Overigens verbazen die speculaties me ook omdat Van Campenhout al tamelijk lang een amicale tandem vormt met Patrick Janssens...

kelt 2 oktober 2010 16:59

Verrassingen zijn de wereld nog niet uit maarreuh heeft de NVA-"afdeling Antwerpen" eigenlijk nog behoefte aan "reizigers?"

Fien Fluytenzuyger 2 oktober 2010 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 5011590)
De N-VA was, net als de VLD, voor de brug. Die discussie is nu weliswaar afgesloten, maar het geeft wel aan dat Van Campenhout niet noodzakelijk beter zal functioneren binnen de N-VA.

Overigens verbazen die speculaties me ook omdat Van Campenhout al tamelijk lang een amicale tandem vormt met Patrick Janssens...

Dat was ook eerder mijn gevoel. Ik zie hem daardoor eerder opgerakeld worden door de SP-A.

ministe van agitatie 2 oktober 2010 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5011486)
Sorry kleine Steve-M

Ik ben een bijzonder fel criticus van het Antwerps beleid en er zijn heel wat zaken waar die ik met plezier met de grond gelijk zou maken. Maar het Park Spoor Noord is nu wel een grote uitzondering omdat het een bijzonder geslaagde ingreep is waar je fenomenale dingen te zien krijgt. Het is een verademing in de urabistische traditie van Antwerpen en een belangrijke aanwinst voor de buurt. Het werkt ook echt als publieke plaats waar allerlei culturen zich mengen. Het is er meestal erg vrolijk.

Dat er ook mensen drugs gebruiken, dat zal wel zijn. So? Dat is overal zo. EN dat het er na 20u stiller is dan om 16u lijkt me ook logisch. Als er om 20u nog iemand durft voetballen of lawaai maakt, zal hij waarschijnlijk de flikken op zijn dak krijgen.

Voor sommige mensen is het nooit goed, maar daar doe ik niet aan mee. Als het goed is, zeggen we het ook en het Park Spoor Noord is bijzonder goed.

ministe van agitatie 2 oktober 2010 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fien Fluytenzuyger (Bericht 5011702)
Dat was ook eerder mijn gevoel. Ik zie hem daardoor eerder opgerakeld worden door de SP-A.

Niet te rap van stapel lopen. Hij werd genoemd in een fraudedossier waarvan we de afloop nog niet kennen. Ik denk dat de VLD hem liever kwijt dan rijk is en dat dat voorlopig voor alle partijen geldt.

Xenophon 2 oktober 2010 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 5011725)
Het werkt ook echt als publieke plaats waar allerlei culturen zich mengen.

Dat park wordt misschien gefrequenteerd door mensen uit verschillende culturen, dat wil ik wel geloven, maar culturen mengen zich niet, ze botsen.

Vito 2 oktober 2010 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fien Fluytenzuyger (Bericht 5011702)

We kunnen misschien naar de bookmaker stappen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be