ministe van agitatie |
2 oktober 2010 18:52 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382
(Bericht 5011486)
Sorry kleine Steve-M
Waar ploegen nu naar drugs spuiten zitten te zoeken,waar hangjongeren hun gangen kunnen gaan,waar je na 20.00 uur geen kat meer ziet
EN DAAR MOET MOET IK BELASTINGEN VOOR BETALEN :evil:
|
Ik ben een bijzonder fel criticus van het Antwerps beleid en er zijn heel wat zaken waar die ik met plezier met de grond gelijk zou maken. Maar het Park Spoor Noord is nu wel een grote uitzondering omdat het een bijzonder geslaagde ingreep is waar je fenomenale dingen te zien krijgt. Het is een verademing in de urabistische traditie van Antwerpen en een belangrijke aanwinst voor de buurt. Het werkt ook echt als publieke plaats waar allerlei culturen zich mengen. Het is er meestal erg vrolijk.
Dat er ook mensen drugs gebruiken, dat zal wel zijn. So? Dat is overal zo. EN dat het er na 20u stiller is dan om 16u lijkt me ook logisch. Als er om 20u nog iemand durft voetballen of lawaai maakt, zal hij waarschijnlijk de flikken op zijn dak krijgen.
Voor sommige mensen is het nooit goed, maar daar doe ik niet aan mee. Als het goed is, zeggen we het ook en het Park Spoor Noord is bijzonder goed.
|