![]() |
'België populair bij bijstandstoeristen'
Wij weten het , zij weten het, de overheid weet het maar wie BETAALT het? :x
Wie geloofde mij ook alweer niet? Arti? Citaat:
|
Mensen oogsten het geen ze zelf zaaien,Blijf maar op de sossen kiezen en dan krijg je deze wantoestanden
|
Terwijl de bevolking in Duitsland daalt vooral door Auswanderung (emigratie), neemt die veel sneller toe in Be als verwacht.
2,6 maal het EU-gemiddelde... Dit was allang geweten, maar bestuurloos Be zwalpt maar verder. Citaat:
Citaat:
Tja de "EU-bijstandstoeristen" gaan in dat EU-land hokken waar ze het gemakkelijkste (en voldoende) geld krijgen, en daarnaast wat lonende klusjes doen... Allemaal naar Be... :? :oops: Gaan we binnenkort elk jaar de inwoners van een stad als Leuven erbij krijgen ? Schol ... |
Aja, en waar zouden ze het meeste geld uitgeven ?
Toch niet in een land waar alles veel duurder is als hun land waar ze vandaan komen ? Busje komt zo... , of het (goedkope) vliegtuig... |
Citaat:
Kazernes... Containers ... Tenten ... ? |
Citaat:
Het is ontegensprekelijk waanzinnig miljoenen mensen te verplichten om de enkele maanden of 'X'jaren, een deel van hun welverdiende Zondag' te gaan versassen om zwarte bolletjes te gaan tekenen naast figuren die ze absoluut niet kennen. Heren laten zich dan ook meestal verleiden door seksueel aantrekkelijke dames en de kiesvrouwen, worden dan merendeels gemakkelijk smoorverliefd op knappe koppen waarvan de inhoud in de feiten niet steeds is gestaaft. Het is dan ook niet voor niets, dat de laatste jaren steeds maar meer gewezen topsporters, kinema en televisiesterren het Politieke pad gaan betreden. In sommige gevallen valt het wel goed in de plooi maar het scenario is en blijft toch uiterst gegist voor een optimaal politiek pannel.;-) |
Citaat:
|
Ach, ik moet naar de werkwinkel hier bij ons aan het OCMW gelegen en ge ziet niets anders dan buitenlanders. Als autochtoon schaamt ge u om daar te moeten gaan bedelen en meestal krijgt ge dan nog niets. De sukkelaars komen al aangewandeld met hun valse papieren en een smile tot rond hun oren en worden meteen uitbetaald en er wordt met spoed naar een woning gezocht of ze stappen naar het Europees hof voor de rechten van de mens. Ze moeten natuurlijk ook beloven dat ze op de partij van de OCMW-voorzitter stemmen bij de volgende verkiezingen.
|
Er is toch al wat reactie van andere EU-onderdanen.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...senplein.dhtml Miljaar, van het verkeerde kamp dus, ik vond het al straf ! |
Citaat:
Die protesteren zeker omdat diegenen met valse papieren ook geld krijgen. Mss hebben ze schrik dat het geld opgeraakt ? Citaat:
De laatste: Citaat:
|
zo waar zijn die rooie rakkers hier die het geld van hun 'kamaradskies' aan het versassen en verpanden zijn aan dieze toeristen ? Moeten wij nu het ontslag eisen van die rooie rakkers, zoals zij zo luid het hoofd van Paus zitten te eisen voor deze blunders ?
|
Citaat:
Gelieve dit eenduidig te vertellen. Maar dat zal te veel gevraagd zijn. Zo weet ik nog altijd niet waaruit ik me zou moeten wringen. http://forum.politics.be/showthread....01#post4759401 |
Makkelijk op te lossen (zolang er geen links gespuis aan de macht is). Steun enkel voor zij die de Belgische nationaliteit hebben of x-aantal jaren aktief bijgedragen hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be