![]() |
Er bestaat geen zonde beneden de evenaar (geen katholieke schuldgevoelens)
1 Bijlage(n)
Er bestaat geen zonde beneden de evenaar (geen katholieke schuldgevoelens, geen moslimdoekjes)
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
|
Oh, de zeden zijn vaak wel vrijer. Maar op andere zaken, zoals vertellen dat je aids hebt, kan dan weer een groter taboe rusten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
hier, zonder censuur:
(haar tetten zien er beter uit met censuur, maar kom) |
1 Bijlage(n)
haar outfit vorig jaar (inclusief obama)
|
Citaat:
|
Ik denk dat dit openbare carnavalsvertoon alleen in Brazilië kan. heb het tenminste elders niet gezien. Het is een traditie en een cultuur op zich.
@ Lincola Ik zou ze in ieder geval niet graag de kost geven. |
Citaat:
dat had ik nu nooit van mijzelf verwacht zie ;-) |
Citaat:
|
Grappig wel dat juist de dame om wie dit topic draait ook in Brazilië tijdens carnaval puntenaftrek kreeg wegens "zo willen wij dat niet", terwijl er geen schaamdelen te zien waren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast blijven Afrikanen wel enorm bijgelovig, zelfs zonder opgedrongen religie via kolonisatie :p Mijn schoonmoeder komt bvb uit Centraal-Afrika en is niet te spreken over bvb Voodoo, wat uit West-Afrika komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga in herhaling vallen; die zijn gewoon ongelooflijk bijgelovig (hoe sterk het aandeel is van de katholieke invloed hierop is moet je mij niet vragen). Een klein voorbeeldje misschien: Heel het huis op stelten zetten als de kat naast haar jong dochtertje lag te slapen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be