![]() |
Dierenofferdag....
Binnenkort is het terug zover: de jaarlijkse barbaarse slachtpartij ...uit 'religieuze waanzin'.
Alle rede en seculiere wetten moeten weeral wijken voor dit voorhistorisch (in de oertijd werden er ook dierenoffers gebracht), wreedaardig en zinloos gebruik waarbij weerloze schapen worden gemarteld.... Gelukkig heeft Antwerpen (schepen van dierenwelzijn en financiën) nu een schepen die samen met Gaia een vuist durft maken tegen dit weerzinwekkend, middeleeuws gebruik waarbij veel nodelooos bloed vloeit ter 'ere' van een gemeenschap die het licht nog niet heeft gezien, maar nog in het duistere obscure waart.......en met chantage en intimidaties zijn middeleeuwse wetten wil opdringen... Moslims dreigen met thuisslachtingen, stad spreekt van CHANTAGE Moslimgemeenschap weigert schapen te verdoven maandag 04 oktober 2010 Auteur: Christine De Herdt (het nieuwsblad) *knip* U kan het volledige artikel hier nalezen: Moslimgemeenschap weigert schapen te verdoven (Nieuwsblad.be) |
en uw punt is?
Citaat:
|
En wat met de dagelijkse slachtpartijen ?
|
Citaat:
Kattenwerpen (let wel: de katten werden achteraf niet opgegeten) in Ieper: laatste keer, 1817. Ganzenrijden in de Noorderkempen (ganzen werden niet opgegeten): levende ganzen tot 1926. Krakelingenworp in Geraardsbergen, levende visjes opdrinken: gaat nog steeds onverminderd voort. Stierengevechten in Spanje: gaat nog steeds onverminderd door. Thuisslacht: verboden sinds 1988/1997 (België/Nederland). Ik zeg niet dat ik die zaken goedkeur (verre van), maar enig historisch perspectief is hier wel op zijn plaats. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
BRAVO voor de VLD !!!! Bravo voor gaia. Weg met dat barbaars gebruik. Ze willen niet integreren.
lees het citaat van de barbaarse islam Nochtans hebben moslims een keuze. Voor het gebruik van die tijdelijke slachtvloer betalen ze 25euro. Wie ervoor kiest om het dier te verdoven, krijgt 10euro korting. 'Die keuze mag er niet zijn', vindt Achaibi. 'Onze godsdienst schrijft voor dat er geen bedwelmende middelen mogen worden gebruikt op een slachtvloer. We zullen er alles aan doen om dat te bekomen bron http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleid=JH3095IE |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp dat je het niet tof vindt dat iemand daarop wijst, maar dat is echt niet mijn probleem. |
Citaat:
Religie mag nooit boven de wetten van een land komen te staan. |
Tijdens deze feestdagen mogen we ook het dwangvoederen van de eendjes niet vergeten. En in welke erbarmelijke koten zijn geplaatst worden.
Maar wat blijkt? Weer een stap vooruit. En neen, het is geen grote stap, maar een begin. Ik dank U GAIA. http://www.hln.be/hln/nl/2661/Bedrei...n-Belgie.dhtml Telt niet voor ganzen, maar naar luid gebruiken wij geen ganzen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Halal is even gruwelijk ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be