![]() |
Ja, de waarheid mag gezegd worden.
Hoewel niemand er aan twijfelt dat wat er op de befaamde website staat ook (deels) echt gebeurt door professionele vuilspuiter en geschiedvervalser Bruno Yammine, heb ik een mogelijk indicatie van Bruno Yammines onschuld. BY heeft immers in het verleden ook andere fora, maar belangrijker: ook newsgroups bevuild, zoals be.politics Uit dit bericht, blijkt duidelijk dat Bruno niet bij Telenet, maar bij TVD/Chello zit. 195.162.210.129, [email protected] Nu, dit is slechts een indicatie van zijn onschuld, maar aangezien eind 2003 nog niet zo ver in het verleden is, ben ik wel eerder geneigd in zijn onschuld te geloven. Ik hoop dat Bruno lessen trekt uit deze historie, en nooit meer aanleiding zal geven tot zulke emails door zich voor een keer te gedragen op het internet. IP: 195.162.210.129 |
in feite wil ik nu ook wel weten wie het was :P
Toch sportief van Tantist om z'n ongelijk toe te geven 8) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus Staaf, je bent weer niet mee he? |
Citaat:
Man, wat een schandelijke smeerlapperij, die BUB! :lol: |
Ik vind het trouwens laag van Supe®staaf om te zeggen dat ik de poepers heb, omdat ik naar eer en geweten zeg hoe dat ik denk dat de zaken staan. Je zou blij moeten zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De excuses in de pers en op de site zijn echter bestemd voor de N-VA. Zij zijn degenen die klakkeloos alles hebben overgenomen. |
Citaat:
Ik betwijfel het! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij hoeven helemaal geen excuses aan te bieden, dat moet de N-VA doen. De rollen niet omdraaien he ventje!
Overigens, ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be