Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Zou U opnieuw op NVA stemmen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144444)

poekieJ 4 oktober 2010 19:50

Zou U opnieuw op NVA stemmen?

Aangezien het reeds bestaande topic, of toch de poll, danig vern**kt is door een foutieve vraagstelling open ik gewoon een nieuw topic.

hurricane 4 oktober 2010 20:01

Goed plan.
Ik stem opnieuw De Wever. Zonder twijfel.

Max van Dietschland 4 oktober 2010 20:03

Ook al ben ik niet met alles eens in het NVA programma, toch vind ik dat NVA in deze formatie het uitstekend doet. Beter dan verwacht zelfs.

lollysticky 4 oktober 2010 20:05

spijtig dat u er geen open poll van gemaakt heeft... :)
ik stem alleszins terug NVA

nihao 4 oktober 2010 20:08

Tuurlijk stem ik deze keer voor Dewever.
Genoeg show gehad.

MORPHEUS 4 oktober 2010 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 5015085)
Aangezien het reeds bestaande topic, of toch de poll, danig vern**kt is door een foutieve vraagstelling open ik gewoon een nieuw topic.

ik stel vast dat ik op NVA heb gestemd voor hun programma. Ik stel ook vast dat NVA hun programma trouw blijft.

In de periode 2007-2008 door uit de regering te stappen omwille van hun programma. Niet tegenstaande minister postje.

In de huidige periode door niet in een regering te stappen omwille van hun programma . Hoe mooi ze ook staan te zwaaien met minister postjes.

Zo hoort het in een democratie. Mijn vertrouwen in NVA is enkel sterker geworden.

vrijevlaming 4 oktober 2010 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 5015085)

leer eens om hiervan een openbare poll van te maken. Nu kunnen de belgiscisten weer op "neen " stemmen, zonder dat het opvalt. Die moeten normaal op "ik stemde niet op nva" klikken

system 4 oktober 2010 20:13

Ik zie dat men flink geknoeid heeft met die poll hier. Plotseling zijn alle cijfers veranderd. Omdat er massaal 'neen'-stemmers waren zo te zien.

Blijkbaar veranderde dit forum hier effe in 'klein-Afghanistan'.

4x10E6 4 oktober 2010 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 5015162)
leer eens om hiervan een openbare poll van te maken. Nu kunnen de belgiscisten weer op "neen " stemmen, zonder dat het opvalt. Die moeten normaal op "ik stemde niet op nva" klikken

Tiens, waarom zouden Belgicisten niet op Ja kunnen klikken?

poekieJ 4 oktober 2010 20:18

Goh, ik heb er eerlijk gezegd helemaal niet aan gedacht om hier een open poll van te maken. Zoveel polls heb ik ook nog niet opgestart.

Ze spelen alleszins fair zo te zien, en ik neem aan dat iedereen hier volwassen genoeg is om op een fatsoenlijke manier een poll in te vullen, anders moet men maar terug naar de papschool.

hurricane 4 oktober 2010 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5015175)
Ik zie dat men flink geknoeid heeft met die poll hier. Plotseling zijn alle cijfers veranderd. Omdat er massaal 'neen'-stemmers waren zo te zien.

Ik denk dat je twee poll's door elkaar aan het halen bent...

EddyBal 4 oktober 2010 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5015175)

Eh, ik kan je met zekerheid verklaren dat met een poll niet kan geknoeid worden. Als je denkt dat je daar moet aan twijfelen, zal MM het wel even zelf komen verklaren.

lollysticky 4 oktober 2010 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5015216)

och laat hem... hij is eens goed klaargekomen bij die andere poll... het is immers al lang geleden dat de belgicistjes nog eens iets hebben kunnen vieren he!

poekieJ 4 oktober 2010 20:30

Ik zie nu trouwens dat deze poll ook niet goed is.
Om het eigenlijke effect van deze beslissing/stekkeruittrekking te zien had er nog als mogelijkheid moeten staan "ik heb niet op de NVA gestemd, maar zou het nu wel doen".

system 4 oktober 2010 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5015216)

U hebt niet alleen gelijk. U hebt overschot van gelijk! Mijn excuses.

Gerre 4 oktober 2010 20:33

Ik kan blijkbaar niet deelnemen aan deze poll.

Maar ik zou zeer zeker terug op de NV-A stemmen.

system 4 oktober 2010 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gerre (Bericht 5015267)
Ik kan blijkbaar niet deelnemen aan deze poll.

Maar ik zou zeer zeker terug op de NV-A stemmen.

Ik zou nooit op de NVA stemmen. En evenmin op het VB.

Boduo 4 oktober 2010 20:36

???

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5015272)

System, never say never.

;-)

lollysticky 4 oktober 2010 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5015272)

op wie stemt u eigenlijk? Daar ben ik al lange tijd nieuwsgierig naar... ik denk CDH?

Shadowke 4 oktober 2010 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 5015282)
op wie stemt u eigenlijk? Daar ben ik al lange tijd nieuwsgierig naar... ik denk CDH?

sp.a voor Gennez denk ik meer ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be