![]() |
Zou U opnieuw op NVA stemmen?
Aangezien het reeds bestaande topic, of toch de poll, danig vern**kt is door een foutieve vraagstelling open ik gewoon een nieuw topic.
|
Goed plan.
Ik stem opnieuw De Wever. Zonder twijfel. |
Ook al ben ik niet met alles eens in het NVA programma, toch vind ik dat NVA in deze formatie het uitstekend doet. Beter dan verwacht zelfs.
|
spijtig dat u er geen open poll van gemaakt heeft... :)
ik stem alleszins terug NVA |
Tuurlijk stem ik deze keer voor Dewever.
Genoeg show gehad. |
Citaat:
In de periode 2007-2008 door uit de regering te stappen omwille van hun programma. Niet tegenstaande minister postje. In de huidige periode door niet in een regering te stappen omwille van hun programma . Hoe mooi ze ook staan te zwaaien met minister postjes. Zo hoort het in een democratie. Mijn vertrouwen in NVA is enkel sterker geworden. |
Citaat:
|
Ik zie dat men flink geknoeid heeft met die poll hier. Plotseling zijn alle cijfers veranderd. Omdat er massaal 'neen'-stemmers waren zo te zien.
Blijkbaar veranderde dit forum hier effe in 'klein-Afghanistan'. |
Citaat:
|
Goh, ik heb er eerlijk gezegd helemaal niet aan gedacht om hier een open poll van te maken. Zoveel polls heb ik ook nog niet opgestart.
Ze spelen alleszins fair zo te zien, en ik neem aan dat iedereen hier volwassen genoeg is om op een fatsoenlijke manier een poll in te vullen, anders moet men maar terug naar de papschool. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie nu trouwens dat deze poll ook niet goed is.
Om het eigenlijke effect van deze beslissing/stekkeruittrekking te zien had er nog als mogelijkheid moeten staan "ik heb niet op de NVA gestemd, maar zou het nu wel doen". |
Citaat:
|
Ik kan blijkbaar niet deelnemen aan deze poll.
Maar ik zou zeer zeker terug op de NV-A stemmen. |
Citaat:
|
???
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be