![]() |
De proof-me-wrong draad.
Keitof, megabangelijk en zalig spelleke.
Hoop ik. Het is simpel (dus jullie kunnen ook meedoen) en het gaat zo; Ik poneer een stelling en de eerste die mij mijn ongelijk kan bewijzen wint. Punt. Voila, lees de spelregels nog eens en dan beginnen we eraan. Fun!! Mijn eerste stelling; Citaat:
|
Citaat:
|
Is dat niet afhankelijk van het soortelijk gewicht hoe groot/klein de ramen moeten zijn?
|
Citaat:
Jaja, dat zou allemaal wel kunnen maar ik zeg dat ze tralies zouden monteren. Nu gij weer. |
Je hebt het fout, alleen al om de reden dat vrouwen er beter uitzien dan mannen.
|
Citaat:
|
Ne kollibri van een halve ton is geen match voor een tralies, hij stoempt die er gewoon uit.
Nog beter een kollibri kan vliengend eten, aangezien ze een halve ton wegen zal hun bek ook beduidend langer zijn en kan de kolibri zijn snavel gewoon door de tralies steken. |
Citaat:
Of het nu iets uithaalt of niet die tralies, dat laat ik in het midden, ik zeg enkel dat veel slagers er toch zouden monteren. En ik heb nog geen dingen gehoord die mijn theorie ontkrachten. |
Citaat:
voil�*, eerste stelling onderuit, ik win, toch plezant. |
Citaat:
|
Citaat:
zorg gewoon dat die kolibri daar niet aankan en ge moet tralies plaatsen. Iets anders eet m toch niet. |
Citaat:
|
Citaat:
In uwen eerste zin vindt ge het (en ik citeer want ik heb toch niks anders te doen) "GEEN keitof, megabangelijk en zalig spelleke", en in uw tweede zin vind ge het plots "toch plezant". Neenee, daar trappen wij niet in valsspeler! Beurt overslagen. |
Gewoon niets plaatsen voor de ramen. Maar dat voedsel op het dak leggen.
|
Citaat:
:| |
Citaat:
Ik ga dat hier seffens opgeven ze. Dan denkt ge al; "He, een simpel spelleke, nen idioot zou het kunnen, dus dit kan op P.be", maar nee, 't was blijkbaar toch te hoog gegrepen. Nog ene keer; ik wil geen alternatieven voor die tralies!!! Ik wil dat jullie bewijzen dat slagers in het voorkomende geval GEEN tralies zouden monteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trouwens als beenhouwer maakt ge gewoon patee van die kolibri
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be