![]() |
Turtelboom: Optreden tegen No Border-activisten noodzakelijk en efficiënt
Ondanks verschillende kritieken, vind minister Turtelboom het optreden van de Brusselse politie tegen no-border activisten terecht.
Citaat:
|
En uw punt is?
|
Turtelboom is een heel bijzondere vrouw die de bescherming van de burgers in acht neemt!
Zo tekende ze ook al een contract met GSK dat u en mij miljoenen heeft gekost omdat ze een dreigende griep pandemie voelde aankomen en ons wilde beschermen! Hoe lief van deze dame! Ze meent het zo goed! :evil::roll::cry::-P:lol::x Vaccins die over zijn (90 %) geraakt ze aan de straatstenen niet kwijt. Contract was getekend in December en zou van kracht worden vanaf nivo 6 van de pandemie. En hoe voorzienende was ze wel niet dat NIvo zes in mei werd afgekondigd. schitterende glazen bol zet! De No borders zijn waarschijnlijk niet gevaccineerd en moesten het daarom ontgelden. Een gevaar voor de samenleving. Als ik het zou kunnen zou ik haar ONtslaan wegens belangenvermenging en onbekwaam beheer van publieke middelen, het in gevaar brengen met ongeteste vaccins van de publieke gezondheid...en het molesteren van vredesactivisten afgelopen week. We zijn bezig haar een brief voor te bereiden .... Heb zelden zo een onbekwaam politicus gezien! |
Initiatief citoyenne doet even uit de doeken wat ze zo al achter de schermen regelde en ontkende... ivm de vaccinazie scam.
http://www.anderepolitiek.be/nieuwec...p?storyid=1579 Haar politionele dérives van deze week staan in datzelfde daglicht; Ik neem aan dat ze een paar loge vriendjes heeft die haar onder druk zetten. En zo zit de cirkel rond. Dat soort mensen worden naar voren geschoven door de economische machthebbers. Ze voeren hun verborgen agenda's perfect mee uit.En wij staan in de kou. Dat soort mensen houden de vooruitgang tegen! Puppet on a string. |
Citaat:
|
Onbegrijpelijk dat een minister het nodig vindt om een vijftig tal pubers met sjaals over hun hoofd te laten neer kletsen door bewapend en geoefend overheidspersoneel. Ze moet toch wel door hebben dat zoiets net averechts werkt. No borders is een schone utopie maar onwerkbaar vrees ik. Spijtig genoeg. Ik was hier anders ook al wel weg geweest. Maar als een zootje gefrustreerde flikken zich wat mag uitleven op wat pubers kan ik alleen maar sympathie krijgen voor No Borders.
|
Ze hadden verfbommen en zwembrillen bij... stel u voor wat er had kunnen gebeuren zeg!
|
Citaat:
Was je daar toen tegen? Beetje selectief, niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er stond 'veel' rechtsen. als ik jou mee wou viseren had ik die 'veel' wel weggelaten.
ACAB. |
Citaat:
Het was gewoon inpikken op het feit dat wie rel schopt, geen badge moet laten laten zien of ze al dan niet anarchisten/extreem-links of fascisten/extreem-rechts zijn om geen klop te krijgen als ze zich niet een beetje gedragen. Voor u is de kans klein, maar stel maar eens dat welk extreem figuur ook maar een vuurtje onder je auto komt stoken om eens lekker te kunnen rellen. De meeste verzekeringen dekken vandalisme zelfs niet eens. Catch 22 dan. Je wagen is meteen zwart (tot daar kan ik het nog wel hebben, want ik heb nooit andere kleurtjes gehad voor mijn auto's), maar je zit met de brokken en zonder schade-dekking ben je al snel heel wat kwijt. Mijn extreem-rechtse dagen zijn over. Ik ben nog rechts maar sociaal gezien centrum tot "echt" links. Al zou ik wel willen dat die twee laatste iets meer kunnen vertellen dan dat iedereen meer moet krijgen. Het geld moet er zijn en als dat er niet is, dan moet er eens serieus nagedacht worden in het land van dure honing, lage pensioenen/uitkeringen en hoogste belastingen. :> |
Citaat:
Nu liet Brussel een cohorte Antwerpse flikken komen en 'vieze hippie' was het codewoord. Natuurlijk ben ik selectief en gaat mijn sympathie meer uit naar anarchisten dan naar VB-ers. |
Citaat:
'k wou gewoon zeggen: de selectiviteit is aan beide kanten. en dat impliceerde eigenlijk een oproepje naar iedereen die selectief is om die selectiviteit te laten vallen en zich te bundelen tegen overmatig politieoptreden. Ik ben misschien geen linkiewinkie meer maar ik blijf utopisch denken ;-) |
Wie het slachtoffer is geworden van dat politiegeweld is niet relevant, wat relevant is, is dat politiegeweld. Ontoelaatbaar.
|
Citaat:
ONNODIG politiegeweld NIET. |
Citaat:
|
|
Citaat:
Hoe ze zich gedroegen ?? http://www.ravagedigitaal.org/2010ni...ber/03/nws.php |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be