![]() |
Alle renners aan de dope
Alsof niet iedereen dat weet.
Teveel geld mee gemoeid dus zolang de winst grotr is dan het mogelijke verlies : spuiten en slikken Citaat:
|
Het wielrennen is één grote grap, het is mij een mysterie hoe mensen blind kunnen blijven voor het overduidelijke bedrog dat op grote schaal gepleegd wordt binnen deze sport.
|
De renners van vandaag volgens het voorbeeld van de grote Belg, Merkx.
leve de doping! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De ronde van Frankrijk naar meer normale proporties terugbrengen zou al een goed begin zijn. |
Citaat:
|
oud nieuws:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die hele Tour is sowieso een bovenmenselijke inspanning. Ik denk dat dat een van de redenen is dat mensen dat graag zien. |
Citaat:
Het blijft een superieure fysieke prestatie. De vetes, afrekeningen, demarrages, ontgoochelingen, verrassingen enz. zullen er niet minder op zijn. |
Ach, er wordt één nieuwe substantie verboden, en de Chinese fabrieken staan klaar met verschillende analogen die niet opspoorbaar en niet verboden zijn.
De nieuwste generatie zijn trouwens eiwitten, probeer die maar eens op te sporen. |
De wetenschap kan ondertussen picogrammen aan dope detecteren. Toen de wet over de nultolerantie werd gestemd was dit nog niet mogelijk.
De wet is bijgevolg achterhaald door de nauwkeurigheid van de meettoestellen. |
pfff van mij zouden ze dat gewoon allemaal mogen toelaten, in de formule 1 is het toch ook niet alleen de coureur die telt. Awel, in de koers hebt ge de coureur en den doctoor die het meeste invloed hebben op succes. Ze zouden die succesvolle dopingdokters moeten prijzen zoals in de formule 1, een soort dopeertitel ofzo en hop er is geen sprake meer van vals spelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus geen carbon gedoe, of speciaal wielen , tijdrijder of parijs - roubaix afstellingen ... nee gewoon ene velo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be