Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   hoort BDW in de psychiatrie ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144534)

Anna List 6 oktober 2010 14:29

hoort BDW in de psychiatrie ?

http://internetradio.vrt.be/radiospe...idewever061010 (geluidsfragment)

http://www.radio1.be/programmas/peet...van-bart-wever (inleiding+reacties te lezen)

in navolging van La Dernière Heure vonden ook Peeters en Pichal van de VRT het nodig om een psychiater los te laten op Bart De Wever.

VRT brengt het onder de vorm van infotainment ... maar is dit zo onschuldig als het eruit ziet ?

was het 'geestelijk gestoord' verklaren van politieke opponenten al geen systeem in de USSR en de DDR ?

hoe ver gaat de 'vlaamse' staatszender nog afglijden ?
gaan we zo maar mee in het 'ontmenselijken' van politieke tegenstrevers ? ligt de moord op Fortuyn te ver achter ons ? of was dat toch maar ver van mijn bed ?

gelukkig toonde de Vlaamse psychiater nog enige gezonde menselijke/democratische reflex en gaf hij Pichal lik op stuk.

Amon_Re 6 oktober 2010 14:36

:|

SDG 6 oktober 2010 14:37

Walen en anti-Vlamingen, één strijd voor de grote Franstalige natie België.

Die gaan wat doen de dag dat de Walen België opblazen. Die worden gewoon zot, zich zo al die jaren van vijand vergissen en maar denken dat de Walen de goeien waren.

Je zou er haast medelijden mee gaan krijgen. Ja toch?

EddyBal 6 oktober 2010 14:39

Hoe zouden Peeters en Pishal het vinden om zelf eens PUBLIEK onder de psychologische loep genomen te worden? Na de scheiding van haar man zat ze elke week te jammeren op de mannen, of hoe ze er toch gene goeie kon krijgen... Wat een klerewijf zeg.

Txiki 6 oktober 2010 15:03

Tegelijkertijd staat De Wever sterker dan ooit.

lollysticky 6 oktober 2010 15:04

ge moet u toch afvragen of die mensen daar iets voor krijgen he om BDW te demoniseren...

Rogge 6 oktober 2010 15:25

"Nu bent u er weer een oordeel over aan het vellen"

Niet normaal hoe ze eerst zijn "diagnose" wil, en dat overbodig vindt wanneer blijkt dat die anders uitdraait.

Herr Flick 6 oktober 2010 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 5018278)
ge moet u toch afvragen of die mensen daar iets voor krijgen he om BDW te demoniseren...

Bij de VRT is goed voor geen promoties te missen, he, de baas pijpen zal nog altijd ook daar op nummer 1 staan, maar dit zal toch ook wel de nodige punten scoren. ;-)

lollysticky 6 oktober 2010 15:28

aan de andere kant geeft het mensen zoals henri en systeem wel weer wat nieuwe moed om voort te gaan!

Fieseler 6 oktober 2010 15:30

http://forum.politics.be/showpost.ph...47&postcount=1

Voor de honderdduizendste keer: vrij naar Fieseler: "tussen Vlaanderen en zijn rechtmatige zelfbeschikking staat één gepantserde deur: zijn/haar eigen pers".

UFSIA 6 oktober 2010 15:38

Citaat:

Un francophone �* propos de Bart De Wever : "Ce type est vraiment pathologique. Je suis persuadé qu’il a un problème. D’ailleurs, jamais il ne regarde son interlocuteur dans les yeux. Il a toujours un regard fuyant. De plus, il n’a aucune résistance physique. Il suffit que la négociation se prolonge un peu la nuit pour qu’il donne des signes de fatigue et de faiblesse. Alors, pour se reconstituer il mange, il mange. Des gaufres. Beaucoup de gaufres..."
Wat doen de franstaligen als vanouds ? Eerst weken niks tot het dringend wordt en dan de vergadering uuuuuren laten duren tot de onderhandelaars van de tegenstanders toegeven uit pure ellende en vermoeidheid. De dag erop stellen die zich na een paar uur slapen dan de vraag " Heb ik DAT toegezegd ? ... shit " Maar dan is het te laat om nog terug te krabbelen.

Wat doet De Wever ? Wafelkes eten ... en op één of andere manier storen de franstaligen zich daar dan nog aan ook.

Prachtig.

mvg. Sint Ignacius

hurricane 6 oktober 2010 15:50

Ik wou een reactie plaatsen op de bewuste pagina (vrt)
Ik kreeg prompt een :

* Reactie: niet-geautoriseerde reactie of een reactie op een gesloten node Ach wat zitten we toch met.
* Deze discussie is gesloten: u kunt niet meer reageren.

Los van de vreemde zinsbouw, heb ik zo het idee dat de site overstelpt wordt met berichten die de objectiviteit van de vrt in vraag stellen.
Terecht.
Dit is een openbare zender onwaardig.

Xenophon 6 oktober 2010 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5018349)
Ik wou een reactie plaatsen op de bewuste pagina (vrt)
Ik kreeg prompt een :

* Reactie: niet-geautoriseerde reactie of een reactie op een gesloten node Ach wat zitten we toch met.
* Deze discussie is gesloten: u kunt niet meer reageren.

Los van de vreemde zinsbouw, heb ik zo het idee dat de site overstelpt wordt met berichten die de objectiviteit van de vrt in vraag stellen.
Terecht.
Dit is een openbare zender onwaardig.

Bij die mensen is het alle remmen los, je moet dat begrijpen, die zender zal sterven samen met Belgie.

Ze hebben er angst van en ze staan krom van frustratie, en dat merk je.

hurricane 6 oktober 2010 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5018377)
Bij die mensen is het alle remmen los, je moet dat begrijpen, die zender zal sterven samen met Belgie.

Duidelijk.
Jammer. Ik luister graag naar Peeters en Pichal maar met deze 'stunt' hebben ze een groot stuk geloofwaardigheid verloren.

EddyBal 6 oktober 2010 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5018391)
Duidelijk.
Jammer. Ik luister graag naar Peeters en Pichal maar met deze 'stunt' hebben ze een groot stuk geloofwaardigheid verloren.

P&P heeft nooit het niveau gehaald van het programma dat het heeft vervangen. En wat ik me cooral van die zure bitch weet is dat ze na haar scheiding dat wekelijks op de radio gooide, als echte mannenhaatster en dan weer poeslief... ze geraakte maar niet van straat...

Fieseler 6 oktober 2010 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5018377)

2!

Den Duisteren Duikboot 6 oktober 2010 16:32

Tja, Pichal... Ik zou daar dingen over kunnen vertellen, maar ik ga het niet doen... :|

respublica 6 oktober 2010 16:34

Ik heb Beatrice Delvaux ook nog (via een livestream van RTL) vandaag horen verkondigen dat Bart de Wever schizofrene trekjes vertoont...

Ik zeg het al lang, maar wanneer mijn inhoudelijk "wij willen geen responsabilisering, wij willen kunnen blijven profiteren van het hangmatfederalisme" geen al te sterk verhaal verkondigt, gaat men over op andere en lagere tactieken, zoals op de man spelen. En dat doen de Franstaligen nu meer dan ooit.

Garry 6 oktober 2010 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5018216)
Walen en anti-Vlamingen, één strijd voor de grote Franstalige natie België.

Die gaan wat doen de dag dat de Walen België opblazen. Die worden gewoon zot, zich zo al die jaren van vijand vergissen en maar denken dat de Walen de goeien waren.

Je zou er haast medelijden mee gaan krijgen. Ja toch?

Maar nee. Dan nog gaan ze de fout elders leggen.

Garry 6 oktober 2010 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door respublica (Bericht 5018435)
Ik heb Beatrice Delvaux ook nog (via een livestream van RTL) vandaag horen verkondigen dat Bart de Wever schizofrene trekjes vertoont...

Ik zeg het al lang, maar wanneer mijn inhoudelijk "wij willen geen responsabilisering, wij willen kunnen blijven profiteren van het hangmatfederalisme" geen al te sterk verhaal verkondigt, gaat men over op andere en lagere tactieken, zoals op de man spelen. En dat doen de Franstaligen nu meer dan ooit.

Als het een zot is, wel dan hebben wij alleen op een zot gestemd, vermoedelijk omdat ge goed zot moet zijn om hier in dat apenland nog te willen trachten tot een goed akkoord te komen met de Franstalige kant.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be