Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Leden politics.be doen mee aan verkiezingen! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=14454)

Tantist 23 mei 2004 14:15

Op dit forum zijn er een hele hoop mensen die meedoen aan de verkiezingen. Graag een kleine prognose voor het aantal voorkeurstemmen, die we dan achteraf vergelijken met de uitslagen.
  • Rik Verwaest (N-VA)
  • Kim Roovers (BUB)
  • Cedric Vloemans (BUB)
  • Yann Verbeeck (BUB)
  • Hans Van De Cauter (BUB)
  • Joris Piette (BUB)
  • Bruno Yammine (BUB, nou als je die nog tot de forumpopulatie kunt rekenen, na zijn definitieve ban door zijn smeerlapperij)
  • Rudy Van Nespen (FN)
  • Koenraad De Pauw (LSP)
  • Geert Cool (LSP)
  • Jon Sneyers (LSP)
  • Rob Verreycken (Vlaams Blok)
  • Janice Laureyssens (Vlaams Blok)

Het kan zijn dat de lijst nog niet volledig is, gelieve aan te vullen (liefst zonder hun nickname er bij te zetten)

Sebastiaan81 23 mei 2004 14:22

Veel BUB-kandidaten verblijven hier! Of scouten ze kandidaten op dit forum :wink: ?
Valt me op, dat hier inderdaad veel politiek actieve forummers zijn. Op het politiek forum, waar ik in Nld. actief ben, zijn maar weinig echte politici te vinden... wel veel leden van PJO's (ik weet niet of dat ook zo in België wordt genoemd, maar PJO's zijn de jongerenorganisaties van politieke partijen of gelieerd daaraan, bv. ik ben lid van Jonge Democraten en D66, maar officieel is JD onafhankelijk van D66)!

Ive De Beckker 23 mei 2004 15:32

Iedereen die meedeed aan de forumsessies he

Mieke 79 23 mei 2004 15:53

Hier zijn precies alleen maar mensen, die opkomen bij partijen aan beide extreme kanten. Waar zijn de kandidaten van de traditionele partijen? Komaan, meld je!!

Max 23 mei 2004 16:04

Spa-Spirit heeft de VRT. Welke meerwaarde heeft een internetforumpje dan nog ? ;)

Yann 23 mei 2004 16:09

Luc Broes: Vlaams Blok

Peter De Ryck: Leefbaar Deurne

GC 23 mei 2004 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Op dit forum zijn er een hele hoop mensen die meedoen aan de verkiezingen. Graag een kleine prognose voor het aantal voorkeurstemmen, die we dan achteraf vergelijken met de uitslagen.
  • Rik Verwaest (N-VA)
  • Kim Roovers (BUB)
  • Cedric Vloemans (BUB)
  • Yann Verbeeck (BUB)
  • Joris Piette (BUB)
  • Bruno Yammine (BUB, nou als je die nog tot de forumpopulatie kunt rekenen, na zijn definitieve ban door zijn smeerlapperij)
  • Rudy Van Nespen (FN)
  • Koenraad De Pauw (LSP)
  • Geert Cool (LSP)
  • Jon Sneyers (LSP)

Het kan zijn dat de lijst nog niet volledig is, gelieve aan te vullen (liefst zonder hun nickname er bij te zetten)

Ik dacht niet dat Koenraad op dit forum zit, of 't moet toch al lang geleden zijn. Solidarnosc is iemand anders, Koenraad gebruikte de nick 'rooie rat'.

Tijdens de LSP-forumsessie zat hier meer volk van LSP, waaronder een aantal kandidaten, sommigen zijn echter na de sessie niet meer actief. Een overzichtje van huidige LSP-kandidaten die ooit op dit forum zaten: Anja Deschoemacker, Geert Cool, Jon Sneyers, Peter Delsing, Bart Vandersteene, Jan Vlegels, Frederik De Groeve, Peter Van der Biest en Karel Mortier. Vraag me echter niet wie onder welke nick publiceert/publiceerde ;-)

thePiano 23 mei 2004 17:12

Vlaams Blokkers op dit forum: Nadine Motten, Brenda Lioris, Stijn Hiers, Fernand Deliaert.

Ik weet niet of en waar ze op de lijsten staan.

Fernand Deliaert staat op de 9de plaats VB-Oost-Vlaanderen

Bloxbuster 23 mei 2004 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Vlaams Blokkers op dit forum: Nadine Motten, Brenda Lioris, Stijn Hiers, Fernand Deliaert.

pictures :roll: 8)

Brabo 23 mei 2004 17:20

Citaat:

Vlaams Blokkers op dit forum: Nadine Motten

Ok, ik heb gelachen.

Bloxbuster 23 mei 2004 17:22

Derderangspolitici die best uit beeld blijven die denken dat ze iets betekenen, maar wat hebben ze moeten doen voor dat "jobke" de vouwkes althans :roll:

Verhofstadthater 23 mei 2004 17:27

Mijn favoriet Marie-Rose Morel post hier ook af en toe. :wink:

KingHagar 23 mei 2004 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC
Citaat:

• Rik Verwaest (N-VA)
  • Kim Roovers (BUB)
  • Cedric Vloemans (BUB)
  • Yann Verbeeck (BUB)
  • Joris Piette (BUB)
  • Rudy Van Nespen (FN)
  • Koenraad De Pauw (LSP)
  • Geert Cool (LSP)
  • Jon Sneyers (LSP)

Ik dacht niet dat Koenraad op dit forum zit, of 't moet toch al lang geleden zijn. Solidarnosc is iemand anders, Koenraad gebruikte de nick 'rooie rat'.

Tijdens de LSP-forumsessie zat hier meer volk van LSP, waaronder een aantal kandidaten, sommigen zijn echter na de sessie niet meer actief. Een overzichtje van huidige LSP-kandidaten die ooit op dit forum zaten: Anja Deschoemacker, Geert Cool, Jon Sneyers, Peter Delsing, Bart Vandersteene, Jan Vlegels, Frederik De Groeve, Peter Van der Biest en Karel Mortier. Vraag me echter niet wie onder welke nick publiceert/publiceerde ;-)

Volgens mij is dien Jan Vlegels wel nen toffe pee ;)

Tantist 23 mei 2004 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fifke
Iedereen die meedeed aan de forumsessies he

Dat zijn geen vertrouwde posters... Die doen hun ding, en die zijn weg. Dat zijn eerder gasten.

Tantist 23 mei 2004 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Luc Broes: Vlaams Blok

Staat die op een lijst? Merkwaardig, ik ben alle lijsten afgegaan, en heb niemand tegengekomen met de naam Luc Broes. Is het een schuilnaam?

Citaat:

Peter De Ryck: Leefbaar Deurne
Komen die op? Xal em er dan bij zetten.

imponderabilia 23 mei 2004 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Hier zijn precies alleen maar mensen, die opkomen bij partijen aan beide extreme kanten. Waar zijn de kandidaten van de traditionele partijen? Komaan, meld je!!

Ofwel hebt U de NV-A kandidaat gemist, ofwel heeft U het programma van NV-A niet gelezen en bestempelt U hen onterecht als extreem!

Tantist 23 mei 2004 19:44

Citaat:

De rest heb ik niet gevonden, Fernand vliegt op de lijst...

Tantist 23 mei 2004 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC
Citaat:

• Rik Verwaest (N-VA)
  • Kim Roovers (BUB)
  • Cedric Vloemans (BUB)
  • Yann Verbeeck (BUB)
  • Joris Piette (BUB)
  • Rudy Van Nespen (FN)
  • Koenraad De Pauw (LSP)
  • Geert Cool (LSP)
  • Jon Sneyers (LSP)

Woeps, sorry...

Ik dacht echt dat solidarnosc KDP was. Staat solidarnosc niet op een lijst? Jullie hebben zo weinig volk dat elk lid toch wel ergens op een lijst staat.

Citaat:

Tijdens de LSP-forumsessie zat hier meer volk van LSP, waaronder een aantal kandidaten, sommigen zijn echter na de sessie niet meer actief.
Ja maar, die tellen niet mee he.

Tantist 23 mei 2004 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Mijn favoriet Marie-Rose Morel post hier ook af en toe. :wink:

Ah ja? Onder welke nick? ;-)

Tantist 23 mei 2004 19:49

Eventjes bijwerken:

• Rik Verwaest (N-VA)
  • Kim Roovers (BUB)
  • Cedric Vloemans (BUB)
  • Yann Verbeeck (BUB)
  • Joris Piette (BUB)
  • Rudy Van Nespen (FN)
  • Geert Cool (LSP)
  • Jon Sneyers (LSP)
  • Fernand Deliaert (Vlaams Blok)

Enige prognoses? De kandidaten zelf?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be