![]() |
Op dit forum zijn er een hele hoop mensen die meedoen aan de verkiezingen. Graag een kleine prognose voor het aantal voorkeurstemmen, die we dan achteraf vergelijken met de uitslagen.
Het kan zijn dat de lijst nog niet volledig is, gelieve aan te vullen (liefst zonder hun nickname er bij te zetten) |
Veel BUB-kandidaten verblijven hier! Of scouten ze kandidaten op dit forum :wink: ?
Valt me op, dat hier inderdaad veel politiek actieve forummers zijn. Op het politiek forum, waar ik in Nld. actief ben, zijn maar weinig echte politici te vinden... wel veel leden van PJO's (ik weet niet of dat ook zo in België wordt genoemd, maar PJO's zijn de jongerenorganisaties van politieke partijen of gelieerd daaraan, bv. ik ben lid van Jonge Democraten en D66, maar officieel is JD onafhankelijk van D66)! |
Iedereen die meedeed aan de forumsessies he
|
Hier zijn precies alleen maar mensen, die opkomen bij partijen aan beide extreme kanten. Waar zijn de kandidaten van de traditionele partijen? Komaan, meld je!!
|
Spa-Spirit heeft de VRT. Welke meerwaarde heeft een internetforumpje dan nog ? ;)
|
Luc Broes: Vlaams Blok
Peter De Ryck: Leefbaar Deurne |
Citaat:
Tijdens de LSP-forumsessie zat hier meer volk van LSP, waaronder een aantal kandidaten, sommigen zijn echter na de sessie niet meer actief. Een overzichtje van huidige LSP-kandidaten die ooit op dit forum zaten: Anja Deschoemacker, Geert Cool, Jon Sneyers, Peter Delsing, Bart Vandersteene, Jan Vlegels, Frederik De Groeve, Peter Van der Biest en Karel Mortier. Vraag me echter niet wie onder welke nick publiceert/publiceerde ;-) |
Vlaams Blokkers op dit forum: Nadine Motten, Brenda Lioris, Stijn Hiers, Fernand Deliaert.
Ik weet niet of en waar ze op de lijsten staan. Fernand Deliaert staat op de 9de plaats VB-Oost-Vlaanderen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Derderangspolitici die best uit beeld blijven die denken dat ze iets betekenen, maar wat hebben ze moeten doen voor dat "jobke" de vouwkes althans :roll:
|
Mijn favoriet Marie-Rose Morel post hier ook af en toe. :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht echt dat solidarnosc KDP was. Staat solidarnosc niet op een lijst? Jullie hebben zo weinig volk dat elk lid toch wel ergens op een lijst staat. Citaat:
|
Citaat:
|
Eventjes bijwerken:
Enige prognoses? De kandidaten zelf? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be