![]() |
Ik wil een kind of ik wil er geen
Citaat:
Wil je kinderen dan moet je er vol voor gaan,kinderen zijn geen afvalproduct |
Citaat:
|
Tja, tegenwoordig mogen we al blij zijn dat dat kindje niet door haar 'moeder' verstikt werd of in een tuin begraven zeker?
Leuke tijden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is een probleem van normen en waarden.
En van drugs ook natuurlijk. Vooral langs de kanten van de groene vallei waar de allochtone bevolking al lang in de meerderheid is en drugs en armoede daar hand in hand de straten sieren. |
Citaat:
|
Citaat:
Ken je de Brugse Poort zo een beetje in Gent (groene vallei)? Meest verloederde buurt van Gent alhoewel de andere buurten zijn in de running om de prijs van meest vervuilde en vervallen buurt in de wacht te slepen. 100% allochtonen. 50% gedrogeerde. Ja duveltje het ligt daar aan. |
Citaat:
|
Beter levend afgeven dan het kindje te vermoorden. Misschien een vondelingenschuif in ieder grote stad oprichten.
|
Citaat:
KINDEREN DAN GEWOON MAAR DUMPEN :roll: |
Citaat:
- anoniem bevallen - vondelingenschuiven - ... |
Citaat:
We leven in een tijd dat de eigen ik en het eigen genot voorop staat, het is evident dat die attitude niet compatibel is met het hebben van kinderen aangezien het absoluut uit den boze is om uw kinderen ook maar één moment achteruit te stellen ten voordele van het eigen genot. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En dat gij in het jaar 1965 nog dacht dat rechts dood was en nooit meer terug zou komen. Voor de rest rockt 2010 als nooit voorheen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be