Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Extreem rechts Antwerps gerecht laat portier vrij.... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=14464)

Bloxbuster 23 mei 2004 15:47

Antwerpse portier vrijgelaten na steekpartij

Bij gebrek aan bewijzen...

Denkt men nu echt dat er bewijzen zullen opduiken? Er werdenbij mij mijn weten geen foto's gemaakt... Even de feiten...
Drie Belgische mannen van Turkse afkomst kregen zondagnacht rond 3.45 uur messteken in de rug van enkele portiers van danscafé De Nano gelegen aan de Ledeganckkaai in Antwerpen. Ook werd één persoon bewerkt met een boksijzer. Vijf mannen van allochtone afkomst wilden De Nano betreden. De portiers weigerden dit waardoor er een vechtpartij ontstond.

De portiers staken drie personen neer in de rug en één persoon kreeg enkele rake klappen met een boksijzer. Twee mannen werden gewond maar zonder levensgevaar overgebracht naar het ziekenhuis. In de loop van de nacht werden twee portiers opgepakt ter hoogte van de Waalse Kaai. Of zij iets met de steekpartij hebben te maken is nog onduidelijk. Wel moet het duo zondag voor de onderzoeksrechter verschijnen die zal beslissen over hun eventuele aanhouding... Voor Abou Jahjah die een jaar geleden niets misdaan had had men minder tijd nodig om hem achter de tralies te steken...

Max 23 mei 2004 16:10

:lol: :lol: :lol:

chris k 23 mei 2004 17:24

In GVA

Binnenland

23/05 Dader dodelijke vechtpartij Thuin opgepakt

De man die vorige week tijdens een vechtpartij op de folklorefeesten in Thuin een andere man dodelijk verwondde met een mes, is opgepakt.
In de nacht van zondag 16 op maandag 17 mei ontstond er een vechtpartij in een videotheek die voor de gelegenheid was omgebouwd tot drankverkooppunt. De 23-jarige Julien Decoster, inwoner van Thuin, en een andere man zetten hun vechtpartij verder op straat. Decoster kreeg daarbij enkele messteken toegediend, waarvan twee in het hart. Hij overleed maandagnamiddag aan zijn verwondingen.
Het parket van Charleroi maakte zondag bekend dat de dader werd opgepakt. Het gaat om een jongeman van Turkse origine, zonder gerechtelijk verleden. Hij legde bekentenissen af en werd onder aanhoudingsmandaat geplaatst op beschuldiging van doodslag. Hij is overgebracht naar de gevangenis van Jamioulx en verschijnt maandag voor de raadkamer in Charleroi.

En dit dan met veel hebben ze veel praat al goed dat ie vast zit :D :D

Bloxbuster 23 mei 2004 17:35

off topic :evil:

Mieke 79 23 mei 2004 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chris k
In GVA

Binnenland

23/05 Dader dodelijke vechtpartij Thuin opgepakt

De man die vorige week tijdens een vechtpartij op de folklorefeesten in Thuin een andere man dodelijk verwondde met een mes, is opgepakt.
In de nacht van zondag 16 op maandag 17 mei ontstond er een vechtpartij in een videotheek die voor de gelegenheid was omgebouwd tot drankverkooppunt. De 23-jarige Julien Decoster, inwoner van Thuin, en een andere man zetten hun vechtpartij verder op straat. Decoster kreeg daarbij enkele messteken toegediend, waarvan twee in het hart. Hij overleed maandagnamiddag aan zijn verwondingen.
Het parket van Charleroi maakte zondag bekend dat de dader werd opgepakt. Het gaat om een jongeman van Turkse origine, zonder gerechtelijk verleden. Hij legde bekentenissen af en werd onder aanhoudingsmandaat geplaatst op beschuldiging van doodslag. Hij is overgebracht naar de gevangenis van Jamioulx en verschijnt maandag voor de raadkamer in Charleroi.

En dit dan

Waarom zet je dit hier? Om aan te tonen dat een Turkse dader zonder gerechtelijk verleden wel wordt aangehouden en opgesloten in afwachting van zijn verschijning voor de raadskamer en een Belgische dader die Turken verwondt, niet?

Ive De Beckker 23 mei 2004 17:55

Den abou niks gedaan?

Mensen opgestookt om rel te schoppen.
Ik vergeet nooit de beelden dat hij daar zwaar provoceerde naar dien ene flik.
Allez, diegene die ontslagen werd wegens fraude.

Hij vluchte weg van zijn huis toen het aanhoudingsbevel gegeven was.

Hij was in het bezit van aparatuur om politie af te luisteren en verboden wapens.

Maar hij had niks gedaan.

Stef Leeuwenhart 23 mei 2004 18:29

Ik heb nog nergens gelezen dat de portiers belgen waren. Heb je jezelf nog niet afgevraagd hoe die vechtpartij er gekomen is? Ze zullen wel niet zomaar beginnen steken en kloppen zijn.
Zo een bende hypocrieten als er een allochtoon verwond of gedood wordt is het een rascistische en extreem rechtse daad, omgekeerd is er geen vuiltje aan de lucht.

VL Nationalist 23 mei 2004 18:47

En vindt u het niet raar dat er opeens geen getuigen zijn? Hoe zou dat toch komen...

Erw 23 mei 2004 18:52

Bloxbuster gebruikt een andere wetgeving: de zijne.

imponderabilia 23 mei 2004 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster

Denkt men nu echt dat er bewijzen zullen opduiken? Er werdenbij mij mijn weten geen foto's gemaakt... Even de feiten...
Drie Belgische mannen van Turkse afkomst kregen zondagnacht rond 3.45 uur messteken in de rug van enkele portiers van danscafé De Nano gelegen aan de Ledeganckkaai in Antwerpen. Ook werd één persoon bewerkt met een boksijzer. Vijf mannen van allochtone afkomst wilden De Nano betreden. De portiers weigerden dit waardoor er een vechtpartij ontstond.

De portiers staken drie personen neer in de rug en één persoon kreeg enkele rake klappen met een boksijzer. Twee mannen werden gewond maar zonder levensgevaar overgebracht naar het ziekenhuis. In de loop van de nacht werden twee portiers opgepakt ter hoogte van de Waalse Kaai. Of zij iets met de steekpartij hebben te maken is nog onduidelijk. Wel moet het duo zondag voor de onderzoeksrechter verschijnen die zal beslissen over hun eventuele aanhouding... Voor Abou Jahjah die een jaar geleden niets misdaan had had men minder tijd nodig om hem achter de tralies te steken...

Dat zoiets niet kan, daar ben ik het volledig mee eens, de onzin (in het groen) die je uitkraamt hou je beter voor jezelf, wat de hammaz-sympatisant jah jah allemaal heeft meegemaakt is hier volgens mij ook niet relevant.

ancapa 23 mei 2004 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster

tiens ! dezelfde foto ! hetzelfde land cuba ! andere naam !

inhoud even pover !

1. het waren 5 Turken !
2. er werden 2 portiers opgepakt maar van een andere discotheek... aangehouden en weer vrijgelaten... van waar kennen we dat :roll:

Abou heeft nog nooit iets gedaan...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be