![]() |
de wever krijgt opdracht van iets
Dat is dat
En nu eens met Didier gaan tafelen En dan artikel 35 op tafel Laat Elio en de 2 andere foorwijven maar krijsen, het klinkt als muziek in mijn oren tot ze buigen go go go |
Citaat:
't zal een plezante week worden. |
Een 'verduidelijkingsopdracht' is het dus geworden. Mooie naam... inhoud van het ding? We zullen zien... feit is dus beste karel dat ik gelijk krijg op mijn vorige topic. Hij moet meebewegen in België.
|
Inderdaad, de functie luidt volgens Le Swar Clarificateur.
Denk dat het niet lang zal duren voor er duidelijkheid is... http://www.lesoir.be/actualite/belgi...eur-797291.php |
Citaat:
|
Citaat:
|
om wat duidelijk te maken? dat België dood is? dat weet iedereen al ondertussen, behalve degenen die met oogkleppen rondlopen.
|
Hopeloos .
Wie wilt de MR erbij ?? Dan zitten we met het FDF...Didier is een blaaskaak .BDW gaat praten met de 6 partijen voor ze dichter bij mekaar te krijgen...Er zal geen liberale partij aan te pas komen.. Er wordt niks geagendeerd . Veel te gevaarlijk tijdens lopende onderhandelingen...en niemand wilt zich daar aan wagen . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
yep, van de lanotte is ongeschikt bevonden het meerendeel van de activa van het land zijn tenslotte al de deur uit |
Citaat:
|
.
|
Citaat:
Mijn bescheiden mening is dat BHV kost wat kost UIT de de onderhandelingen moet gehouden worden om dat op zoiets niet toegegeven mag worden. En het meeslepen in het bad der onderhandelingen, tja, dat is toegevingen doen, dat is een koehandel organiseren. |
Citaat:
|
Dromen dromen dromen ...
sommigen hier dromen dat ze het zelf niet eens beseffen. De verduidelijkingsopdracht beperkt zich (zie naar de teksten) tot de 7 partijen. De roi heeft moeten kiezen tussen luisteren naar de PS (VandemijnKlote aanduiden) of luisteren naar de nva (het Weverke en zijn liberale piste). Het compromis is duidelijk. Wat nu klaar zal moeten worden, is of de frankofwieten het begrepen hebben: het Weverke moet zijn goesting krijgen, of ze mogen het flikken zonder het Weverke. Dromen dromen dromen: over het 'einde' van B. Kleine Van Rompui, met of zonder truitje, orakelt dat B. klinisch dood is. De zeveraar. (hij heeft wel gelijk, daar niet van, maar hij handelt niet naar zijn woorden). Dromen, dromen, dromen: kom met de voeten op de grond: het Weverke houdt zich aan zijn kiesprogramma, en dat voorziet inderdaad in een eerste tijd aan een ontwikkeling intra B. En dat moet niet in tegenstrijd staan met het feit dat hij zijn been wel degelijk stijf zal houden. |
Citaat:
En ik denk niet dat LDD een zitje heeft in de commissie binnenlandse zaken. |
Citaat:
Ze willen nu absoluut 1 ding niet: de zwarte piet toegeschoven krijgen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be