Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Oude threads steeds naar boven halen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144666)

duveltje382 9 oktober 2010 10:29

Oude threads steeds naar boven halen

Beste moderatie team

Moet het kunnen dat één bepaalde forumgast steeds oude threads naar boven haalt,we leven in 2010,graag wat frisse nieuwe dingen op het forum

Mijn vraag is nu,kunnen jullie dat niet beperken in tijd,technisch moet dit toch mogelijk zijn hé

bedankt

duveltje382

Rudy 9 oktober 2010 11:10

Ik begrijp het probleem niet.

duveltje382 9 oktober 2010 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5023358)
Ik begrijp het probleem niet.

Steeds de zelfde threads van jaren terug naar boven halen,het stoort vele mensen wel echt hoor beste Rudy
Jonge mensen posten wel eens iets nieuws,en dan komt die oude rommel er weer over,wij moeten jonge mensen de kans geven om nieuwe maatschappelijke problemen te posten,en zeker deze beantwoord te zien

Raf 9 oktober 2010 12:27

Ik heb dit probleem al meermaals aangekaart, maar de moderatie blijkt ook hier oostindisch doof voor te zijn... Jammer. Dit forum, dat ooit goed begon, zakt steeds dieper weg in een stinkend moeras van stompzinnigheden en debiliteiten. De totale desinteresse van de moderatie van de laatste paar maanden is daar m.i. niet vreemd aan.

liberalist_NL 9 oktober 2010 17:25

Een autoslot voor posts die al een jaar in onbruik zijn moet inderdaad technisch goed mogelijk zijn.

Wisord 9 oktober 2010 17:50

Ik zie daar persoonlijk ook geen probleem in ....geef anders eens een voorbeeld ? Wat mij meer stoort is de domme censuur op dit forum , zo heb ik eens een blaam gekregen omdat ik een foto had gebruikt van een kindje in hongersnood , resultaat een verwittiging wegens het posten van expleciet materiaal .

duveltje382 9 oktober 2010 18:54

Dank U wel beste moderatie team voor het goed antwoord nu,wat is dat hier nu?
Ben ik daar voor zoveel keren gebannen geweest?

Rudy 9 oktober 2010 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5023409)
Steeds de zelfde threads van jaren terug naar boven halen,het stoort vele mensen wel echt hoor beste Rudy
Jonge mensen posten wel eens iets nieuws,en dan komt die oude rommel er weer over,wij moeten jonge mensen de kans geven om nieuwe maatschappelijke problemen te posten,en zeker deze beantwoord te zien

Nieuwe maatschappelijke problemen ? Problemen keren steeds terug, toch alleszins de essentie. Enkel de context verandert, of de aanleiding.
Ken je enkele unieke recente maatschappelijke problemen ?

duveltje382 9 oktober 2010 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5023923)
Nieuwe maatschappelijke problemen ? Problemen keren steeds terug, toch alleszins de essentie. Enkel de context verandert, of de aanleiding.
Ken je enkele unieke recente maatschappelijke problemen ?

Zeg knip en wordt wakker in 2010
Hoeveel problemen wil je dat ik nu post anno 2010?

Den Duisteren Duikboot 9 oktober 2010 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5023877)
Dank U wel beste moderatie team voor het goed antwoord nu,wat is dat hier nu?
Ben ik daar voor zoveel keren gebannen geweest?

Nee, d�*t had een ander nut. ;-)

suqar_7loe 9 oktober 2010 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5023799)
Ik zie daar persoonlijk ook geen probleem in ....geef anders eens een voorbeeld ? Wat mij meer stoort is de domme censuur op dit forum , zo heb ik eens een blaam gekregen omdat ik een foto had gebruikt van een kindje in hongersnood , resultaat een verwittiging wegens het posten van expleciet materiaal .

²

Rudy 11 oktober 2010 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5023937)
Hoeveel problemen wil je dat ik nu post anno 2010?

Pakweg een vijftal. Dat zou een goed begin zijn. Voor alle dudelijkheid, typerende problemen anno 2010. Ben eens benieuwd.

Fien Fluytenzuyger 11 oktober 2010 08:40

ik zie het probleem daarvan niet in

backfire 11 oktober 2010 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5023329)
Beste moderatie team

Moet het kunnen dat één bepaalde forumgast steeds oude threads naar boven haalt,we leven in 2010,graag wat frisse nieuwe dingen op het forum

Mijn vraag is nu,kunnen jullie dat niet beperken in tijd,technisch moet dit toch mogelijk zijn hé

bedankt

duveltje382

Me dunkt dat het bovenhalen van oude threads jou niet stoort, wel diegene die het doet.
Als je een onderwerp niet wil lezen, lees het dan niet. Of houdt iemand anders uw computermuis vast?

kameleon 11 oktober 2010 09:22

Ik zie het probleem ook niet. Waar sommigen zich aan kunnen ergeren, amaai. Het is maar internet hoor.

eno2 11 oktober 2010 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kameleon (Bericht 5026138)
Ik zie het probleem ook niet. Waar sommigen zich aan kunnen ergeren, amaai. Het is maar internet hoor.

Het is wel doodergerlijk als je eigen frisse jonge nieuwe threads steeds maar wegzakken als baksteen (onder begeleiding van een verdacht alcohol- en drugsgeurtje) en die ouwe threads blijven geurig als rozenblaadjes steeds maar aan de oppervlakte dobberen!

backfire 11 oktober 2010 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5026205)
Het is wel doodergerlijk als je eigen frisse jonge nieuwe threads steeds maar wegzakken als baksteen (onder begeleiding van een verdacht alcohol- en drugsgeurtje) en die ouwe threads blijven geurig als rozenblaadjes steeds maar aan de oppervlakte dobberen!

Geen paniek. Je kan die frisse jonge nieuwe threads binnen een paar jaar terug oprakelen en nieuw leven inblazen ;-)

eno2 11 oktober 2010 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5026241)
Geen paniek. Je kan die frisse jonge nieuwe threads binnen een paar jaar terug oprakelen en nieuw leven inblazen ;-)

Ik had het hierbij duidelijk niet over mijn eigen threads.

backfire 11 oktober 2010 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5026288)
Ik had het hierbij duidelijk niet over mijn eigen threads.

Juist, niet goed gelezen.
mea culpa

eno2 11 oktober 2010 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5026318)
Juist, niet goed gelezen.
mea culpa

Tja...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be