![]() |
WASHINGTON - Hevige regen en rukwinden met orkaankracht teisteren de centraal gelegen Amerikaanse staat Iowa. Zaterdag veegde een tornado er bijna een volledig dorp van de kaart.
In de nacht van zaterdag op zondag trok de storm over Nebraska, Iowa, het noorden van Illinois en de Midwest. Het ziet er niet naar uit dat er verbetering komt. Het dorpje Bradgate in Iowa werd zo goed als volledig van de kaart geveegd. Volgens gouverneur Tom Vilsack werd 90 procent van de huizen er vernield. Vijftien van de 100 inwoners van het dorpje raakten gewond. Het zijn bijna allemaal kinderen. De weersvoorspellingen voor de regio blijven ongunstig. 23/05/2004 |
Lincoln bent u aan het lachen,met die ramp die de inwoners daar overkomt
|
Toorn van God?
|
In Goden geloof ik niet ,daar lach ik mee
|
Bof, in Turkijë beefde de aarde al een paar keer in het recente verleden, toen storten er complete steden in.
Bam in Iran deef plof als de aarde beefde. Oftewel Lincoln en Ke nan, wat is het ergste dan?Het wegvagen van een minidorpje in de VS, en het instorten van een vliegtuiggebouw in Frankrijk, of de rampen die gebeuren in Moslim gebied. |
Citaat:
P.S. beiden zijn even erg natuurlijk. |
Volgens mij waren de inwoners van het dorp niet productief genoeg meer en hebben de machines gewoon een creatieve manier bedacht om ze te elimineren.
PS: Je moet wel "The Matrix" gezien hebben om hem te begrijpen. PPS: En eventueel bovenstaande voetnoot lezen. |
Citaat:
:lol: :lol: Ge zijt grappig , aangebrande :D |
Citaat:
|
Awel, als tegenprestatie voor die tornado mag Allah de haatdragende moslims die lachen met dat dorpje in de VS dan ook eens straffen.
Tot binnenkort ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be