![]() |
N-VA streeft geen boedelscheiding na
N-VA vraagt gewoon dat ieder zijn eigen rekeningen op de juiste manier beheert en wat is daar onredelijk aan?
Elk zichzelf respecterend land functioneert op deze manier, alleen in België kan dat niet. De Franstalige minderheid toont de Vlaamse meerderheid de middelvinger met de rechterhand en houdt de linkerhand open voor meer steun van die 'onverdraagzamen', 'separatisten', 'fascisten', 'caracteriels' etc. etc. |
Ze houden de hand niet open, want dat is veel te passief uitgedrukt.
Ze graaien. Onophoudelijk en inhalig. Niet eens gelijk een dief in de nacht, maar wel openlijk en hooghartig. |
Ik streef geen afschaffing van de slavernij na, zei de slaaf tegen zijn meester, alleen een verbetering van mijn situatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Franstaligen in dit land zullen nooit instemmen met het opnemen van verantwoordelijkheid voor het eigen beleid. Hun toewijding aan dit land is maar zo groot als de Vlaamse inschikkelijkheid om hun rekeningen te vereffenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je moet al van redelijk slechte wil zijn of zeer naief om niet te begrijpen dat dit neerkomt op het vragen van een boedelscheiding. |
Het is vreemd dat een regio die de minister van buitenlandse zaken levert, de minister van defensie, de premier en de president van Europa zich naar buiten toe opstelt alsof ze de slaaf zouden zijn van een arme minderheid. Het is gewoon potsierlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
komt het op het volgende neer : Als ze echt voor Vlaanderen gaan en daarbij niet denken aan het redden van België, redden ze België en geen seconde eerder. Uw favoriete partij de NVA ,die dat bovenstaande neem ik aan WEL zal beseffen heeft het idd. niet zoveel over het redden van België,omdat dan de andere partijen dan teveel denken aan het redden van België, en net die gedachte aan dat redden van België moeten ze opgeven,en de eigen NVA-achterban komt niet mee als de NVA zou zeggen dat het eigenlijk om het redden van België te doen is. Geef ik uw gedachtegang zo een beetje goed weer ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be