![]() |
Zal de NVA mee BHV stemmen?
Een discussie is (bijna) altijd interessant, maar als deze gestaafd wordt met behulp van een poll hebben we natuurlijk altijd een klaardere kijk op de zaak.
Zal de NVA zich dinsdag, bij de geplande "stemming" over BHV meedoen met het VB en mogelijk LDD of zullen ze zich onthouden? |
Ik HOOP dat ze meestemmen. Anders gaan ze weer een enquete moeten houden om het verlies vast te stellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vanuit de koker van iemand die politiek gemarginaliseerd is en gefrustreerd vaststelt dat zijn strekking voor vele jaren (decennia) van het voorplan verdwenen is, kan het er zo uitzien. Maar wie de pols dicht houdt bij wat in Vlaanderen leeft, weet: één serieuze misstap en de N-VA gaat in één klap terug naar 15 pct. Het niet-agenderen van de het BHV-splitsingsvoorstel dinsdag in de Kamer zou zo'n misstap zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dus dat ze hun gezond verstand gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
blijf maar rustig fluiten in het donker en houd voor alle zekerheid uw billetjes maar stevig toegeknepen |
Citaat:
|
Citaat:
de standaard :lol: de hoop in bange dagen voor uw soort |
Citaat:
|
Citaat:
Jij zit nu hoog van de toren te blazen dat 80 % van het NVA geen hardliners zijn,dus de andere partijen hebben ook "hardliners" ?!:twisted: |
Ik kan maar herhalen wat ik in een andere draad al zei:
de enige die alle voor- en nadelen op een rijtje kan zetten, is het Weverke (bijgestaan door zijn stratego- en -onderhandelingsteam). Als nva-stemmer vind ik dat het Weverke nog altijd mijn vertrouwen verdient, aan de volle 100 procent. Schoofzakie zal zich dus beperken tot het kijken naar villa politica, en zien wat er gebeurt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neem De Wever weg, en die partij verliest meer dan de helft van zijn zetels. Diegenen die op 14 juni op de N-VA stemden, stemden voor De Wever, ook al stond hij niet op de bewuste lijst. Krak hetzelfde als bij Leterme in 2007. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be