![]() |
Sus Iratus geband?
Zou de moderatie allicht een toelichting willen geven? Dank u.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar oproepen? Ik kan me van onze Sus geen enkele oproep in dit forum herinneren, maar goed, ik lees niet alles. O maar, dat hoeft ook niet: ik hoef alleen maar iets te lezen van wat buiten de categorie "persoonlijke aanvallen" valt, en ik moet al een oproep van Sus te pakken hebben! Wel, wel. Dat het oproepen tot haat zijn, weet Kallikles ook: dan moet het bij hem hebben gewerkt (tweede aanwijzing). En racisme... Tja, je zou je op den duur gaan schamen dat je door bepaalde lieden niet als racist bestempeld wordt, toch? Hij lijkt inderdaad te zijn verbannen, en ik heb niet kunnen vinden waaraan dat zou kunnen liggen. Kallikles wel: aan alles wat Sus schrijft. En of we daarmee opschieten! |
Citaat:
Citaat:
|
Hij zal wel terugkomen.
Gelukkig voor sommigen stelt de moderatie geen ondergrens inzake verstandelijke capaciteiten. Dat is toch de conclusie die moet getrokken worden , als ik bepaalde van bovenstaande reacties lees. :roll: |
Citaat:
U bent goed in het beoordelen van anderen (waarschijnlijk denkt u dat) dus graag ook eens iets over uzelf. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Knip
Geen persoonlijke aanvallen! de heer K. Kodo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarschijnlijk heeft dat een bepaald persoon aangezet om even te gaan rinkelen om zo aan Sus en z'n tegenwerking een einde te maken. Voor sommige is dit nu eenmaal een mogelijkheid om een discussie naar hun hand te zetten wanneer ze geen poot hebben om op te staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft ze bij mij ook al gedaan toen ik me een ludieke voorstelling maakte van haar verschijning in het echte leven:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Mvg, Dead Parrot |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be