Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Sus Iratus geband? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144683)

liberalist_NL 9 oktober 2010 22:53

Sus Iratus geband?

Zou de moderatie allicht een toelichting willen geven? Dank u.

Kallikles 10 oktober 2010 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 5024271)

Is daar een toelichting voor nodig? Buiten persoonlijke aanvallen en oproepen tot haat en racisme hebben we van hem nog niets gelezen.

Kodo Kodo 10 oktober 2010 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 5024814)
Is daar een toelichting voor nodig? Buiten persoonlijke aanvallen en oproepen tot haat en racisme hebben we van hem nog niets gelezen.

Goed dat we jou nog hebben, hè Kallikles? Wat je hier schrijft is duidelijk geen aanval op een persoon, en geen uiting van haat.

Maar oproepen? Ik kan me van onze Sus geen enkele oproep in dit forum herinneren, maar goed, ik lees niet alles. O maar, dat hoeft ook niet: ik hoef alleen maar iets te lezen van wat buiten de categorie "persoonlijke aanvallen" valt, en ik moet al een oproep van Sus te pakken hebben! Wel, wel. Dat het oproepen tot haat zijn, weet Kallikles ook: dan moet het bij hem hebben gewerkt (tweede aanwijzing).

En racisme... Tja, je zou je op den duur gaan schamen dat je door bepaalde lieden niet als racist bestempeld wordt, toch?

Hij lijkt inderdaad te zijn verbannen, en ik heb niet kunnen vinden waaraan dat zou kunnen liggen. Kallikles wel: aan alles wat Sus schrijft. En of we daarmee opschieten!

filosoof 10 oktober 2010 14:16

Citaat:

Hoeft dit toelichting?:

Citaat:

Oud 5 October 2010, 21:03 #341
Sus Iratus
Banneling

Standaard
*knip*
Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 8 October 2010 om 10:52. Reden: Geen persoonlijke aanvallen a.u.b.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=341

Pericles 10 oktober 2010 16:15

Hij zal wel terugkomen.
Gelukkig voor sommigen stelt de moderatie geen ondergrens inzake verstandelijke capaciteiten.
Dat is toch de conclusie die moet getrokken worden , als ik bepaalde van bovenstaande reacties lees. :roll:

ERLICH 10 oktober 2010 16:42

Citaat:

Waarschijnlijk ook een biernazi hé trouwens, indien u zo graag het woordje nazi gebruikt (zoals al meermaals is gebeurt) maar dan even voor de verandering zonder bier, wat voor soort nazi zou u dan kunnen zijn?

U bent goed in het beoordelen van anderen (waarschijnlijk denkt u dat) dus graag ook eens iets over uzelf. :-D

Wisord 10 oktober 2010 16:43

Citaat:

2

liberalist_NL 10 oktober 2010 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH (Bericht 5025219)
Waarschijnlijk ook een biernazi hé trouwens, indien u zo graag het woordje nazi gebruikt (zoals al meermaals is gebeurt) maar dan even voor de verandering zonder bier, wat voor soort nazi zou u dan kunnen zijn?

U bent goed in het beoordelen van anderen (waarschijnlijk denkt u dat) dus graag ook eens iets over uzelf. :-D

Een Islamonazi.

Kallikles 10 oktober 2010 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH (Bericht 5025219)

Het is een heel zware belediging voor de biernazi's om Sus Iratus een biernazi te noemen.

Kodo Kodo 10 oktober 2010 20:36

Knip

Geen persoonlijke aanvallen!

de heer K. Kodo.

Eigenzinnig 11 oktober 2010 05:26

Citaat:

Na UW ban zijn er ook vragen gesteld..

Eigenzinnig 11 oktober 2010 05:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 5025521)
Het is een heel zware belediging voor de biernazi's om Sus Iratus een biernazi te noemen.

Het toppunt van lafheid..persoonlijke beledigingen plaatsen over iemand die daarvan geen melding kan maken..

ERLICH 11 oktober 2010 07:16

Citaat:

Misschien dat de reden te vinden is in het onderwerp, "bende van 15 slaat tiener zonder reden in elkaar". Er was daar een persoon die haar allochtoonse troetels op alle mogelijke manieren wilde afschermen van commentaar en er voor in alle hoeken en gaatjes kroop maar teveel tegenstand kreeg van Sus.

Waarschijnlijk heeft dat een bepaald persoon aangezet om even te gaan rinkelen om zo aan Sus en z'n tegenwerking een einde te maken. Voor sommige is dit nu eenmaal een mogelijkheid om een discussie naar hun hand te zetten wanneer ze geen poot hebben om op te staan.

Kodo Kodo 11 oktober 2010 08:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5025914)
Het toppunt van lafheid..persoonlijke beledigingen plaatsen over iemand die daarvan geen melding kan maken..

Nu denk ik dat Sus dit hooguit zou overwegen als een denigrerende opmerking van Kallikles hem niet als lof in de oren zou klinken, en laatstgenoemde mogelijkheid valt niet uit te sluiten.

Rudy 11 oktober 2010 08:21

Citaat:

Waarom zou het voltallig forumpubliek dit moeten weten ?

Cdude 11 oktober 2010 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5026053)
Waarom zou het voltallig forumpubliek dit moeten weten ?

Ach, het "stuck-in-an-eternal-loop-of-denail" is gaan bleiten.
Heeft ze bij mij ook al gedaan toen ik me een ludieke voorstelling maakte van haar verschijning in het echte leven:lol:

eno2 11 oktober 2010 09:48

Citaat:

Wie is dat?

Dead Parrot 11 oktober 2010 13:42

Citaat:

Sus Iratus heeft een tijdelijke ban van een week gekregen wegens herhaalde persoonlijke aanvallen.

Mvg, Dead Parrot

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be