Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Alles ok... tenzij het VB gelijk zou hebben! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144689)

andev 10 oktober 2010 10:41

Alles ok... tenzij het VB gelijk zou hebben!

Citaat:

Nieuw asielrecord
België is een immens populaire bestemming voor gelukzoekers uit alle continenten, zoals door de almaar aanzwellende immigratie wordt aangetoond. Sinds de regering de regularisatiecampagne in het vooruitzicht stelde, is het aantal asielzoekers dat zich hier maandelijks aandient pijlsnel toegenomen. Zo steeg het aantal asielaanvragen vorig jaar reeds met liefst 40 procent (van 12.000 aanvragen in 2008 tot 17.000). Die forse stijging zet zich dit jaar onverminderd door, zoals deze week nog maar eens bleek. De nieuwste cijfers leren ons dat in september niet minder dan 2.400 dossiers werden ingediend, wat de teller voor dit jaar op 14.000 brengt. Dat zijn er reeds beduidend meer dan in 2008, toen in een heel jaar ‘slechts’ 12.252 asielaanvragen werden ingediend. Wanneer de huidige trend aanhoudt, zal het aantal asielaanvragen dit jaar oplopen tot meer dan 21.000: het hoogste cijfer in tien jaar.

--------------------------------------------------------------------------------

Roma vinden weg naar België
De niet aflatende immigratiestroom is onlosmakelijk verbonden met een jarenlang beleid dat alleen maar kan worden geïnterpreteerd als een publieke uitnodiging om naar onze contreien af te zakken. Die boodschap is ondertussen ook aangekomen in Oost-Europa, waar hele dorpen Roma vertrekkensklaar staan richting België.

De lakse immigratieregels, een falende controle en het zicht op een uitkering maken dit land dan ook tot het beloofde land voor gelukzoekers. In tegenstelling tot andere Europese landen die in hun sociale wetgeving werkloze buitenlanders uitsluiten van steun, kan een ‘nieuwkomer’ in dit land aanspraak maken op een leefloon, ook al heeft hij/zij hier nog geen dag gewerkt. Niet zelden ontvangt een uitgebreide familie op die manier maandelijks 3.500 euro aan financiële steun.

--------------------------------------------------------------------------------

OCMW’s slaan alarm
Het staat als een paal boven water dat ons unieke sociale zekerheidssysteem door de aanhoudende immigratie steeds zwaarder onder druk komt te staan. In die mate zelfs dat enkele OCMW-voorzitters deze week aan de alarmbel trokken. Ze bevestigden daarbij de stelling van het Vlaams Belang dat de hyperimmigratie verantwoordelijk is voor de forse stijging van het aantal leefloontrekkers, die alleen al in Antwerpen goed is voor een extra uitgave van 15 miljoen euro.
Indien dit klopt, en ik vrees van wel... dan is dit om te kotsen!
Is het daarvoor dat wij Belgen nog moeten werken en belastingen betalen???
En wat als de centen straks op zijn gebruikt door al die aangespoelde gelukzoekers die zich hier maar te installeren hebben blijkbaar?
Het feit dat dit VB informatie zou zijn bewijst niet vanzelfsprekend dat dat leugens zouden zijn. Waar we wel zeker mogen van zijn is dat de rest, of het grootste gedeelte van onze pers daar mooi zal over zwijgen of slechts sporadische informatie daarover lossen omdat ze het niet helemaal in de doofpot kan steken...
En voor de klassiekers alhier met hun "bronnen" en "bewijzen" enz: bewijs maar dat het niet klopt! Dat kan toch zo moeilijk niet zijn ?
En vergeet daarbij niet dat bepaalde wetten en regels in dat verband enkel dienen om met de voeten getreden te worden. Gewoon hier een aantal jaren rondlopen en het komt wel in orde. Voor elke would-be-asielzoeker die verdwijnt komen er wellicht 50 of 100 nieuwe in de plaats...

Paulus 10 oktober 2010 11:36

Volgens mij is de berichtgeving van het Vlaams Belang één van de meest betrouwbaarste van ons land.

Niks wordt zo vaak en intensief gecontroleerd. Zowel door de juristen van het Vlaams Belang zelf, als door hun politieke tegenstanders, als door het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding.

Paulus.

Sunny 11 oktober 2010 11:20

Citaat:

Roma vinden weg naar België
De niet aflatende immigratiestroom is onlosmakelijk verbonden met een jarenlang beleid dat alleen maar kan worden geïnterpreteerd als een publieke uitnodiging om naar onze contreien af te zakken. Die boodschap is ondertussen ook aangekomen in Oost-Europa, waar hele dorpen Roma vertrekkensklaar staan richting België.

De lakse immigratieregels, een falende controle en het zicht op een uitkering maken dit land dan ook tot het beloofde land voor gelukzoekers. In tegenstelling tot andere Europese landen die in hun sociale wetgeving werkloze buitenlanders uitsluiten van steun, kan een ‘nieuwkomer’ in dit land aanspraak maken op een leefloon, ook al heeft hij/zij hier nog geen dag gewerkt. Niet zelden ontvangt een uitgebreide familie op die manier maandelijks 3.500 euro aan financiële steun.
Roma hebben ook hun weg naar mijn huis gevonden dat dit weekend geplunderd werd. Voor de 3de keer dieven op bezoek die o.a. aan de haal gingen met mijn laptop. :| Eén uurtje van huis, en hop, t'is van dat.

backfire 11 oktober 2010 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sunny (Bericht 5026435)
Roma hebben ook hun weg naar mijn huis gevonden dat dit weekend geplunderd werd. Voor de 3de keer dieven op bezoek die o.a. aan de haal gingen met mijn laptop. :| Eén uurtje van huis, en hop, t'is van dat.

En je bent er 100% van overtuigd dat het over Roma's ging?

Pericles 11 oktober 2010 11:26

Citaat:

Ik heb hier al een paar heer een aantal stalen palen van een versleten tent aan de straatkant gelegd, om later naar het containerpark te doen. Ik verzeker u, die liggen hier geen twee uur alvoren mensen van het Noord-Afrikaanse type ze komen ophalen.
wees maar zeker, we worden geöbserveerd.

Sunny 11 oktober 2010 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5026444)

Ja.

Andy 11 oktober 2010 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5026447)
Ik heb hier al een paar heer een aantal stalen palen van een versleten tent aan de straatkant gelegd, om later naar het containerpark te doen. Ik verzeker u, die liggen hier geen twee uur alvoren mensen van het Noord-Afrikaanse type ze komen ophalen.

Ik zou meer camera's plaatsen.

Sunny 11 oktober 2010 11:31

Citaat:

Zo moet het gebeurd zijn : ze hebben mij geobserveerd en zijn toegeslagen nadat ik weggereden ben. Leve de verrijkende moeltikoeltoer!

Pericles 11 oktober 2010 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andy (Bericht 5026455)

Ik zou u aanraden dat ook te doen.
Ik herinner mij nog de tijden dat hier in het dorp een inbraak een gebeurtenis was die misschien eens om de tien jaar voorkwam en waarover weken , maanden gesproken werd.
Nu, sinds de komst van de "verrijkers" is het bij wijze van spreken dagelijkse kost geworden.

Sunny 11 oktober 2010 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andy (Bericht 5026455)

Die pikken de geïmporteerde crapuulvriendjes van links ook.

grimbergen 11 oktober 2010 12:59

Citaat:

Al eens gedacht aan een grote waakhond? Bij ons moeten ze niet komen. Dan is het dief aan het spit. :lol: ;-)

grimbergen 11 oktober 2010 13:00

Citaat:

Handig toch? Hoe vriendelijk en behulpzaam van deze bijzonder goedaardige en diep religieuze en allahvrezende mensen. Jij mag niet klagen !

grimbergen 11 oktober 2010 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5026473)
Ik zou u aanraden dat ook te doen.
Ik herinner mij nog de tijden dat hier in het dorp een inbraak een gebeurtenis was die misschien eens om de tien jaar voorkwam en waarover weken , maanden gesproken werd.
Nu, sinds de komst van de "verrijkers" is het bij wijze van spreken dagelijkse kost geworden.

De reactie van de goed menende ordehandhavers is meestal zoiets in den aard van het is moeilijk ze uit elkaar te houden. Ze lijken zo op elkaar??? 8O

Ik stem voor ne goede lieve schattige en wakende woef !

Carnivore 11 oktober 2010 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5026444)

huuu? 8O stel dat 't marokkanen waren!?

Eberhard Leclerc 11 oktober 2010 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 5024549)
'...zal het aantal asielaanvragen dit jaar oplopen tot meer dan 21.000'

Indien dit klopt, en ik vrees van wel... dan is dit om te kotsen!
...

Dat zouden veel meer moeten zijn.
In Belgie sterven elk jaar iets meer dan 100.000 mensen.
Vervangen dus.

http://statbel.fgov.be/nl/statistiek...rfte/index.jsp

bruggeman 11 oktober 2010 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5026718)
De reactie van de goed menende ordehandhavers is meestal zoiets in den aard van het is moeilijk ze uit elkaar te houden. Ze lijken zo op elkaar??? 8O

Ik stem voor ne goede lieve schattige en wakende woef !

Mijne Woef is zoals zijn baasje: wij houden niet van, Halal!;-)

Pericles 11 oktober 2010 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 5026858)
Dat zouden veel meer moeten zijn.
In Belgie sterven elk jaar iets meer dan 100.000 mensen.
Vervangen dus.

http://statbel.fgov.be/nl/statistiek...rfte/index.jsp

:roll: Er worden er hier ook wel elk jaar ca. 120.000 geboren hé.

grimbergen 11 oktober 2010 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5026877)

Niet te moeilijk maken voor de mensen hé ! ;-)

grimbergen 11 oktober 2010 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman (Bericht 5026871)
Mijne Woef is zoals zijn baasje: wij houden niet van, Halal!;-)

Mijnen woef blaft dat halal vies is. Ik peis dat de goede brave lieve hulpzame en allahvrezende mensen dat xenofoob virus hebben overgedragen.

;-)

Eberhard Leclerc 11 oktober 2010 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5026877)

Kijk even naar de demografische opbouw, dan ziet u dat dat ook te weinig is om de bevolking minstens stabiel te houden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be