Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Eens gaan lopen van het dagelijks leven (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144728)

duveltje382 10 oktober 2010 18:17

Eens gaan lopen van het dagelijks leven

Ik droom ervan om van deze aardbol te verdwijnen,ik droom ervan om mijn leven vervroegd te beëindigen

Das mij levensovertuiging nu

Inno 10 oktober 2010 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5025401)
Ik droom ervan om van deze aardbol te verdwijnen,ik droom ervan om mijn leven vervroegd te beëindigen

Waarom?

Scherven A. Mok 10 oktober 2010 18:32

Die van mij ook jong. Maar ik heb geen zin in pijn. Ik ben aan het wachten tot de mensheid eens humaan gaat omgaan met de doodswens en ipv debiele anti depressiva of therapiën allerhande alsof die wens een ziekte is inslaap pillen voorschrijft.

Nynorsk 10 oktober 2010 18:35

Citaat:

zeker dat dat je droom is?
of is je droom dat je leven er anders zou uitzien?

Xenophon 10 oktober 2010 18:35

Citaat:

Ga eerst maar langs de dokter, die schrijft u iets voor die uw gedachten daarover in een ander perspectief plaatsen.

Dionysus 10 oktober 2010 19:05

Citaat:

Goeie god, niet nog iemand. Eerst Koolvis die de mediahetze beu is en nu Duveltje. We zouden iemand van de zelfmoordhulplijn hier een permanente plaats moeten geven.

kameleon 10 oktober 2010 21:01

Ik niet, ik loop graag nog wat in iedereen zijn weg.

Zantiax 10 oktober 2010 21:43

Citaat:

ten eerste komt dit niet overeen met mijn definitie van een levensovertuiging.

Ten tweede. Ik weet op welke menier ik moet interpreteren wat je zegt. Als je het over zelfmoord hebt. Ik begrijp niet wat je zo ver kan brengen, echt niet. Je hebt maar één leven, als je denkt aan zelfmoord, luister dan niet naar al het gezever over hemel en hel, je hebt maar één leven. Als je dood bent verlaat alle energie je lichaam en werken je zintuigen niet meer, je kan niet meer nadenken, het is gewoon finito.

suqar_7loe 10 oktober 2010 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kameleon (Bericht 5025686)
Ik niet, ik loop graag nog wat in iedereen zijn weg.

²

suqar_7loe 10 oktober 2010 21:46

Citaat:

Ach ja, aan alles komt een einde.

Nynorsk 10 oktober 2010 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5025761)
Ach ja, aan alles komt een einde.

:?

ge kunt evengoe zeggen "ok, salu, dahaag"

liberalist_NL 11 oktober 2010 00:07

Citaat:

Wat jij nodig hebt, is een doel in het leven. Een zeiler die geen punt in de horizon aanhoudt, weet niet waar hij heen vaart; en dat leidt ertoe dat je ook nergens komt.

Ga leven om te genieten, of leven om te werken, of leven voor anderen. Dat zijn de drie hoofdkeuzes die je kunt maken. Ik ga voor de eerste. Jij ook?

Inno 11 oktober 2010 06:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 5025879)
Wat jij nodig hebt, is een doel in het leven. Een zeiler die geen punt in de horizon aanhoudt, weet niet waar hij heen vaart; en dat leidt ertoe dat je ook nergens komt.

Ga leven om te genieten, of leven om te werken, of leven voor anderen. Dat zijn de drie hoofdkeuzes die je kunt maken. Ik ga voor de eerste. Jij ook?

Wat dacht je van een bekering :-P

suqar_7loe 11 oktober 2010 08:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5025853)
:?

ge kunt evengoe zeggen "ok, salu, dahaag"

Oké, Salu Daaaag.

suqar_7loe 11 oktober 2010 08:07

Citaat:

Volgens mij lig jij een beetje in de knoop met jezelf. De ene dag ben je contra-iets en de volgende dag ben je een grote voorstander, met alle respect. Volgens mij ben jij een onstabiele persoon, ge weet niet echt wat ge allemaal wilt. Ik zou zeggen: heb een doel in je leven en werk ze!

bruggeman 11 oktober 2010 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5025931)
Wat dacht je van een bekering :-P

Zinloos...effenaf? denk erom: Er is maar een God.

In het perspectief dat: - 'Dit kort leven op Aarde is slecht een doorgang naar iets veel mooiers, liefelijker en boeiender'.

Of, nog zo één uit de honderd = 'de dood die ons uiteindelijk uit het leven komt bevrijden'.

Voor deze die het natuurlijk levensinstinct kwijt is, why not? Good-luck pal:roll:;-)

Cdude 11 oktober 2010 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 5025419)
Die van mij ook jong. Maar ik heb geen zin in pijn. Ik ben aan het wachten tot de mensheid eens humaan gaat omgaan met de doodswens en ipv debiele anti depressiva of therapiën allerhande alsof die wens een ziekte is inslaap pillen voorschrijft.

Dat bestaat toch? Pil van Drion

Cdude 11 oktober 2010 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus (Bericht 5025495)
Goeie god, niet nog iemand. Eerst Koolvis die de mediahetze beu is en nu Duveltje. We zouden iemand van de zelfmoordhulplijn hier een permanente plaats moeten geven.

:rofl: LOL :rofl:

Cdude 11 oktober 2010 10:23

Citaat:

Minder zuipen heb je geen dipkes achteraf 8-)

bruggeman 11 oktober 2010 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5026032)
Volgens mij lig jij een beetje in de knoop met jezelf. De ene dag ben je contra-iets en de volgende dag ben je een grote voorstander, met alle respect. Volgens mij ben jij een onstabiele persoon, ge weet niet echt wat ge allemaal wilt. Ik zou zeggen: heb een doel in je leven en werk ze!

Precies, volg ons voorbeeld: ons doel in het leven is: de 'Moslims' proberen buiten te kassen.

* KNIP *

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be