Jonas Elossov |
23 mei 2004 22:44 |
Citaat:
100.000 illegalen=50% van de 200.000 nieuwe jobs van GV. Misschien zo eens bekijken als het niet te lastig is?
|
Sinds wanneer komen illegalen in de statistieken terecht??? Ik dacht dat illegalen buiten de maatschappij stonden, dus denk ik ook dat die niet in de officiële statistieken tercht komen... Betekent trouwens ook 100000 mensen die niet weten hoe ze de eindjes aan mekaar kunnen knopen... Vergeet niet dat zijn geen werkloosheidsuitkering hebben he...
Bovendien is zwartwerk volgens mij nog altijd de patroon in fout voor zwartwerk... Die illegaal gaat er niet meer mee verdienen dan de uitkering hoor, vergeet het maar, tis pure uitbuiting vanwege het patronaat... Het maakt bovendien dat hierdoor de prijzen van de arbeid dalen(illegalen hebben geen rechten dus geen vakbonden) en dus is het slecht voor de gewone arbeiders... Dus een oproep, legaliseer de illegalen en het zal beter gaan met de modale arbeidersbevolking, en er zal minder zwartwerk gepleegd worden, dus meer belastingen geïnd, dus meer sociale zekerheid... Het kan alleen positief zijn...
|