Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Dit ....wil je niet lezen. Hoe kan een mens, een MODER dit doen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144772)

Cdude 11 oktober 2010 17:14

Dit ....wil je niet lezen. Hoe kan een mens, een MOEDER dit doen

....(hier wordt ik gewoon stil van)
*knip* U kan dit artikel hier terugvinden: "Rachid keek me met grote ogen aan toen ik hem de keel over sneed"

Rudy 11 oktober 2010 17:31

Ja. En ?

Rudy 11 oktober 2010 17:33

Kom mij niet vertellen dat je je wat verdiept in exemplarische voorbeelden (oeps).

Scherven A. Mok 11 oktober 2010 17:41

Had mijn moeder ook maar zo'n lef gehad ipv telkens vol antibiotica te steken.

Cdude 11 oktober 2010 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 5027413)
Had mijn moeder ook maar zo'n lef gehad ipv telkens vol antibiotica te steken.

Want nu ben je resistent tegen het leven?

Scherven A. Mok 11 oktober 2010 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5027416)
Want nu ben je resistent tegen het leven?

Huh ?

Cdude 11 oktober 2010 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 5027425)
Huh ?

doordenkertje

liberalist_NL 11 oktober 2010 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5027363)

Hoe haalde die vrouw het in haar hoofd? 8O Je bloedeigen kind doden, dat nog grieperig is ook (en dus extra liefde nodig heeft).

lombas 12 oktober 2010 09:10

Kijk hé, in Sparta werd er wel voor minder een kind op de vuilnishoop gegooid.

Herr Flick 12 oktober 2010 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5028453)

Ja daar gooiden ze ze ook effectief weg, ...

Ja ik denk dat dat een heel speciale situatie moet zijn, waarin je op de een of andere manier gedreven wordt.

suqar_7loe 12 oktober 2010 10:13

Harteloos beest. Hoe kunt ge zo een klein kindje zo een groot onrecht aandoen, watvoor een zieke, harteloze persoon moet je dan wel niet zijn? Er lopen vrouwen rond die er alles aandoen om een kindje te kunnen baren en dan heb je moeders die gezegend worden met een kind en de zegening wegschoppen. Dit, kan ik gewoon niet begrijpen. Ik snap niet wat er op dat moment door die vrouw haar kop ging toen ze haar eigen zoon zag spartelen.

lombas 12 oktober 2010 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5028578)
Harteloos beest. Hoe kunt ge zo een klein kindje zo een groot onrecht aandoen, watvoor een zieke, harteloze persoon moet je dan wel niet zijn? Er lopen vrouwen rond die er alles aandoen om een kindje te kunnen baren en dan heb je moeders die gezegend worden met een kind en de zegening wegschoppen. Dit, kan ik gewoon niet begrijpen. Ik snap niet wat er op dat moment door die vrouw haar kop ging toen ze haar eigen zoon zag spartelen.

God, naar eigen zeggen.

Cdude 12 oktober 2010 10:31

Citaat:

en toen ging ze nog 2de mes halen .......:wtf:
Nee, dit zal ik nooit begrijpen

grimbergen 12 oktober 2010 13:03

Citaat:

allah is groot :lol:

grimbergen 12 oktober 2010 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5028620)
en toen ging ze nog 2de mes halen .......:wtf:
Nee, dit zal ik nooit begrijpen

Armoede en wanhoop. Geen steun. Vandaar haar offer voor allah. Religie is voor niets goed. Ze denken allemaal bij tegenslag dat een plaats bij allah beter is. Vandaar al die stomme oorlogen tussen religies. The afterlife is voor hen beter dan nu leven. Leren uit je tegenslagen en een beter mens worden. Ik steun van harte projecten waar moslimas 2de kans onderwijs krijgen.

Duvelke 12 oktober 2010 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5027363)
*knip* U kan dit artikel hier terugvinden: "Rachid keek me met grote ogen aan toen ik hem de keel over sneed"

hier word ik, niet wordt..

Rudy 12 oktober 2010 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5028453)

Juist. Kindermoord was dan ook niet uitzonderlijk. Waar kinderen eenmaal aan de lopende band verschenen, in een tijd waar niemand de link had gelegd tussen paren en conceptie, werden ze ook afgemaakt wegens te veel kosten. Ondertussen weten we wel beter.

Rudy 12 oktober 2010 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 5028991)
hier word ik, niet wordt..

Zwak.

Cdude 12 oktober 2010 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5028989)
Armoede en wanhoop. Geen steun. Vandaar haar offer voor allah. Religie is voor niets goed. Ze denken allemaal bij tegenslag dat een plaats bij allah beter is. Vandaar al die stomme oorlogen tussen religies. The afterlife is voor hen beter dan nu leven. Leren uit je tegenslagen en een beter mens worden. Ik steun van harte projecten waar moslimas 2de kans onderwijs krijgen.

Waar lees jij dat allemaal?

Ik lees een lastige jongen door griep die afgeslacht word.
Niks Allah , armoede , ....

lombas 12 oktober 2010 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5028994)
Juist. Kindermoord was dan ook niet uitzonderlijk. Waar kinderen eenmaal aan de lopende band verschenen, in een tijd waar niemand de link had gelegd tussen paren en conceptie, werden ze ook afgemaakt wegens te veel kosten. Ondertussen weten we wel beter.

Romeinen kenden wel degelijk een link tussen geslachtsgemeenschap en (anti)conceptie hoor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be