Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Twee vrouwelijke getuigen = 1 mannelijke getuige: wetenschappelijk bewijs (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144791)

Moor 12 oktober 2010 02:19

Twee vrouwelijke getuigen = 1 mannelijke getuige: wetenschappelijk bewijs

http://www.youtube.com/watch?v=7x_I7...eature=related

Eigenzinnig 12 oktober 2010 05:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moor (Bericht 5028230)

Achterlijkheid heeft geen grenzen...zelfs MRI scans worden door die baardapen verkracht om hun gelijk te halen..

Moor 12 oktober 2010 20:53

Waar zijn de weerleggingen?????

Waar is de tegenspraak?

Wie kan dit wetenschappelijk weerleggen?

Deze wet die Allah heeft ingesteld dus van twee vrouwen en één man is enkel en alleen ter bescherming van de vrouw. Zodat zij niet overmand wordt door emoties enz...

Pieke 12 oktober 2010 21:12

O
M
G

Cdude 12 oktober 2010 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moor (Bericht 5030009)

Waar is de tegenspraak?

Deze wet die Allah heeft ingesteld dus van twee vrouwen en één man is enkel en alleen ter bescherming van de vrouw. Zodat zij niet overmand wordt door emoties enz...

want mannen kennen uiteraard geen emoties.

achter, achterlijk , achterlijker , ISLAM

Steve_M 12 oktober 2010 21:22

Er heeft gisterennacht dus echt iemand te veel shit gerookt in de vzw.

suqar_7loe 12 oktober 2010 21:28

Citaat:

Waarom geeft ge geen korte uitleg, heb geen zin om te youtuben. Wat vertelt die video?

Cdude 12 oktober 2010 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5030060)
Waarom geeft ge geen korte uitleg, heb geen zin om te youtuben. Wat vertelt die video?

Een haatbaard die onzin spuit.

grimbergen 12 oktober 2010 21:43

In dezelfde achterlijke sfeer : hoe geef je een vrouw een pak rammel.

De moslimdudes zijn discriminerend.

http://www.youtube.com/watch?v=6Y7Ru...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Wp3Ea...eature=related

Deze van vrouwen achter het stuur is ook schitterend grappig.

http://www.youtube.com/watch?v=i9cAa...eature=related

:rofl:

Dionysus 12 oktober 2010 21:44

HAHAHAHAHA, Oh god, ik kom niet meer bij. Je gebruikt een video van ATHEISTmediablog, een kanaal dat bestaat om fundies uit te lachen.

Ik heb de moeite gedaan om het genoemde artikel op te zoeken in Times:

How gender MAY bend your thinking

Let vooral op de conclusie op de tweede pagina:
Citaat:

This oversimplifies the case, of course. There are men whose brains are not especially compartmentalized, and women whose brains are. And even when a brain fits the mold, performance is not always predictable.
Ergo, er zijn verschillen tussen de seksen maar het komt neer op de opvoeding, hormonen en structuur van de hersenen. Nergens staat er dat vrouwen niet tegelijk kunnen spreken en herinneren. Het zegt zelfs dat vrouwen BETER kunnen communiceren.

Bovenbuur 13 oktober 2010 07:28

Citaat:

Weerleggingen van wat? Hij neemt een random hersenscan en lult er een verhaal omheen. Omdat het spraakcentrum meer verspreid is zou het over het het kortetermijngeheugen heen geplakt zitten waardoor ze dat niet kan gebruiken terwijl ze praat. Tuurlijk. Ik wed dat dat niet in da artikel waar die hersenscans bij zaten stond. Die man zou nog niet kunne aanwijzen waar het geheugen zit al zou hij het willen. Als je mij dat artikel kan laten zien en dit staat er in dan geloof ik je, en anders is het gewoon bullshit.
Maar hé, misschien werken alleen Arabische hersenen zo, alle anderen zijn tenslotte apen en zwijnen.

Eigenzinnig 13 oktober 2010 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5030314)
Maar hé, misschien werken alleen Arabische hersenen zo, alle anderen zijn tenslotte apen en zwijnen.

:jerry::jerry:

De evloutietheorie van een winkelkarretje..:lol:

Bij ons zijn deze 'geleerden' het onderwerp van een 'Jerry Springer show' ,ginder presenteren ze die...:lol:

Firestone 13 oktober 2010 08:21

Citaat:

Waar is de tegenspraak?

Kwestie van interpretatie natuurlijk.

Uiteraard geloof ik blindelings wat de eminente wetenschapper in dat filmke vertelt.
Wanneer een vrouw spreekt, wordt ook het geheugencentrum in haar hersenen actief. Wanneer een man spreekt niet.

Conclusie: een vrouw vertelt wat ze zich herinnert, een man lult er maar op los.

Wat kunnen wetenschappen toch mooi zijn

Eigenzinnig 13 oktober 2010 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 5030347)

Uiteraard geloof ik blindelings wat de eminente wetenschapper in dat filmke vertelt.
Wanneer een vrouw spreekt, wordt ook het geheugencentrum in haar hersenen actief. Wanneer een man spreekt niet.

Conclusie: ¨een vrouw vertelt wat ze zich herinnert, een man lult er maar op los.

Die in het filmpje alleszins...8-)

plakker 13 oktober 2010 08:25

Citaat:

Ik weet niet wat jij onder wetenschappelijk bewijs verstaat, maar dit is het niet :roll:

Bovenbuur 13 oktober 2010 09:11

Citaat:

Conclusie: een vrouw vertelt wat ze zich herinnert, een man lult er maar op los.

Dat verklaart wel waarom de verhalen over gisterenavond altijd zo verschillend zijn.

Firestone 13 oktober 2010 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5030375)
Dat verklaart wel waarom de verhalen over gisterenavond altijd zo verschillend zijn.

:rofl:

fox 13 oktober 2010 09:26

Citaat:

Ik kom tot een andere. Een vrouw herinnert zich wat ze vertelt, een man vergeet het meestal liever ;)

Eigenzinnig 13 oktober 2010 09:41

Citaat:

Conclusie: een vrouw gebruikt feiten en fictie als ze spreekt, een man is recht door zee..:lol:

Nynorsk 13 oktober 2010 11:48

de hamvraag lijkt me welke kleurshampoo die kwiet gebruikt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be