Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Senaat wordt hermetisch afgesloten voor staatsgevaarlijke Geybels. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144842)

Max van Dietschland 12 oktober 2010 18:24

Senaat wordt hermetisch afgesloten voor staatsgevaarlijke Geybels.

Citaat:

Senaat houdt deuren dicht voor Kim Geybels

© Belga

De plenaire zittingszaal van de Senaat is dinsdag hermetisch afgesloten om te verhinderen dat ex-senator Kim Geybels plaats zou nemen in het halfrond.

Net als in de Kamer ging dinsdag ook in de Senaat het nieuwe parlementaire jaar van start. Geybels, die vooraf haar komst naar het parlement had aangekondigd, was duidelijk niet welkom.

Verslaggevers ter plaatse stelden vast dat de zaal waar de plenaire vergaderingen plaatshebben hermetisch was afgesloten.

Geybels vecht haar ontslag uit de Senaat nog altijd aan. Ze nam ontslag nadat ze in Thailand betrokken was geraakt bij een drugsdeal, maar zegt dat ze daarbij door haar toenmalige partij N-VA onder druk is gezet. Geybels heeft intussen een strafklacht tegen de partij ingediend en de Senaat gedagvaard.

Haar opvolger Piet De Bruyn (N-VA) legde dinsdag de eed af als senator in opvolging van Geybels. Open VLD en Vlaams Belang onthielden zich bij de goedkeuring van zijn geloofsbrieven omdat het reglement van de Senaat onduidelijk zou zijn over onder meer de herroepbaarheid van een schriftelijk ontslag van een senator.
bron: http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4834602824.htm

:rofl:

Max van Dietschland 12 oktober 2010 18:27

Is dat nu niet een beetje overdreven. Oke Geybels mag dan mogelijks een junk zijn, zo'n smal,licht meisje moet men toch makkelijk de baas kunnen zijn.

globalmedia 12 oktober 2010 18:53

een tweede morel is in de maak..

Txiki 12 oktober 2010 19:27

Ach wat een klucht.

backfire 12 oktober 2010 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 5029724)
Is dat nu niet een beetje overdreven. Oke Geybels mag dan mogelijks een junk zijn, zo'n smal,licht meisje moet men toch makkelijk de baas kunnen zijn.

Kieken. Had nochtans graag live amok gezien.

Den Ardennees 12 oktober 2010 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5029863)

Het was alleszins dom van haar om haar actie op voorhand aan te kondigen, in het andere geval had ze daar met gemak de boel op stelten kunnen zetten:jerry:

lollysticky 12 oktober 2010 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 5029962)
Het was alleszins dom van haar om haar actie op voorhand aan te kondigen, in het andere geval had ze daar met gemak de boel op stelten kunnen zetten:jerry:

ik denk wel dat ze slim genoeg is om dit te anticiperen... Deze reactie laat haar de kans zich nog wat meer in de slachtoffer-rol te wentelen... "kijk eens hoe ze mij buiten willen houden boehoehoe"

al die zever :roll:

Xenophon 12 oktober 2010 20:57

Arme Kim. :c

Txiki 12 oktober 2010 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5029863)

2 :-P

Steve_M 12 oktober 2010 22:02

Wat was ze dan eigenlijk van plan? Een eenmansblow-in organiseren? Haar tetten eens tonen uit protest?

Kallikles 12 oktober 2010 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5030114)
Wat was ze dan eigenlijk van plan? Een eenmansblow-in organiseren? Haar tetten eens tonen uit protest?

Je recidiveert in de misogynie. Alles kits?

den dinges 12 oktober 2010 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5030114)

Nee, ze ging een peep-show geven, midden in het parlement. Zodat er in heel de wereld over zou gesproken worden.

den dinges 12 oktober 2010 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5030018)
Arme Kim. :c

Inderdaad, al die senators maar bier, wijn en champagne zuipen, en zij mag ocharme niet eens een jointje roken, of een lijntje snuiven...Kleingeestig zeg...En zo hypocriet.

Zucht 12 oktober 2010 23:03

Ze zou misschien een "bavaria" shirtje aan kunnen hebben, terwijl er in een straal van 2km rond de senaat alleen maar "stella" reclame gemaakt mag worden. (Voorbereiding voor 't WK 2018 weet je wel)

Steve_M 12 oktober 2010 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 5030115)
Je recidiveert in de misogynie. Alles kits?

Wat is er misogyn aan een blow-in organiseren misschien? Het is alvast minder misogyn dat schrijven dat vrouwen niet moeten "chit-chatten" met vreemde mannen op een forum. Verder alles kits met jou?

Jazeker 13 oktober 2010 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5030143)
Nee, ze ging een peep-show geven, midden in het parlement. Zodat er in heel de wereld over zou gesproken worden.

Senaat.

den dinges 13 oktober 2010 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5031193)
Senaat.

oeps...

Kallikles 14 oktober 2010 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5030173)
Wat is er misogyn aan een blow-in organiseren misschien? Het is alvast minder misogyn dat schrijven dat vrouwen niet moeten "chit-chatten" met vreemde mannen op een forum. Verder alles kits met jou?

Je zegt dus: ik ben goed want Porpo is ook slecht. Zeer overtuigend.

Steve_M 14 oktober 2010 05:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 5031732)
Je zegt dus: ik ben goed want Porpo is ook slecht. Zeer overtuigend.

Waar schrijf ik dat ik goed ben? Wat jij van mij vindt laat mij trouwens Siberisch koud.

netslet 14 oktober 2010 11:44

Volgens mij weet de schrijver van dat artikel niet zo goed wat hermetisch afsluiten betekent.

't zou wel een originele manier geweest zijn om de senaat af te schaffen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be