![]() |
een franstalige visie op de huidige situatie (LeSoir Debats)
Ik was wat aan het rondhangen op het lesoir forum toen ik in verschillende topics links zag opduiken naar éénzelfde pagina, met daaronder de woorden (vertaald hier dan wel): "lees dit, geef dit door aan alle Walen, voornamelijk zij die geïndoctrineerd zijn door de PS"
Het debat focust op de 'linkse partijen' in Wallonië die zich vastklampen aan de 'intersolidariteit' en nog liever het land opblazen dan hun geld zien verloren te gaan. Het debat kan worden samengevat met de volgende zinnen: Citaat:
link: http://www.lesoir.be/debats/cartes_b...nce-797867.php |
Interessant stuk. Bedankt voor de link! ;-)
|
Citaat:
|
Thankies, zeer boeiende post
|
Citaat:
ik vond het eens iets anders dan de 'normale' lesoir posts. |
Ach, een liberaal die de liberalen er wil inwringen. Net zo goed een Vlamingenhater als de rest.
|
Citaat:
|
Is wel naar aanleiding van een artikel uit de krant. Ik hab deze voormiddag al gereageerd daarop. De personen die normaal gezien eindeloos afgeven op de Vlamingen reageren niet op dit artikel. In de titel staat ook niets dat verwijst naar de politieke situatie, vandaar waarschijnlijk.
Toch was ik blij om te kunnen lezen dat er toch ook franstaligen zijn die de huidige situatie niet toejuichen '( en er klinken al meer stemmen dan vroeger, zelfs in Le soir) De zin die je aanhaalt is wel door een Vlaamse poster geschreven!! |
weet je nog over welk artikel het ging? ik zou het dan zeer graag eens lezen :)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar zijn er ook een paar die wel zelfstandig kunnen nadenken en inzien dat het 5 voor 12. Maar helaas hangt het overgrote deel af van een parasiterende PS... |
Even, uit een chatsessie van leswaar, van de blog van LVB afgeplukt:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be